Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2017
Mesajlar
2
Hocam zahmet edip o kadar yazmıssın çok sağol. Aynaları sipariş geçeceğim bir yer bulursam direkt geçeyim. K.Maraşta honda servisi yok maalesef. O yüzden en klasmanlı tamirci Aslan motor diye bir yer var. Ben motoru 2 yere gösterdim ikisi de motor saat gibi yapılacak bir şey yok dediler. Zaten adam aldığında bir çok kusurunu yaptırmış.

Şuan için hız ve ayna sorununa takıldım haricen zamanla görecez.

Son olarak diyelim memnun kalmadım satmaya karar verdim. 6670 tl aldım. Hemen satılsın istersem ilanı kaçtan açarsam rağbet görür bu soruma da cevap verirseniz aklıma takılan başka bir şey yok.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler saati nasıl ayarlıyorduk?
Tuşardan hangisine basılı tutuyorduk unuttum bilen var mı?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Yzf125 i sattım ve repsol cbr 125 aldım.

Hondaları garajımda 2 lemiş oldum :) Honda Candır :)


 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba , ben de 2016 , 10000 km de bir motor aldım ancak iki problemim var. İlki, kontağı çevirir çevirmez fan sesi gibi bir ses geliyor. Çok yüksek sesli değil .

Diğer sorunum ise motor marşa sadece boş vitesteyken basiyor.

Bu konular hakkında bilgisi olan var mıdır ?
 

14k

Katılım
31 Ara 2016
Mesajlar
64
Arkadaşlar merhaba , ben de 2016 , 10000 km de bir motor aldım ancak iki problemim var. İlki, kontağı çevirir çevirmez fan sesi gibi bir ses geliyor. Çok yüksek sesli değil .

Diğer sorunum ise motor marşa sadece boş vitesteyken basiyor.

Bu konular hakkında bilgisi olan var mıdır ?

fan sesi gibi olan fan olabilir :)
yan ayak müşirin bozulmuş olabilir normalde yan ayaklık açıkken basmaz mars a belkide ayaklık açık çalıştırmaya çalışıyorsunuz gibi gibi :/
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Arkadaşlar merhaba , ben de 2016 , 10000 km de bir motor aldım ancak iki problemim var. İlki, kontağı çevirir çevirmez fan sesi gibi bir ses geliyor. Çok yüksek sesli değil .

Diğer sorunum ise motor marşa sadece boş vitesteyken basiyor.

Bu konular hakkında bilgisi olan var mıdır ?


Anahtarı çevirince zırt diye bir ses çıkıyor o enjeksiyon sesi diye biliyorum 2 saniye civarı ses çıkıyor duruyor. Birde ince bir elektronik ses var belli belirsiz yani çok az gelen bir sinyal sesi gibi onda normal. Ne olduğunu bilmiyorum ama 2 cbr ımda da var idi o ses.

Motosiklet neden sadece boştayken marşa basar? Vitesteyken debriyajı sıkmadan marşa basmıyorsundur heralde bu ihtimali saymıyorum. Ayaklık tamamen kapalı ise vitesteyken marşa basmaz. Bunların haricinde bir durum var ise sorun vardır.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
5
fan sesi gibi olan fan olabilir :)
yan ayak müşirin bozulmuş olabilir normalde yan ayaklık açıkken basmaz mars a belkide ayaklık açık çalıştırmaya çalışıyorsunuz gibi gibi :/
Ayaklık kapalıyken oluyor hocam.


Anahtarı çevirince zırt diye bir ses çıkıyor o enjeksiyon sesi diye biliyorum 2 saniye civarı ses çıkıyor duruyor. Birde ince bir elektronik ses var belli belirsiz yani çok az gelen bir sinyal sesi gibi onda normal. Ne olduğunu bilmiyorum ama 2 cbr ımda da var idi o ses.

Motosiklet neden sadece boştayken marşa basar? Vitesteyken debriyajı sıkmadan marşa basmıyorsundur heralde bu ihtimali saymıyorum. Ayaklık tamamen kapalı ise vitesteyken marşa basmaz. Bunların haricinde bir durum var ise sorun vardır.

Doğrudur hocam, vitesteyken debriyaja sıkıp marşa basınca fan sesi susuyor, marş basmıyor. Sadece boştayken marş basıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Motosikleti görürdüğünüz servise sorun. Bazı servisler onaylıyor bazı servisler garanti dışı bırakıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

Egzos olarak sahte akrapovic olabilir. Ucuz bir egzos ve parasına göre güzel ses var, ya da boğazdan tiger egzos takın. Servise bakıma giderken egzosu söker orjinali takarsınız gidersiniz, garanti dışı bırakamazlar orjina kullandığınızı söylersiniz. Orjinal ile boğazdan tiger ı söküp takması en fazla yarım saat sürer .
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
CBR'ında topcase ya da yan çanta kullanan arkadaşlar var mı aramızda ? Uzun yola çıktığımda sırt çantasını arkaya bağlamak ya da sırta takmak zor gelmeye başladı artık. Topcase taksam birazcık görüntü açısından kötü durabilir düşüncesi var ama sağa sola giderken devamlı lazım olan birşey. Topcase kullanan arkadaşlardan yorumlarını fikirlerini düşünceleri rica etsem alabilir miyim :) ?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
CBR 250 ye takmış idim. 125 ile 250 arasında pek bir görsel fark yok. Çok memnun kaldım taktığım için. "Bu motosiklete topcase takılır mı yea." diyenler oldu ama pek ciddiye alma çanta çok işlevsel oluyor.

KAPPA K28 kullandım, Kappa k30 olsa daha kullanışlı olurdu. İçine bir kask sığıyordu ama bir tık daha geniş olsa daha iyi olur idi. Tek tuş ile kilidi sökülüp çantayı çıkartabiliyorsun zaten istediğin zaman topcase i motosikletten çıkartırsın.

Bu çanta takılı hali.









Bu da çanta demiri ile olan hali ama çanta yok.

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
258
Hayırlı geceler arkadaşlar.Bende bu makinadan almayı düşünüyorum bu aralar ciddi ciddi ama boy açısından biraz tereddütüm var.Benim boy 1.85 kilo 80 yanı boyun biraz uzun acaba çok mu küçük kalır diye düşünüyorum. Birde bu ehliyet muhabbeti var A2 ile kullanabilirmiyim yoksa yetersiz ehliyetten ceza yermiyim...
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
CBR 250 ye takmış idim. 125 ile 250 arasında pek bir görsel fark yok. Çok memnun kaldım taktığım için. "Bu motosiklete topcase takılır mı yea." diyenler oldu ama pek ciddiye alma çanta çok işlevsel oluyor.

KAPPA K28 kullandım, Kappa k30 olsa daha kullanışlı olurdu. İçine bir kask sığıyordu ama bir tık daha geniş olsa daha iyi olur idi. Tek tuş ile kilidi sökülüp çantayı çıkartabiliyorsun zaten istediğin zaman topcase i motosikletten çıkartırsın.

Çok teşekkür ederim iyi bir fikir verici oldu bana. 2015 Model Tri Colour olduğundan beyaz renk topcase düşünüyorum bende ufak bir araştırmadan sonra işe koyulacağım. Fikir ve bilgi için tekrardan teşekkür ederim gayet açıklayıcı oldu ve merağımı giderdi. Aklıma takılan bir soru var rica etsem onuda cevaplayabilirsen eğer ?
Topcase sonrası motosiklette yalpalama dengesi bozulma tarzı şeyler oldu mu acaba ?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
@Samet
Yok herhangi bir denge kaybı veya yalpalama olmadı.


@Dark ghost
Cbr125 in selesi cbr250 den 1,5-2 cm yüksek. Aynı şekilde r25 in selesinden de yüksek. Yani sele olarak alçak değil, motosikletin deposu da geniş olduğu için kalıplı görünüyor o yüzden altınızda sırıtmaz diye düşünüyorum.

Yanlız size önerim Bajaj RS200 almanız yönündedir. Onun selesi cbr125 ten 2 cm civarı daha yüksek ve hacim olarak daha kalıplı. Ayrıca ByBre marka ABS var. ABS panik anında yeri kesinlikle doldurulamayacak bir yardımcıdır. Hatta ABS bazen sizin ve motosikletinizin sigortasıdır. Kesinlikle abartmıyorum bu tavsiyemi bir düşünmenizi öneririm.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞLAR BİR CBR 125R ALDIM 2006 MODEL ONDEN KAZA YAPMIS HASARLARI VARDI KENDIM YAPIYORUM UFAKTAN BAZI PARCALARDA EKSIKLERIM VAR FIYATLARDA MALUM BANA KAFA GRENAJI FAR VE BAZI MALZEMELER VAR ELINDE MALZEME OLAN SATMAK ISTEYEN YADA YOL GOSTERECEK BIRILERI VARSA SEVINIRIM
 
Katılım
18 Şub 2017
Mesajlar
55
Beyler bende yarin gorunen buyuk bir sikinti cikmazsa 2012 model 25 bijde cbr 125 alicam.Alacagim arkadas inden kaza yapmis.Ama imkanlar dahilindr yan grenaj ve kafayi orjinal takamamis.Motorun sasesindr ve yürüyen aksaminda problem yoktu.Yan grenajlar catlak yani takiliyor fakat gorsel yonden kotu oldugundan takmamis naked makine suan :D Ama bakimlari tam lastikleri yeni zinciri yeni.Ve oldukca temiz duruyordu.Umarim yarin buyuk bir problem cikmaz ve bendr araniza katilirim.Varsa tavsiyeleriniz seve seve dinlerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst