Geçen mototal sevise gittiğimde bu borular ne diye sordum? her motorda olurmuş dediler, kesek filan dedim yakışmıyor diyince, adam japon boş yere uzun bırakmamış herhalde diye cevap verdiEvet görüntü olarak bende hiç sevmedim,,, ama ne işe yarıyorlar, sanırım 4 tane ,sabitlenmiş duruyorlar... bağrsak gibi :F
iyi akşamlar benim motor yattıgı yerde aküyü bitirmiş cumartesi çalıştırayım dedim tırt oldu bakalım yaza takviye aküyle çalıştıracam artık başka fikri olan varmı?
iyi akşamlar benim motor yattıgı yerde aküyü bitirmiş cumartesi çalıştırayım dedim tırt oldu bakalım yaza takviye aküyle çalıştıracam artık başka fikri olan varmı?
arkadaslar elımde cok temız kappa çanta mevcut 35 lıtre sırt dayama ıle bırlıkte
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-renault-19-europa-far-takim-cift-fiyati-147925317/detay/
herkese merhaba arkadaşlar, bu başlığa ilk defa geliyorum sizden tavsiyelerinizi bekliyorum,
2 ay sonra 2013 cbr 125r almayı düşünüyorum.
benim istediğim renk kırmızı ama 2. el maalesef yok galiba, sıfır alayım dedim stoklarda da kalmamış. 2014 modeller ne zaman gelir? kırmızı bulamazsam 2. el hrc renklerinde mi bakayım yoksa bekleyip 2014 kırmızı renkte mi alayım?
vurdurma var sanırım bizde..
enjeksiyonlu motorlarda vurdurmak problem çıkartırmı zarar verirmi buda ayrı bi sorun neyse bu hafta sonu farın söketini çıkartıp deniyecem olmadı kuru akü var onunla takviyeyi deniyecem
vurdurma var sanırım bizde..
enjeksiyonlu motorlarda vurdurmak problem çıkartırmı zarar verirmi buda ayrı bi sorun neyse bu hafta sonu farın söketini çıkartıp deniyecem olmadı kuru akü var onunla takviyeyi deniyecem
bir sefer vurdurmak zarar vermez....
Tamamen boş akü ile vurdurmaya çalışırsanız illaki zararı olurda kuralına göre oynadıktan sonra sorun olmaz.. ybr 125 ve klx 250 aküsüz de vurur bildiklerim bu kadar :mrgreen::mrgreen: