Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
eywallah kardeşim zahmewt edip yayınlamıssn sagolasın.:cat: bekleyelim bakalım birde renk konusunu araştıryorum.renkler ekleme yapıldı olarak yazıyor genelde ama standart cbr125 renkleri ni henuz goremedim.
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
tamam daha once Çoguna baktım.ama ben 2007 de eski renkler yok
Kırmızı ,Mavi ,fullsiyah var.2006 daki renkler i goremedim mavi kırmızı ,repsol v.s
yani açıkcası 2007 model Repsol yok Mavi kırmızı yok Turuncu yok onları goremedim internette baya aradım.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
cbrii4.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Önü çok çirkin olmuş fakat adam güzel Naked yapmış =)
Ben bu adamı tebrik ederim :cat:

Fren diskini çok beğendim...
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Bu ne be:mrgreen: :mrgreen:
Photo Shoptan canlı çıktı alabilirsenn ben bunu alırımm:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
yaw cok hoş bi motor ama peder istemiyo:)sürat yaparım diye!Ben bunların 140 km hızı gecmediğini duymustum doğru mu?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@hakaniko
Güzel olmuş eline sağlık fakat egsos büyük olmuş biraz =)
Ön zaten 2007 cbr fakat aynalar güzell olmuş.
Plakalık kalsın... =)

@ali307
Doğru duymuşsun... Sürat yapılabilecek en son motorlardan biri bu eğer Today50 almazsan... Dylan 150 mesela çok rahat geçiyor cbr'ı...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
aynalarla uğraşmadım. 1000RR ın kafayı direk taktım. uyarlamak için biraz uğraştım. Egsozu düzelttim.

bu orjinal

03sx4.jpg


buda plakalık sız ve normal egsozlu :)

kopyaskopyascbrcopyuq9.jpg
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Usta sen bunları photo shoptamı yapıyoınn...:silent:
bunlardann gerçekk çıktı alabilirmisin.. ne kadar istiosan veririm:mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bravo bak sonuncu resim güzel olmuş... Fakat bizim motorlarda plakalığı çıkarmak için eline bi testere alıp bağlantı yerinden kesmek gerekiyor , çünkü plakalık ile bagaj komple. Bu yüzden plakalıksız cbr benim kitabımda yokk :p

Ön çok güzel , umarım ben de şu kapağı bitirdikten sonra kafa grenajı dökme konusunda çalışacağım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst