Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
85
ramazana zıyarete gıttım dedım kı acta su brandayı canavara bakalım ahada odaneee altında kedı olmus ewet gelelım cozume benım motorda da aynı sıkıntı var sanırımbu kedıler racıng cı brandayı takıyorsun aynaları kıvırıyorsun tabıkı alanı daraltmak ıcın sonrasında dıstan bu depoya felan fıle takıyorlarya onu brandanın ustune sıkıstırıyorsun tabı calarlarsa karısmam bende o sorun yok sıte ıcı arka peglerden tutturup sorunu cozdum gercı koltuk cızıldıkten sonra buldum bu cozumu ama su anlık sorun yok neler yaptım olmadı hertarı kapattım yınede gırdı namussuz gece 4 de alarm bıle öttü o derece

Kardeşim allah razı olsn. aynen dediğin gibi yaptım artık kedilerin girecek bi yerleri yok :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ramazana zıyarete gıttım dedım kı acta su brandayı canavara bakalım ahada odaneee altında kedı olmus ewet gelelım cozume benım motorda da aynı sıkıntı var sanırımbu kedıler racıng cı brandayı takıyorsun aynaları kıvırıyorsun tabıkı alanı daraltmak ıcın sonrasında dıstan bu depoya felan fıle takıyorlarya onu brandanın ustune sıkıstırıyorsun tabı calarlarsa karısmam bende o sorun yok sıte ıcı arka peglerden tutturup sorunu cozdum gercı koltuk cızıldıkten sonra buldum bu cozumu ama su anlık sorun yok neler yaptım olmadı hertarı kapattım yınede gırdı namussuz gece 4 de alarm bıle öttü o derece
hacı o gün bu gün motoru yıkamıyorum çamur içinde... nazarın deydi... en son geçen sedat la bindik....
 
Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
93
merhaba arkadaşlar bir sorum var honda cbr 125 r 2012 model radyatörde avuç içi kadar hafif ezik var sorun olur mu ?
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
Selam arkadaşlar 20 martta aranıza katılıyorum 2013 model alıyorum beyaz ya da kırmızı, çok heyecanlıyım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Dün gece eve dönüyodum sağa çekmiş bi cbr vardı gittim yanına muhabbet ettik biraz sonra bana anahtarı verdi gez gel bakalım diye hem de ilk kez gördü beni :) üç km yapıp geldim ama kalkışı ve hızlanması bana yavaş geldi bende mondial drift var 90km hıza cbrdan daha çabuk çıkıyorum ama cbr'ın yolda gidişi rahatlığı hele frenleri harika :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir bez torbanın içine naftalin koyun ve bağlayın veya sele üzerine koyun kediler naftalin veya bazı baharatlar gibi ağır kokuları sevmezler motorun yanına bile yaklaşmazlar.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Mercek far uygulaması için uzun kısalı mercek lazım. Bilen varmı iyi bir marka yada link lazım int alacağım
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Selam arkadaşlar 20 martta aranıza katılıyorum 2013 model alıyorum beyaz ya da kırmızı, çok heyecanlıyım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Dün gece eve dönüyodum sağa çekmiş bi cbr vardı gittim yanına muhabbet ettik biraz sonra bana anahtarı verdi gez gel bakalım diye hem de ilk kez gördü beni :) üç km yapıp geldim ama kalkışı ve hızlanması bana yavaş geldi bende mondial drift var 90km hıza cbrdan daha çabuk çıkıyorum ama cbr'ın yolda gidişi rahatlığı hele frenleri harika :)
mondialden sonra rahattır tabikide...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Sonunda Kaza Yaptığım Motosikletimide Toplamıs Bulunmaktayım. Hep yeni Kasa görüyoruz :) Birazda Tarihi Eser Görelim:) Son resımde Asker Eğlencesinden.





 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
35
arkadaşlar merhaba, geçen gün motorun hava filtresini temizlemek için söktüm depoyu, işlem bittikten sonra depoyu geri takma kısmında iki tane depoya bağlanan hortum vardı. Dış tarafa yakın olan hortumu taktım ama yanındaki hortumu takana kadar iflahım gevredi! Çünkü onu yerine takmak için depoyu eğiyorum ama hortum o kadar kısaki bu sefer elim deponun altına girmiyor. parmaklarımla zar zor taktım gibi ama ne kadar taktım Allah bilir. İki gündür 50 km sürüyorum herhangi bir sıkıntı yok ama sormak istediğim, bu boru çıkarsa ne olur? asıl merak ettiğim bu iki boru ne işe yarıyor? Bir tane boru motorun neyine yetmiyor? :D çok teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
depo arkaya dogru yatıyor zaten komple mı soktun depoyu borularla ne ısın var ben sadece depo asagıya ınıyor dıye zorlanmıstım onuda araya cekıc koydum ınmedı
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
4000 bakımını yaptırdım bugun 45 tl yagını ben goturdum ama ıpone fark olarak bişi farketmedım ama sesı azaldı sankı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst