Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
hangı yagı koyuyorlar ıpone yı koydurma sansım varmı aldım ama
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
hangı yagı koyuyorlar ıpone yı koydurma sansım varmı aldım ama

bende her zaman yağı kendim alır öyle gider değişttiririm.
kendileri normal hondanın yağını koyuyorlar ben istemiyorum dedim.
yani mecbur değiştirmek zorunda + olarak ipone almakla çok iyi etmişsin motul kullandım ama ipone kadar memnun kalmadım.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
bende en son motul yag almiştim 4 bin bakiminda smdi bilmiyorum ne alicagimi sen yazmişin iphone cok degiştirdi ii flan ben ne alsam smdi 5,5 bnde motor 6 da degiştircem hondadami degiştirsem yoksa kendim degiştirimmi _? yag alip
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
bende en son motul yag almiştim 4 bin bakiminda smdi bilmiyorum ne alicagimi sen yazmişin iphone cok degiştirdi ii flan ben ne alsam smdi 5,5 bnde motor 6 da degiştircem hondadami degiştirsem yoksa kendim degiştirimmi _? yag alip

dediğim yağ bu
http://iponeturkiye.com/index.php?option=com_content&view=article&id=99:ipone-r4000rs-10w40-4t-esterli-sentetik-performans-motor-ya-1l&catid=42:4-zamanl-motor-yalar&Itemid=121
sipariş linkini mesaj attım

servis motorun garantisi var her 2000 3000 de gel yağını değiştirt dedi garantiden yararlanıp
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
Arkadaşlar bugün fark ettim motorun altında sehpanın yanında asılı hortumlar var, bir kaçtane, nedir bunlar?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Kitapcığa göre 1-12 bin diye gidiyor bakımları . ben 1000 bakımında ilk bakım dıye servise soktum. 4000 de yağı kendım değiştirdim. 8000e geldi yine kendım değiştirdim. şu anda hava filitresi beklıyorum onuda değiştircem. 12000 de servise sokarım ara bakımları yaptım diye şimdi motor garanti dısımı kalıyor.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Kitapcığa göre 1-12 bin diye gidiyor bakımları . ben 1000 bakımında ilk bakım dıye servise soktum. 4000 de yağı kendım değiştirdim. 8000e geldi yine kendım değiştirdim. şu anda hava filitresi beklıyorum onuda değiştircem. 12000 de servise sokarım ara bakımları yaptım diye şimdi motor garanti dısımı kalıyor.

servise girmediği için garanti dışı kalıyor, adamlar nerden bilecek senin ara bakımları yaptığını :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
327
arkadaşlar kız arkadaşıma 2013 kırmızı cbr 125 aldık ama ufak bır kaza sonucu sag grenaj ustundekı CBR 125 YAZISI ciziıldı. bunu nereden bulabılırım hondayı aradım yok
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaşlar kız arkadaşıma 2013 kırmızı cbr 125 aldık ama ufak bır kaza sonucu sag grenaj ustundekı CBR 125 YAZISI ciziıldı. bunu nereden bulabılırım hondayı aradım yok
hocam yan grenajdaki yazımı ?? bende burdakı hondaya sorabılırım varsa size alır yollarım..yarın uğrayacağım zaten servise
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kitapcığa göre 1-12 bin diye gidiyor bakımları . ben 1000 bakımında ilk bakım dıye servise soktum. 4000 de yağı kendım değiştirdim. 8000e geldi yine kendım değiştirdim. şu anda hava filitresi beklıyorum onuda değiştircem. 12000 de servise sokarım ara bakımları yaptım diye şimdi motor garanti dısımı kalıyor.

Garanti dışı kalır ara bakım diye birşey yok anahtar değdirdinmi veya kafana göre iş yaptınmı direk garanti dışına bırakıyorlar :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

Evet görüntü olarak bende hiç sevmedim,,, ama ne işe yarıyorlar, sanırım 4 tane ,sabitlenmiş duruyorlar... bağrsak gibi :F

Teki atık borusu (şehfaf olan.) motorun içerisindeki pisliği atar altı kapalıdır açmak doğru değildir.
diğeri yağ borusudur gereksiz veya fazla gelen yağı dışarı atar.
bu boruları pek ellemeyin kesmek tıkamak veya yarmak doğru değildir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

arkadaşlar kız arkadaşıma 2013 kırmızı cbr 125 aldık ama ufak bır kaza sonucu sag grenaj ustundekı CBR 125 YAZISI ciziıldı. bunu nereden bulabılırım hondayı aradım yok

Her parçanın stickerını bulamazsınız eyer orjinal getirdiğiniz parçada sticker varsa heleki çok zor bu arada oradaki sticker yazısını nasıl çizmeyi başardığınızı anlayamadım? Çünkü bu motor düştüğü zaman kafa grenaj ucu,sert düşüşlerde ise granaj yanındaki çıkıntıda sıyrık oluşur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

Bu ara benimde bir sorum var arabaya koyduğumuz antifreez suyunu aynen motorada ekleme yapabilirmiyiz ve bu eklemede suda katmak gerekirmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst