Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar motorum için resimdeki kaskı beğendim fakat eskişehirde Sbeden bulamadım.eskişehirde bulabileceğim yer var mı bilen arkadaşlar yardımcı olur mu ? internettede sanalpazar diye bir sitede buldum fakat site güvenilir gelmedi.lütfen yardımcı olun.

 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
hangı otobus fırmasının bagajına attınız ve ne kadara getırıyorlar? bende sanırım ıstanbuldan almıycam cok pahalı ıstanbuldakıler

ALANYALILAR SEYAHAT diye bir firmaya ulaaştım 125 tl ye hareme getirdiler. İstanbulda gercekten yüksek 20 bindeki motora 6500 istiyolar. Ben satıcam motorumu yakın zamanda çünkü 250 cbr veya hyosung alıcam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------

Hayırlı olsun motorunuz, aynı rengi bende var.
Kilometre konusuna katılıyorum, model yılına bakarak yorum yapmak yanlış, bendeki cbr 125 2011 model ve aldığımda orjinal 5100 km de idi, şuan 5400 :)

Teşekkürler :) umarım 0 km almak ta nasip olur :D
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
7
Millet nolur bi yardim. :(

Dün Cbr 125 aldim. bugün şöyle bi mahallede sürdüm öğrendim güzel sıkıntı yok. gittikçe kendimi geliştirdim biraz daha uzaklaştim. İçinde BP 95 oktan vardi. Opetten aldim 95 oktan kursunuz. ondan sonra birazz bayırda kaldirmati falan denedim. yok motorun devri o kadar düşük ki. sonra düz yolda kaldırmaya çaliştim. yanımdan herkes vizir vizir geçti. anlıycagınız yolda kaldım. motorun devri çok çok yüksek ama 15-20 ila giderken nerdeeyse devir saati 12 gösteriyo. arkadan korna çalanlar mı dersin sövenler mi dersin? nedir sorun. Daha dün aldım bugün böyle sorunlar yaşadım. çok üzüldüm açikcasi. var midir bir bilen :(
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Arkadaşlar size uzun yılların verdiği bir deneyimle bir şey önereyim. Canınıza ve çok sevdiğiniz motorunuza olası muhtemel tatsız bir şey yaşatmak istemiyorsanız mutlaka profesyonel bir eğitim alın. Hondanın güvenli sürüş eğitimini tavsiye ederim. Motosiklet kullanmak yolda gitmek anlamını taşımaz. Bir teknik ve algı yönetimidir. Öğrendiğinizi düşündüğünüz şey aslında motosiklet kullanmak değil bunu prof.eğitim alınca çok net deneyimleyeceksiniz. Ellerin manetler üzerindeki duruşu viraja giriş fren yapma ve motoru yönlendirme süreçleri araba vs kullanmaya benzemez.Benim nacizane tavsiyem budur. Hayırlı olsun.Güzel günlerde kullanın motorunuzu.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
2 hafta mı kullanacaksın motoru neden dırek 250r almadın o zaman :)

Motor olmadan ise gelip gidemiyorm aldigim maasi önceki motorunun üzerine ekleyip bunu aldim diğer maasimi ekleyip 250 alcam :) tabi denk gelirse

Pardon ya :) zaten 5. Aya gelmişiz haziranin 7 si o zaman :) ilk haftasi yani :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Motor olmadan ise gelip gidemiyorm aldigim maasi önceki motorunun üzerine ekleyip bunu aldim diğer maasimi ekleyip 250 alcam :) tabi denk gelirse

Pardon ya :) zaten 5. Aya gelmişiz haziranin 7 si o zaman :) ilk haftasi yani :)

bende haziranda alıcam özel mesajla haziran ayında konusuruz :)
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Arkadaşlar size uzun yılların verdiği bir deneyimle bir şey önereyim. Canınıza ve çok sevdiğiniz motorunuza olası muhtemel tatsız bir şey yaşatmak istemiyorsanız mutlaka profesyonel bir eğitim alın. Hondanın güvenli sürüş eğitimini tavsiye ederim. Motosiklet kullanmak yolda gitmek anlamını taşımaz. Bir teknik ve algı yönetimidir. Öğrendiğinizi düşündüğünüz şey aslında motosiklet kullanmak değil bunu prof.eğitim alınca çok net deneyimleyeceksiniz. Ellerin manetler üzerindeki duruşu viraja giriş fren yapma ve motoru yönlendirme süreçleri araba vs kullanmaya benzemez.Benim nacizane tavsiyem budur. Hayırlı olsun.Güzel günlerde kullanın motorunuzu.

Kesinlikle size katılıyorum. Doğru yerlerden, doğru kişilerden eğitim alınması şart. Bilinçsiz yapılacak en ufak hata hayatımıza mal olabilir Allah korusun...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
selam arkadaşlar sedat ın kazadan dolayı girip çıkamıyorum ama erol un eğzost büyüledi beni....
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465

jant şeritleri çok güzel duruyor, lastikleri değiştirdin mi yoksa aldığında üstünde pirelli mi vardı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

selam arkadaşlar sedat ın kazadan dolayı girip çıkamıyorum ama erol un eğzost büyüledi beni....

Selam, açtığın konudan takip ediyorum arkadaşlar inş. en kısa zaman da iyi olurlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

bir foto da benden
VpLOEq.jpg
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Tesekkur ederim.

Hayir orjinal lastigi IRC'di ama ben Pirelli ile degistirdim.


jant şeritleri çok güzel duruyor, lastikleri değiştirdin mi yoksa aldığında üstünde pirelli mi vardı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------



Selam, açtığın konudan takip ediyorum arkadaşlar inş. en kısa zaman da iyi olurlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

bir foto da benden
http://i.hizliresim.com/VpLOEq.jpg
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
10
Cümleten S.A. arkadaşlar, bende aranıza yeni katıldım. Motorumu 2. el 1200 km'de 3 hafta önce aldım. 2013 kırmızı. Scooterdan (PCX) geçiş yaptım ilk vitesli motorum, ilk motor için en doğru tercih olduğunu gördüm, kullanımı çok iyi. Bu arada tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacaktı; Lastikleri çok iyi olmadığını düşündüğüm için Michelin Pilot Street 140/70-17 arka ve 110/70-17 ön teker aldım, fakat lastiği taktıracak yer bulamıyorum, oto lastikçiler takmıyor, Yalova'da da motorcular falan takıyor fakat balans yapmıyorlar, balanssız binmek te iyi olmaz sanırım. Bu konuda ne önerebilirsiniz.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
jant şeritleri çok güzel duruyor, lastikleri değiştirdin mi yoksa aldığında üstünde pirelli mi vardı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------



Selam, açtığın konudan takip ediyorum arkadaşlar inş. en kısa zaman da iyi olurlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

bir foto da benden
http://i.hizliresim.com/VpLOEq.jpg

konuyu ben açmadım ama en yakın takip eden ben olduğumdan ben yazıyorum durum hakkında...
zaten ilk gün hastanede uğraşmakdan konuda açamazdım....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst