Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
iyi akşamlar benim motor yattıgı yerde aküyü bitirmiş cumartesi çalıştırayım dedim tırt oldu bakalım yaza takviye aküyle çalıştıracam artık başka fikri olan varmı?
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
Evet görüntü olarak bende hiç sevmedim,,, ama ne işe yarıyorlar, sanırım 4 tane ,sabitlenmiş duruyorlar... bağrsak gibi :F
Geçen mototal sevise gittiğimde bu borular ne diye sordum? her motorda olurmuş dediler, kesek filan dedim yakışmıyor diyince, adam japon boş yere uzun bırakmamış herhalde diye cevap verdi :pl:

iyi akşamlar benim motor yattıgı yerde aküyü bitirmiş cumartesi çalıştırayım dedim tırt oldu bakalım yaza takviye aküyle çalıştıracam artık başka fikri olan varmı?


benim hayvanda yatıyor iki gündür... bugün hava güzel olada dışarıya çıkarym bende :thumleft:
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
arkadaslar elımde cok temız kappa çanta mevcut 35 lıtre sırt dayama ıle bırlıkte

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-renault-19-europa-far-takim-cift-fiyati-147925317/detay/
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
iyi akşamlar benim motor yattıgı yerde aküyü bitirmiş cumartesi çalıştırayım dedim tırt oldu bakalım yaza takviye aküyle çalıştıracam artık başka fikri olan varmı?

vurdurma var sanırım bizde..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

arkadaslar elımde cok temız kappa çanta mevcut 35 lıtre sırt dayama ıle bırlıkte

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-renault-19-europa-far-takim-cift-fiyati-147925317/detay/


farlamı veriosun :p
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bayram senlık bu

http://www.youtube.com/watch?v=BBAJMUqg6fs
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
kanka suna bak adam konusturuyor valla

http://www.youtube.com/watch?v=WFFJafOR9ZA
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
herkese merhaba arkadaşlar, bu başlığa ilk defa geliyorum sizden tavsiyelerinizi bekliyorum,
2 ay sonra 2013 cbr 125r almayı düşünüyorum.

benim istediğim renk kırmızı ama 2. el maalesef yok galiba, sıfır alayım dedim stoklarda da kalmamış. 2014 modeller ne zaman gelir? kırmızı bulamazsam 2. el hrc renklerinde mi bakayım yoksa bekleyip 2014 kırmızı renkte mi alayım?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
herkese merhaba arkadaşlar, bu başlığa ilk defa geliyorum sizden tavsiyelerinizi bekliyorum,
2 ay sonra 2013 cbr 125r almayı düşünüyorum.

benim istediğim renk kırmızı ama 2. el maalesef yok galiba, sıfır alayım dedim stoklarda da kalmamış. 2014 modeller ne zaman gelir? kırmızı bulamazsam 2. el hrc renklerinde mi bakayım yoksa bekleyip 2014 kırmızı renkte mi alayım?

sen hangisini istiyosan o renk al kardeş. Renkler ve Zevkler tartısılmaz. Ben bile siyah cbr almıstım. stok bekledım cünkü beyaz vardı ama bana hitap etmıyordu. o yüzden kendını hanqisinin üstünde daha iyi hissedeceksın buna kendın karar ver.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
44
herkese merhaba arkadaşlar, aranıza iki gün önce katılmış bulunmaktayım :)
2006 repsol 34binde aldım.
dün ilk kazamı da yapmış bulunmaktayım(motoru olduğu yerde düşürdüm :( ) :)
sağ sinyal ve ayna kırıldı :(
şuan en önemli problemim : bu sabah normal çalışmasına rağmen, bir saat sonra tekrar çalıştırmamda akü bitikti, iki kez vurdurmak zorunda kaldım. vurdurmak zarar veriyor mu motora ? akü için ne yapablirim?
düşürdüğüm için motor zarar görmüş müdür?

bu arada ilk motorum olduğu için tecrübem hiç yok :( ama kolay alıştım makineye :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

arkadaşlar termal içlik almam gerek sanırım. öneriniz nedir?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Tamamen boş akü ile vurdurmaya çalışırsanız illaki zararı olurda kuralına göre oynadıktan sonra sorun olmaz.. ybr 125 ve klx 250 aküsüz de vurur bildiklerim bu kadar :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Tamamen boş akü ile vurdurmaya çalışırsanız illaki zararı olurda kuralına göre oynadıktan sonra sorun olmaz.. ybr 125 ve klx 250 aküsüz de vurur bildiklerim bu kadar :mrgreen::mrgreen:

akü tamamem boş bile olsa düzgün ve mantıklı bir vurdurma ile motor çalışır.. zarar vermez bir kaç seferde.. ama sürekli yapılıyorsa bu işlem işte o zaman sıkıntı olur... sıkıntı genelde debraj tası ve milinde oluyor.. geri kalan sistem de sıkıntı yok.. ama eğer motorunuz eski tip elektirik tessisatına sahip ise ( platin meksefe kullanılan jawa - mz - pejo 105 gibi) akü tamamen boş iken vurdursanda çalışmaz... bizimki gibi sisteme sahip olan motorlarda krank döndüğü zaman direk elektirik üretimi başlar ve motor çalışır...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
slm arkkadaşlar
nasılsınız belki gruba dahil olmak isteyen olur..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/126757-motosiklet-bisiklet-ve-aksesuarlari-fuari-2014-a.html
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
85
Beyler kedilerle başım belada :jocolor: Motoru geçen hafta yıkadım üzerine brandasını çektim kitledim, bugün biraz gezeyim dedim brandayı kaldırdım aman allahım ne göreyim motorun heryeri çamur içinde ulan nolmuş bu motora demeden seledeki tırmık izlerini gördüm ::angry2:: Brandanın içine girmemeleri için ne yapabilirim önerisi olan varmı ?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ramazana zıyarete gıttım dedım kı acta su brandayı canavara bakalım ahada odaneee altında kedı olmus ewet gelelım cozume benım motorda da aynı sıkıntı var sanırımbu kedıler racıng cı brandayı takıyorsun aynaları kıvırıyorsun tabıkı alanı daraltmak ıcın sonrasında dıstan bu depoya felan fıle takıyorlarya onu brandanın ustune sıkıstırıyorsun tabı calarlarsa karısmam bende o sorun yok sıte ıcı arka peglerden tutturup sorunu cozdum gercı koltuk cızıldıkten sonra buldum bu cozumu ama su anlık sorun yok neler yaptım olmadı hertarı kapattım yınede gırdı namussuz gece 4 de alarm bıle öttü o derece
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst