- Katılım
- 27 Tem 2013
- Mesajlar
- 121
Benm motorda oyle bi ses yoktu ama arkdsm yeni motor almisti 2'5 bndeydi bi turladim bibb diye sesi isitmistim onu bi gostermeniz lazm
Arkadaslar birsey sorucam. Bizim motoru calistirdiginizda once bir enjeksiyon sesi olur sonra hafif devam eder. Ben surerken bip diye hic kesilmeyen bir ses duyuyorum. Belki psikolojik olarak bana ses fazla geliyor olabilir. Herkesde bu ses varmi? cok hafiften bir bip sesi.
o ses tüm herkesin motorun var... enjeksiyon sesiii bazıları kabulleniyor bazıları kabullenmiyor... önemli bişey mi hayır ama o ses cbr 125 de kesilmiyor...
Motosiklete gel 6500 2011 9000km bulduguna iteleyecek direk ahah
Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katılıyorum Bugün 2.el 10.000 km'de 2011 model gri-turuncu bir CBR 125 R aldım, vaktim oldukça paylaşımlarda bulunmak gezilere katılmak-düzenlemek isterim. Herkese kazasız belasız biraz da masrafsız sürüşler![]()
cbr 125r sakin kullanımda motoru sıkıştırmadan ortalama olarak 100 km de kaç litre yakar? yardımcı olursanız sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
litre hesabı olarak hesaplamadıysanız km de kaç kuruş yaktığını da söyleyebilirsiniz
çok teşekkürler,antalyadan aldım şu an yolda gece 5 te gelicek inşallah. 6000 e geldi bana
gerçekten iyi bende böyle bulursam bu renginden 6000tl tam aklımdaki fiyat, sahibimi getiriyor motoru ınceledınızmı siz usta vs. gösterdınız mı antalyada?
2,8 hıc yakamadım dogurusu hep 2,3 2,5 arası gıdıp gelıyor tl olarak ta 0,14 kurus yakıyor topcase ara ara ıkı kısı sehır ıcı e5 100+ altına hıc dusmeden maxımum 135 km surus ıle agresıf kullanımda 2,6 lt 110 150 son hız ara ara cıkıp ınersen anı hızlanma gercı ne kadar anı hızlanırkı o ayrı bunlar yakıtı etkılıyor gunluk işe gıdıp geldıgım ıcın bol bol test edıyorum
Tüm haftasonu telefonda görüştükten sonra, Konyadan bi arkadaşım sağolsun gidip aldı şu an motorla birlikte otobüstelerUstaya da gösterdik ön disk tornaya girecek ses geliyo ,bir de zincirden ses geliyo 1000 km sonra değişir en geçç
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------
Benim motorum da aynı değerlerde yakarsa çok iyi gerçekten, bundan önce 150 mr vulture um vardı etkileyici bir performansla 3.2 leri zorluyodu