Öyle höynk diye konuya girmeden önce uzun zaman oldu malum nasılsınız beyler? Umarım iyisinizdir. Ben yaklaşık bir aydır şehir dışında olduğum için benim cbr yattı ilk çalıştırdığımda epey zor çalıştı. Kuru akü boşalmıştır diye düşündüm ama yağın kartere akmasıyla bir ilgisi olabilir mi diye de düşünmedim değil... Herneyse asıl sorun şu geldiğimden beri yapabildiğim max hız 110 km/h diyeceksiniz ki ondan önce 110'u geçtin mi inanın hatırlamıyorum...
siz böyle 130-150 km/h arası rakamlar verince şaşırıyorum e onlarınkide cbr 125 benimkide benimki neden gitmiyor diye düşünüyorum... sizce bir sorun olabilir mi? bu arada 90kg ağırlığındayım motorda yaklaşık 1800 km'de acaba daha açılmadı mı malum şehir içi kullandığım için 5. vitesi pek göremiyorum ama 4. viteste 11000 devirde 110 gören alet neden 5. viteste tıkanıp 9000-10000 devir arası kalıp 110'da sabit kalır buna bir izahat getirebilecek misiniz. Şimdiden teşekkürler( bu arada motorla bir bütün oluncaya kadar yatıyorum, hani yatmıyorsun derseniz). Benim meselem max. hız değil bir arıza var mı yok mu onu öğrenmek yoksa 110km/h yapsa da olur benim kızım...