- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 106
@hakaniko
Güzel olmuş eline sağlık fakat egsos büyük olmuş biraz =)
Ön zaten 2007 cbr fakat aynalar güzell olmuş.
Plakalık kalsın... =)
@ali307
Doğru duymuşsun... Sürat yapılabilecek en son motorlardan biri bu eğer Today50 almazsan... Dylan 150 mesela çok rahat geçiyor cbr'ı...
BEN SÖYLEN KİŞİNİN YALANCISIYIM:cat: