Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Benm motorda oyle bi ses yoktu ama arkdsm yeni motor almisti 2'5 bndeydi bi turladim bibb diye sesi isitmistim onu bi gostermeniz lazm
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaslar birsey sorucam. Bizim motoru calistirdiginizda once bir enjeksiyon sesi olur sonra hafif devam eder. Ben surerken bip diye hic kesilmeyen bir ses duyuyorum. Belki psikolojik olarak bana ses fazla geliyor olabilir. Herkesde bu ses varmi? cok hafiften bir bip sesi.

o ses tüm herkesin motorun var... enjeksiyon sesiii bazıları kabulleniyor bazıları kabullenmiyor... önemli bişey mi hayır ama o ses cbr 125 de kesilmiyor...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Led farlı yeni tvs apache ile önden gelen rüzgarda bi top speed yaptık. yanından aheste aheste geçtim. 124 tüm o 120 civarıydı. Üstüne yatmadan

en az 2 dakikadır son gazdı. ben arkadan gelip geçince gazı bıraktı morali biraz bozuldu. Apache nin makus kaderi değişmedi:)

Bu arada ergo dan 127 tlye benim 2011'in zorunlu sigortasını yaptırdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar merhaba kredi borç harç felan ılk motorum olarak cbr 125 alıcam hazıranda.

Ekıpmanlarım kırmızı sıyah tonda ve beyazlıklarıda var uygun aldım cunku aklımda kırmızı renk var sürekli :)

Şu ılana bakar mısınız 2011 kırmızı cbr yok benım bıldıgım 2013 var? resmen kırmızı beyaz boyasız orjınal dıyorlar 1-2 tane gordum böyle nedır bu olayın açıklaması var mıydı 2011 modelde bu renk?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-satilik-temiz-honda-cbr-125-r-162453428/detay
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
cbr 125r sakin kullanımda motoru sıkıştırmadan ortalama olarak 100 km de kaç litre yakar? yardımcı olursanız sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

litre hesabı olarak hesaplamadıysanız km de kaç kuruş yaktığını da söyleyebilirsiniz
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katılıyorum Bugün 2.el 10.000 km'de 2011 model gri-turuncu bir CBR 125 R aldım, vaktim oldukça paylaşımlarda bulunmak gezilere katılmak-düzenlemek isterim. Herkese kazasız belasız biraz da masrafsız sürüşler :)
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşlar çift kişi kullanımda arka kuyruk biraz daha asagi geliyor mu çöker mi yani bilmem anlatabildim mi
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katılıyorum Bugün 2.el 10.000 km'de 2011 model gri-turuncu bir CBR 125 R aldım, vaktim oldukça paylaşımlarda bulunmak gezilere katılmak-düzenlemek isterim. Herkese kazasız belasız biraz da masrafsız sürüşler :)

Hocam hayırlı olsun Istanbuldan mı aldınız ve kaça aldınız?
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
çok teşekkürler,antalyadan aldım şu an yolda gece 5 te gelicek inşallah. 6000 e geldi bana
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
cbr 125r sakin kullanımda motoru sıkıştırmadan ortalama olarak 100 km de kaç litre yakar? yardımcı olursanız sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

litre hesabı olarak hesaplamadıysanız km de kaç kuruş yaktığını da söyleyebilirsiniz

uzun yol icin soruyorsan 100 km sabit 2.2 litre civari.

koray motorun hayirli olsun.

pardon yanlis anlamisim sakin suruste 2.5 lt sehir ici
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
GP500 Teşekkürler, yakıt konusunda uzun araştırmalarım 2.5-2.8 lt sonucunu göstermişti. Motor geldikten sonra test ederim :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2,8 hıc yakamadım dogurusu hep 2,3 2,5 arası gıdıp gelıyor tl olarak ta 0,14 kurus yakıyor topcase ara ara ıkı kısı sehır ıcı e5 100+ altına hıc dusmeden maxımum 135 km surus ıle agresıf kullanımda 2,6 lt 110 150 son hız ara ara cıkıp ınersen anı hızlanma gercı ne kadar anı hızlanırkı o ayrı bunlar yakıtı etkılıyor gunluk işe gıdıp geldıgım ıcın bol bol test edıyorum
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
gerçekten iyi bende böyle bulursam bu renginden 6000tl tam aklımdaki fiyat, sahibimi getiriyor motoru ınceledınızmı siz usta vs. gösterdınız mı antalyada?

Tüm haftasonu telefonda görüştükten sonra, Konyadan bi arkadaşım sağolsun gidip aldı şu an motorla birlikte otobüsteler :) Ustaya da gösterdik ön disk tornaya girecek ses geliyo ,bir de zincirden ses geliyo 1000 km sonra değişir en geçç

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

2,8 hıc yakamadım dogurusu hep 2,3 2,5 arası gıdıp gelıyor tl olarak ta 0,14 kurus yakıyor topcase ara ara ıkı kısı sehır ıcı e5 100+ altına hıc dusmeden maxımum 135 km surus ıle agresıf kullanımda 2,6 lt 110 150 son hız ara ara cıkıp ınersen anı hızlanma gercı ne kadar anı hızlanırkı o ayrı bunlar yakıtı etkılıyor gunluk işe gıdıp geldıgım ıcın bol bol test edıyorum

Benim motorum da aynı değerlerde yakarsa çok iyi gerçekten, bundan önce 150 mr vulture um vardı etkileyici bir performansla 3.2 leri zorluyodu
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Tüm haftasonu telefonda görüştükten sonra, Konyadan bi arkadaşım sağolsun gidip aldı şu an motorla birlikte otobüsteler :) Ustaya da gösterdik ön disk tornaya girecek ses geliyo ,bir de zincirden ses geliyo 1000 km sonra değişir en geçç

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------



Benim motorum da aynı değerlerde yakarsa çok iyi gerçekten, bundan önce 150 mr vulture um vardı etkileyici bir performansla 3.2 leri zorluyodu

hangı otobus fırmasının bagajına attınız ve ne kadara getırıyorlar? bende sanırım ıstanbuldan almıycam cok pahalı ıstanbuldakıler
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
143
Hayırlı olsun motorunuz, aynı rengi bende var.
Kilometre konusuna katılıyorum, model yılına bakarak yorum yapmak yanlış, bendeki cbr 125 2011 model ve aldığımda orjinal 5100 km de idi, şuan 5400 :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst