hangı otobus fırmasının bagajına attınız ve ne kadara getırıyorlar? bende sanırım ıstanbuldan almıycam cok pahalı ıstanbuldakıler
Hayırlı olsun motorunuz, aynı rengi bende var.
Kilometre konusuna katılıyorum, model yılına bakarak yorum yapmak yanlış, bendeki cbr 125 2011 model ve aldığımda orjinal 5100 km de idi, şuan 5400![]()
Anlaşırsak temizse haziranda talip olabilirim kesin alıcam cbr![]()
2 hafta mı kullanacaksın motoru neden dırek 250r almadın o zaman![]()
Motor olmadan ise gelip gidemiyorm aldigim maasi önceki motorunun üzerine ekleyip bunu aldim diğer maasimi ekleyip 250 alcamtabi denk gelirse
Pardon yazaten 5. Aya gelmişiz haziranin 7 si o zaman
ilk haftasi yani
![]()
Arkadaşlar size uzun yılların verdiği bir deneyimle bir şey önereyim. Canınıza ve çok sevdiğiniz motorunuza olası muhtemel tatsız bir şey yaşatmak istemiyorsanız mutlaka profesyonel bir eğitim alın. Hondanın güvenli sürüş eğitimini tavsiye ederim. Motosiklet kullanmak yolda gitmek anlamını taşımaz. Bir teknik ve algı yönetimidir. Öğrendiğinizi düşündüğünüz şey aslında motosiklet kullanmak değil bunu prof.eğitim alınca çok net deneyimleyeceksiniz. Ellerin manetler üzerindeki duruşu viraja giriş fren yapma ve motoru yönlendirme süreçleri araba vs kullanmaya benzemez.Benim nacizane tavsiyem budur. Hayırlı olsun.Güzel günlerde kullanın motorunuzu.
Vay be 5.450 tl ye 0 aldığım motorun fiyatı ne olmuş![]()
Resim koyiyim senlendireyim ortaligi biraz :queen:
[url]http://i.hizliresim.com/27100E.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/0Vn55Y.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/qqMXXZ.jpg[/url]
selam arkadaşlar sedat ın kazadan dolayı girip çıkamıyorum ama erol un eğzost büyüledi beni....
jant şeritleri çok güzel duruyor, lastikleri değiştirdin mi yoksa aldığında üstünde pirelli mi vardı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
Selam, açtığın konudan takip ediyorum arkadaşlar inş. en kısa zaman da iyi olurlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
bir foto da benden
http://i.hizliresim.com/VpLOEq.jpg
Tesekkur ederim.
Hayir orjinal lastigi IRC'di ama ben Pirelli ile degistirdim.
jant şeritleri çok güzel duruyor, lastikleri değiştirdin mi yoksa aldığında üstünde pirelli mi vardı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
Selam, açtığın konudan takip ediyorum arkadaşlar inş. en kısa zaman da iyi olurlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
bir foto da benden
http://i.hizliresim.com/VpLOEq.jpg