Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Bende CBR 125, Bajaj Pulsar 150 NS, TVS Apache 180 düşünüyordum yine ikilemlerdeyim. 150 NS düşünüyordum şimdi yine CBR 125'e döndüm. Koruma takozu takılıyordu demi bu motora?

Ayrıca sadece ekspertiz yeterli gelir mi 2. el alırken motoru başka nelere bakmak lazım 1 1.5 ay sonra alıcam.
 
Katılım
19 Nis 2017
Mesajlar
7
Herkeze selam arkadaslar nasipse motor alicam sizlere danismak istedim ikinci el 2013 model 16bin km de cbr 125 7000 tl ve sifir pulsar 150 ns 6500 bu iki arac arasinda kaldim sizce hangisini secmeliyim sifir 150 ns mi 16 bin km de kazasiz cbr 125 mi simdiden tesekkurler
 
Katılım
25 Tem 2016
Mesajlar
27
fotoğraflara bakarak ne kadar belirgin olsa da exper yaptırtman sağlıklı olur. Motor temiz olabilir. fakat parayı verdim iş bitti olmuyor. daha bugun zincir seti için 420 tl masraf çıktı. Ikinci el de sürekli birseyleri yenilemeye hazırlıklı olmak gerek. Için rahat etmeli yolda.
 
Katılım
29 Nis 2017
Mesajlar
232
Plakada mühür yok, sanayide bastırılmış. Egzozun sürtünerek o derece çizileceğini sanmıyorum plakayı kırabilecek kadar ciddi bir düşüş yaşamış, açıkta beklediğinden [Metalurji uzmanı değilim, ne sürede paslanır bilmiyorum yağmurdan da olabilir.] paslanmış. Sahibi yeni plaka çıkarıp şasi numarası tespitine beraber gitmeniz durumunda üstüne eksperin onay vermesi durumunda belki, acele etmenize gerek yok. Bu arada Cbr 125r zaten temizini bulmanız sıkıntı.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Plakada mühür yok, sanayide bastırılmış. Egzozun sürtünerek o derece çizileceğini sanmıyorum plakayı kırabilecek kadar ciddi bir düşüş yaşamış, açıkta beklediğinden [Metalurji uzmanı değilim, ne sürede paslanır bilmiyorum yağmurdan da olabilir.] paslanmış. Sahibi yeni plaka çıkarıp şasi numarası tespitine beraber gitmeniz durumunda üstüne eksperin onay vermesi durumunda belki, acele etmenize gerek yok. Bu arada Cbr 125r zaten temizini bulmanız sıkıntı.

Motoru bugün aldım . Plakada mühür olmaması ne gibi sıkıntı yaratır ceza yiyecek bi durum oluşturur mu
 
Katılım
19 Nis 2017
Mesajlar
7
Selam arkadaslar bende bugun yada en gec pazartesi ikinci el cbr 125 aliyorum nasipse lastikler orjinal lastigi degistirmek istiyorum sizce hangi lastigi almaliyim ve nerden temin etmeliyim internetten guvenilir olurmu ve fiyat olarak nedir yardimci olursaniz sevinirim
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Buralarda çok öldü iyice ya ne mesaj atan var ne bir şey söyleyen eskisi gibi aktif olsa keşke.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Arkadaşlar, abartı fiyatlı olmayacaksa CBR125 ini satmayı düşünen varsa talibim.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Merhaba arkadaşlar 1 aydır cbr 125 sahibiyim yani aranızda yeniyim

Aldığımda km 28.000 di şuan 29.500 ben sadece yağ değiştirdim motul ile . Ve zincir temizleyip yağladım.

Başka yapmam gereken birşey var mı ? Motordan son derece memnunum bir sıkıntısı yok

Bir de ağır bakımları hangi km lerde oluyor ve neler yapılıyor ?

Son olarak bir türlü öğrenemedim bu motorda yağ filtresi var mı ? (2012 model) ..Bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim :)
 
Katılım
6 Haz 2017
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar 1 aydır cbr 125 sahibiyim yani aranızda yeniyim

Aldığımda km 28.000 di şuan 29.500 ben sadece yağ değiştirdim motul ile . Ve zincir temizleyip yağladım.

Başka yapmam gereken birşey var mı ? Motordan son derece memnunum bir sıkıntısı yok

Bir de ağır bakımları hangi km lerde oluyor ve neler yapılıyor ?

Son olarak bir türlü öğrenemedim bu motorda yağ filtresi var mı ? (2012 model) ..Bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim :)
öncelikle motorun hayırlı olsun :) . ve sorun olmazsa motoru ne kadara aldın , alırken nelere dikkat etdin ? şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Merhaba arkadaşlar 1 aydır cbr 125 sahibiyim yani aranızda yeniyim

Aldığımda km 28.000 di şuan 29.500 ben sadece yağ değiştirdim motul ile . Ve zincir temizleyip yağladım.

Başka yapmam gereken birşey var mı ? Motordan son derece memnunum bir sıkıntısı yok

Bir de ağır bakımları hangi km lerde oluyor ve neler yapılıyor ?

Son olarak bir türlü öğrenemedim bu motorda yağ filtresi var mı ? (2012 model) ..Bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim :)

Yağ filtresi yok, hava filtresi ortalam 12 bin km de değişir, bujise 10-15 bin km civarı, sogutma sıvısı ve fren hidroliği de 2 yılda maximum değişmeli. Eski sahibi ne zaman değişti öğrenmen lazım.

CBR 125 alacaklar için söyliyim. buji, hava filtresi, soğutma sıvısı, fren hidroliği, yağ degğişimi Honda servisinde ortalama 300 tl civarı.

yine bitik zincirli motor alırsanız 450 tl orjinali artı işçilik.

üzrindeki IRC ler bildiğin çöptür. sadece ilk sezon ve sıcakta anlamassın. Mitas MC50 takım bu motor için yeterli güvenliği verir tavsiye ederim. lastik yaklaşık 500-550 tl ye işçilik dahil yerine göre taktırabilirsiniz.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
öncelikle motorun hayırlı olsun :) . ve sorun olmazsa motoru ne kadara aldın , alırken nelere dikkat etdin ? şimdiden teşekkürler :)

Teşekkür ederim, 7000 e aldım .Alırken öncelikle km ve lastiklere baktım.Bu fiyatlarda km si en düşük motor buydu ve pirellinin lastikleri vardı. Sağında solunda çiziği çoktu ama pek umursamadım motorun sağlamlığına baktım ve aldım :)

Yağ filtresi yok, hava filtresi ortalam 12 bin km de değişir, bujise 10-15 bin km civarı, sogutma sıvısı ve fren hidroliği de 2 yılda maximum değişmeli. Eski sahibi ne zaman değişti öğrenmen lazım.

CBR 125 alacaklar için söyliyim. buji, hava filtresi, soğutma sıvısı, fren hidroliği, yağ degğişimi Honda servisinde ortalama 300 tl civarı.

yine bitik zincirli motor alırsanız 450 tl orjinali artı işçilik.

üzrindeki IRC ler bildiğin çöptür. sadece ilk sezon ve sıcakta anlamassın. Mitas MC50 takım bu motor için yeterli güvenliği verir tavsiye ederim. lastik yaklaşık 500-550 tl ye işçilik dahil yerine göre taktırabilirsiniz.

Bütün bilgiler için teşşkür ederim . 300 biraz çok gibi 200 olsaymış :)

cbr125 in zinciri o kadar pahalı mı ya

Lastikler pirelli nin MT75 takımı var şimdiye kadar bi sorun yaşamadım
 
Katılım
9 Haz 2017
Mesajlar
2
Sa. Bende bu gun 2011 model Honda cbr 125r aldım. Sormak istediğim bir iki husus var yardımcı olursanız çok sevinirim.

-1 Motoru 6700 tl 3. sahibinden 43000 km kazasız (yan yatmada da yok ) şekilde aldım. fiyatı nasıl ?

-2 Motorun aynaları dirseklerime geliyor arkamı sıfır görüyorum bu Honda Cbr 250 aynaları alsam o daha uzunmuş uyar mı yada tavsiye edeceğiniz ayna var mı?

Şimdiden çok teşekkürler. Her zaman Chooper kullandım ilk defa bu tarz motor aldım tavsiyelere açığım :=)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sa. Bende bu gun 2011 model Honda cbr 125r aldım. Sormak istediğim bir iki husus var yardımcı olursanız çok sevinirim.

-1 Motoru 6700 tl 3. sahibinden 43000 km kazasız (yan yatmada da yok ) şekilde aldım. fiyatı nasıl ?

-2 Motorun aynaları dirseklerime geliyor arkamı sıfır görüyorum bu Honda Cbr 250 aynaları alsam o daha uzunmuş uyar mı yada tavsiye edeceğiniz ayna var mı?

Şimdiden çok teşekkürler. Her zaman Chooper kullandım ilk defa bu tarz motor aldım tavsiyelere açığım :=)

Motor teker stopie yapan apaçhilerin eline düşmediyse fiyat gayet iyi. lastiklerin dot tarihine bak, 2 yılı geçtiyse kaydırır düşürür, Aldığın fiyatta zincir durumu ve lastik durumu ve ağır bakım sıvıların filtrelerin değişip değişmediği çok önemli. Forumda motoru uyguna alıp üstüne tüm bunlara 1.500 tl para harcıyan bi arkadaş oldu.

CBR 125 te km ye takılmayın, 45 bin km deki motor 25.000 km de ki motordan iyi durumda olabilir. Kaç sahip değiştirdiği, Honda da bakıma girip girmediği, kazsı olmaması ve koparta durumuna bakın.

2012-2011 modellerin km lerini bu yüzden 30 binin altına düşürüp sazan avına çıkıyorlar. bunların normal km si 45.000 ve üstü. Km düşüren adam bakımdan da kaçar yaptırmaz biner ve km yi düşürüp satar dikkat edin. zaten Hondada bakıma sokmuyorsa ordan takip edemessin 2 yılda bir muayne var adam 2 yıl gezer(hatta yaptırmaz 3 yıl gezer) 20 binden 43 bin getirir muayneden 2 gün önce 23 bine düşürür ruhun duymaz.

Bakımları düzenli yapılmış CBR 125 50 binde olsa 100-120 bine kadar rahat yürür aklınızda bulunsun Honda da servis kayıtları varsa:wiinkk:

Orjinal aynalar cbr 250 aynası aynı zaten, ben 92 kiloyum XL mont giyiyorum arkayı görüyorum. kısa ayna varsa motorun en azından ufak tefek düştüğüne ve ucuz yan sanayi ayna takıldığına delalet. Büyük kaza, ağır tramer veya şasede darbe olmaması önemli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst