Merhaba, bir cbr 125 buldum sıfır gibi en ufak çiziği yok gördüğümde 2015,2016 model felan sandım da 2013 model, 36bin km de. 8 istiyordu 7.5 dan aşağıya düşmüyor belki zorlasam 250 daha düşürürüm. Km kafama takıldı da motosikletin sahibinde 40 yaşında öyle apaçilik felan yapılmamış herşeyi orjinal egzozuna kadar bu kadar verilir mi? Tek km kurcalıyor kafamı, 40 45 binde patlamasın başıma.
