Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HondaHonda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
eywallah kardeşim zahmewt edip yayınlamıssn sagolasın.:cat: bekleyelim bakalım birde renk konusunu araştıryorum.renkler ekleme yapıldı olarak yazıyor genelde ama standart cbr125 renkleri ni henuz goremedim.
eywallah kardeşim zahmewt edip yayınlamıssn sagolasın.:cat: bekleyelim bakalım birde renk konusunu araştıryorum.renkler ekleme yapıldı olarak yazıyor genelde ama standart cbr125 renkleri ni henuz goremedim.
tamam daha once Çoguna baktım.ama ben 2007 de eski renkler yok
Kırmızı ,Mavi ,fullsiyah var.2006 daki renkler i goremedim mavi kırmızı ,repsol v.s
yani açıkcası 2007 model Repsol yok Mavi kırmızı yok Turuncu yok onları goremedim internette baya aradım.
Bravo bak sonuncu resim güzel olmuş... Fakat bizim motorlarda plakalığı çıkarmak için eline bi testere alıp bağlantı yerinden kesmek gerekiyor , çünkü plakalık ile bagaj komple. Bu yüzden plakalıksız cbr benim kitabımda yokk
Ön çok güzel , umarım ben de şu kapağı bitirdikten sonra kafa grenajı dökme konusunda çalışacağım...