Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
152
Merhaba, bir cbr 125 buldum sıfır gibi en ufak çiziği yok gördüğümde 2015,2016 model felan sandım da 2013 model, 36bin km de. 8 istiyordu 7.5 dan aşağıya düşmüyor belki zorlasam 250 daha düşürürüm. Km kafama takıldı da motosikletin sahibinde 40 yaşında öyle apaçilik felan yapılmamış herşeyi orjinal egzozuna kadar bu kadar verilir mi? Tek km kurcalıyor kafamı, 40 45 binde patlamasın başıma.
 
Katılım
5 Ara 2017
Mesajlar
1
servisine göster, bakımları zamanında yapıldıysa sorun olmaz

arkadaşlar benim de bir sorum var, 2014 hrc renkli cbr mevcut bende fakat eski sahibi motoru sağa yatırdığı için yanlardaki stickerlarda çıkmalar var, sadece sticker değişir mi yoksa karenajın değişmesi mi lazım?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2017
Mesajlar
55
Beyler iyi akşamlar geçen biraz motoru zorlamak için otobana çıktım düşük hızlarda problem olmadı fakat 100-130 bandında aşırı bir rüzgar aldım(Sağ tarafım bomboştu gelen rüzgar direk bana)ve oldukça tedirgin oldum viraj geldiği için güvenemeyip yavaşladım açıkçası.Yüksek süretlerde (En azından benim için +100 :D)rüzgara nasıl direniyorsunuz hani en son kendine güven motoruna güven modunda viraj alıyordum :)
 
Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar , motorumu ilk aldığımda artçıyla yokuşta tam durmak üzereyken vites küçültüp gaz verince tekere gelmiştim ve biz düşmesekte motoru yana yatırmıştım,ordan kalan egzoz kapağındaki çizikler beni rahatsız ediyor ve bu işlerden hiç anlamıyorum.egzozu eski görünümüne nasıl getirebilirim yardımcı olabilcek varsa şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
29 Eki 2017
Mesajlar
19
arkadaşlar bu honda 600rr üretilmeyecekmi 2018 de kaç cc motor kullanabilcez en fazla bilgisi olan varmı
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Topic iyice ölmüş, biraz resimler ile canlandıralım :)

FyPsQa.jpg


iRp7vL.jpg

-------------------------------------------------------
14 Şubat 2017 Sevgililer günü
ONhjhf.jpg


-------------------------------------------------------------------------
16 Temmuz 2017 Bursa Enduro Motosiklet Festivali Yol Öncesi
gO5DZw.jpg


-------------------------------------------------------------------------------------
Uludağ Alaçam Girişinden Zirveye Tırmanış- Göller Bölgesi ( 20 Ağustos 2017 )
LHkdhP.jpg

------------------------------------------------------------------------------
Uluabat Gölü Manzarası Ayvaini Mağarası Yolundan ( 30 Eylül 2017 )
uR9tza.jpg


--------------------------------------------
xGmkRU.jpg


----------------------------------------------------
H8M5rm.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2017
Mesajlar
39
Motorsiklet kasa değiştirecek galiba arkadaşlar sizce değiştirince ikinci el piyasası ne olur ona göre alacağım da
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494

Hoşgeldiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Arkadaşlar bir sorum var aklımda takılıp kaldı, Malum havalar soğuk ve benim hararet göstergesi 10 dk çalıştıktan sonra 3 diş hemen doluyor. Hiç 4 dişi göremedim. Fanın çalışıp çalışmadığınıda bilmiyorum yada duymadım. Stabil 3 diş mi olması gerek?
 
Katılım
27 Şub 2018
Mesajlar
4
Selamlar Beyler foruma yeni katıldım yeni kasa cbr 125'in orjinal akü markası nedir ve nereden temin edebiliriz?
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Fren Balata(ön): 72.60
1 litre yağ: 35.03
Hava filtresi: 41.02
pul: 3:10
Balata temizleme solvent : 6.36
İşçilik 68 TL (saatlik ücreti 57 TL)
Toplam 267 TL.


Motosikletimin 10.000 bakımında değişenler. Fiyat biraz pahalı geldi. Sizin ortalama yaklaşık olarak ne değerlerde çıkıyor bakım fiyatlarınız ?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Fren Balata(ön): 72.60
1 litre yağ: 35.03

Hava filtresi: 41.02
pul: 3:10
Balata temizleme solvent : 6.36
İşçilik 68 TL (saatlik ücreti 57 TL)
Toplam 267 TL.


Motosikletimin 10.000 bakımında değişenler. Fiyat biraz pahalı geldi. Sizin ortalama yaklaşık olarak ne değerlerde çıkıyor bakım fiyatlarınız ?

Servis Farkı. Benim kendi ustam var, hakkı neyse onu alır
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Son 422 km yakıt ölçümüme göre
100 KM'de 2.1 Litre benzin yaktım.
422 Kilometreyi 54.41 TL'e gittim.
Kilometrede 12.8 kuruş yakmaktadır. Verilerden baya memnunum şehir içi 2 kişi ile kullanım 422 kilometrenin 350 kilometresini.2015 model 11.000 Km'de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst