Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Dostum söylediğin naked a çevrilmiş motosikletin fiyatı nedir? Eğer çoook uygun bir fiyat değil ise almanı tavsiye etmem.

Kafadan kazalı diyorsun. Dikkat et sen aldıktan sonra satamazsan ya son sahibi olursun ya da elden çıkarabilmek için çok ucuza satmak zorunda kalırsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2017
Mesajlar
55
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yeni-baslayacaklara-mukkemmel-firsat-363872283/detay Hocam motor bu.Baktığımızda şaside olsun yürür aksamda olsun hiç problem yoktu.Devri gayet stabildi soğuktan çalıştırdığımızda da.Grenajların biri çatlak biri az kırık sadece.Kafa kısmında tek problem plastik aksam gözüküyo açıkçası.Şöyle bir şeyde var sahibi gerçekten düzgün bir insan.Ne yalan söyliyim kanım kaynadı.Dürüst bir insanda açıkçası.Satma sebebini yaptırmama sebebini hepsini anlattı.Sağolsun çokça vaktinide ayırdı.Motor gerçekten temiz.BBen sadece kozmetik sıkıntıları görebildim.Babamda çekirdekten taksici esnafıdır, iyice baktık ettik yarın son bir tanıdığa gösterip süreci tamamlayacağız bir aksilik çıkmaz ise.Göstergeler tam titresim yok gibi devir dalgalanması yok motorun gönyesi de düzgün yalpalamıyor.Ki 3 yıldır bu arkadaştaymış, şöyle de bir şey var motor kadar kullnananda önemli gayet beyfendi sıcakkanlı bir insandı.Ivır zıvır ne vvarsa anlattı serviste zaten kaydı da varmış bakım periyotlarının.Ama tamiri dışarda yaptırmış(maddi imkanlardan dolayı imiş)Kafası falanda farklı takılmış o sebepten idareten yani.Durum bu hocam arkadaş full ekipman esiyor gayet düzgünde bir insan ki motor fiyatı da uygun ordaki fiyattan çok daha uyguna anlaştık zaten.Bakalım, umarım hakkımızda hayırlısı olur :)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Adam akıllı bir tamirciye götürmeden kesinlikle alma. Bu makinenin km si değişmiştir MUHTEMELEN. Bana kalırsa bu fiyatlara sıfır z one s tarzı motosiklet alabilirsin. Bu alcağın motosiklet 5 yaşını doldurmuş ve en az 10 kere hatta daha fazla sahip değiştirmiş bir başlangıç motosikleti. Ne kesiciler ne tek tekerler ne kazalar ne bakımsızlıklar görmüştür beş senede. Nerdeyse bütün sahiplerinin ilk motosikletleri olmuştur, bu makinenin anasını ağlatmışlardır vites attırmayı düşürmeyi bilmeden, artistlik yapcam diye soğuk motoru bağarttırmalar vs...


Tavsiyem bu tarz yeni model birşey alman yönündedir. Pazarlıkta yaparsın, gıcır gıcır 1 yaşında motosiklete binersin. Motosiklette model yılı arttıkça risk katlaniyor, KM düşürülmüş olma ihtimali artıyor, her yeriyle oynanmış olma ihtimali artıyor, bakimdiz yagsiz susuz zorlanmiş olma ihtimali artiyor... Ama bu CBR ın sahibi tanidiksa bildigin biriyse bilemem. Sor bakalim motosikletin kac senelik sahibi oldugunu. Ruhsatta en son tecil tarihi ne yaziyor ordan anlarsin en son ne zaman satisinin oldugunu. Sahibi yalandan 3 senedir bende de diyebilir.

İlan No: 463445498
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-463445498/detay

Bu emsalde yeni başka bir motosiklet tavsiye ederim yani sen şuan bu cbr ı alarak kendine sürekli masraf edecek yer arıyorsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2017
Mesajlar
55
Hocam tabii haklisiniz tescil tarihine bakarim.Km drn cok suphem yok cunku belli ilk sahibi km yapmis bu arkadas cok yapmamis.Onu da sey diyor altimda oldukca motor gezdim ama ilk aldim motorun her seyi bitikti(Arastirmadan almis)sirf 6 ay dogru duzgun kullanamadim masraftan diyor.E sonra bir de kaza olayi var oyle de yatmis.Valla hocam bugun iste son bir tanidik ustaya goturucez.Ordan onay gelirsen alimi yapariz.Gelmezse de kismestten ote koy yokmus deriz tabi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

Arkadaşlar iyi akşamlar.2012 Cbr ile aranıza katıldım.Ustaya göterdik kullandım içimize sindi aldık artık.Şimdi bakımları falan yapılalı takribi 1,5k km olmamış faturada km yazmıyordu net değiliz o yüzden.Yapmam gerekneler nedir yağı çin ne tavsiye edersiniz, zincir temizleme için ne almalıyım balata spreyi vs açıkçası çok bilemiyorum, tavsiyelerinize açığım :)
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
Herkese hayırlı forumlar 7500 a 20 bine kadar cıbır bulabılırmıyım? Bırde 80+80 kg 2 artcıyla rahat edemiyım kafa sallarmı?
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Hocam tabii haklisiniz tescil tarihine bakarim.Km drn cok suphem yok cunku belli ilk sahibi km yapmis bu arkadas cok yapmamis.Onu da sey diyor altimda oldukca motor gezdim ama ilk aldim motorun her seyi bitikti(Arastirmadan almis)sirf 6 ay dogru duzgun kullanamadim masraftan diyor.E sonra bir de kaza olayi var oyle de yatmis.Valla hocam bugun iste son bir tanidik ustaya goturucez.Ordan onay gelirsen alimi yapariz.Gelmezse de kismestten ote koy yokmus deriz tabi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

Arkadaşlar iyi akşamlar.2012 Cbr ile aranıza katıldım.Ustaya göterdik kullandım içimize sindi aldık artık.Şimdi bakımları falan yapılalı takribi 1,5k km olmamış faturada km yazmıyordu net değiliz o yüzden.Yapmam gerekneler nedir yağı çin ne tavsiye edersiniz, zincir temizleme için ne almalıyım balata spreyi vs açıkçası çok bilemiyorum, tavsiyelerinize açığım :)

Zincir temizleme için bende RS 200 var her 400-500 km de yada kirlenme durumuna göre daha erkende olabilir Motul C4 tavsiye ettiler ve gaz yağı. Gaz yağı ile güzelce temizleyip, motul ile yağlıyorum.

Örnek video:

 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
5
Bu da bizim canavar. Biraz kendimce modifiye yaptım. Orijinal stickerlarını söktüm ölçülerini aldım kendim tasarlayıp güzel bi sticker yapıcam.

NHtIb5I.jpg


Örnekteki gibi,

jjrBbrX.png


Depo üstündeki o uzantı stickerların ölçüsünü alabilecek bi arkadaş var mı acaba ? Ben de o sticker olmadığı için ölçüyü alamadım.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
20
cıbır ailesi motorda 2. kaskı nasıl taşıyorsunuz? File alacaktım ancak kancalar için uygun yer göremedim de ?
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Ne saçma bi servis sistemidir bu kafayı yedim bugün. Bir ön amortisör alıcaz DB honda ya gittim hazır da yok sipariş verecekler ,Ön çamurluk sordum o da yok .Allah bilir motor yağı da yoktur bunlarda sipariş veriyolardır bir haftada geliyodur
Hayır bir bayi de her parçadan en az bir adet bulunması gerekmez mi. Hadi amortisörü anlarım da çamurluk nasıl olmaz ya. Bir de sistemden bakıyor sadece ... bayi de var diyor, internetten bakıyorum dediği bayi eskişehirde. Sokarım yapacağınız işe dedim çıktım ordan satıcam kurtulacam daha da honda almıyacam
 
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
8
Herkese iyi günler şu sıralar motor arayışındayım da siz değerli kullanıcıların bilgisine ihtiyacım var. Cbr 125r çok üzün süredir takip ettiğim bi model ve piyasası bi hayli yükseldi. En fazla 7500 8000 lira gibi bi limitim olabilir. Ama bu fiyatlara km hep 30 40 bin arasında, sizce bu sorun teşkil eder mi? Alırken nelere dikkat etmem gerekir uzun süre kullanmayı düşünüyorum.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Arkadaşlar geçenlerde küçük bir kaza yapmıştım. Sol sinyallerim düzgün çalışıyor ama sağ ön sinyal hiç çalışmıyor ve sağ arka sinyal sabit yanıyor göstergedeki ok da öyle sabit yanıyor. Neden olabilir bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar ben de 2012 veya 2013 yeni seri bitane arıyorum 5-6 arası fiyata. Yardımcı olan olsa teşekkür ederim
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
O fiyata ekmeği yenmişini bulabilirsin bence iyi bir cbr 125 için 9.000₺ gözden çıkarılmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst