Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
Arkadaşlar 2 gundur motoru boşta kesiciye sokuyorum 3 4 sn motora zararı varmıdır ?


Honda CBR'a biniyorsun unutma birşey olmaz. Gözümün önünde 5 dk boyunca cbr 125 yeni kasayı limitörde tuttular banamısın demedi. Abartmıyorum 5 dk. Gaz kolunu fren manetine bantladılar oturduk o limitörde biz karşısında çay içtik :) Ekzoza bile değdim bırakınca elimi yakmadı.

Tek önerim motor ısındıkdan sonra yaparsan zararı olmaz.
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
konca benim motora 50 tl lik benzin aldım 325 km flan babam uzun yol yaptı 150 km de şehir içinde ben takıldım çok sakin kullanımda toplam 475 km gitti
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Tabikide zararlıdır heleki yolda giderken debriyajı sıkıp asla :cyclopsan

Bu arada ben 10 litrelik yakıt almıştım 250 km yol gitdim şuan 2 çizgi kaldı arkadaşlar sizce normalmi oldukcada sakin kullanıyorum :silent:

Birde daha kaç km gider toplamda 350 km yaparmıyım bu yakıtla :)

Son soru :mrgreen: benzilerde kalite varmı yakınımızda full diye bir istasyon var oradan alsam olurmu yoksa Petrol ofisi Opet e falan gideyimmi :silent:

Cbr gibi mekank aksamı sağlam bi alete bişey olmaz .. Arada motoru zorlamak iyidir .. Sağır olmasına gerek yok aletin herşeyi görmesi lazım .. sıkıntısı yok kesiciye sokmanın .. ben 1 saat kesıntısız kesicide (10-11bın devır) geldiğimi biliyorum uzun yolda motor banamısın demedi , demezde .. Rahat olun biraz .. Furkan arada zorla motoru o motor sağır olcak bu gidişle .. Rodajı bu kdr uzun süren motordan pek bi hayır gelmez benden söylemesi .. içinde 5 aydır aynı yağ vardır büyük ihtimal .. motor yatsa bile yağ senede 2 kez değişir .. Seninki faal ve motor ne yaptığını anlamıyo .. bence en büyük zarar senin yaptığın .. rodajı bitir 1000kmyi devir bakımı yaptır sonra binme binmiceksen ..

Benzın konusunda benım top 3 üm ve genelde kabul edilen ..

Opet
Shell
Full

Kötünün iyisi total .. Bp ve petrol ofisine yaklaşmam ..
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
hayırlı aksamlar 5.000 km yüzünü gördük çok şükür :) 1000 km bakımımız var... sıfır alan arkadaşa hayırlı olsun dileklerimi iletirim...arkadaşlar kuzenim THY personeli (Kabin memuru) 14 nisan pazar günü pekin'e uçuşu var 2 gün ordan kalıcak ve dönücek kendisine ısrarlarımı kırmıyarak cbr 125'e uygun bir egsoz getirmesini rica ettim zor zahmet kabul etti... yoshimura,devil,remus ,akrapovic,leo vince den hangisi daha uygundur takan arkadaşlardan tavsiye isticektim şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hayırlı aksamlar 5.000 km yüzünü gördük çok şükür :) 1000 km bakımımız var... sıfır alan arkadaşa hayırlı olsun dileklerimi iletirim...arkadaşlar kuzenim THY personeli (Kabin memuru) 14 nisan pazar günü pekin'e uçuşu var 2 gün ordan kalıcak ve dönücek kendisine ısrarlarımı kırmıyarak cbr 125'e uygun bir egsoz getirmesini rica ettim zor zahmet kabul etti... yoshimura,devil,remus ,akrapovic,leo vince den hangisi daha uygundur takan arkadaşlardan tavsiye isticektim şimdiden teşekkür ederim

Devil Yada Leo Vince .. :cat:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konca benim motora 50 tl lik benzin aldım 325 km flan babam uzun yol yaptı 150 km de şehir içinde ben takıldım çok sakin kullanımda toplam 475 km gitti

50 TL lik belzinle 475 km yol nasıl gitdin bir yanlışın olmasın :silent:

Bu arada aracın fazla km yapmaması veya kullanılmaması araca zarar verdiğini ilk defa duydum sadece motoruna yazın binen insanlar ne yapsın :silent: ben şuan ehliyet alana kadar motoru az az kullanıyorum eskişehirin havası çok kötüdür anca mayısa doğru düzelir havalar oldukca güzelleşti günde 20-30 km yol yapıyorum 500 kmde motul motor yağı ile değiştiricem ama çarşıya ehliyetsiz gitmek çok tehlikeli bu yüzden ehliyet aldığım vakit 500 km denk getirmeye çalışıyorum açıkcası

Berat kardeşimle bu gün buluştuk 1 er bardak çay içtik

img0073dg.jpg

img0081yz.jpg

img0084st.jpg

img0083ij.jpg

img0082avv.jpg
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
50 TL lik belzinle 475 km yol nasıl gitdin bir yanlışın olmasın :silent:

Bu arada aracın fazla km yapmaması veya kullanılmaması araca zarar verdiğini ilk defa duydum sadece motoruna yazın binen insanlar ne yapsın :silent: ben şuan ehliyet alana kadar motoru az az kullanıyorum eskişehirin havası çok kötüdür anca mayısa doğru düzelir havalar oldukca güzelleşti günde 20-30 km yol yapıyorum 500 kmde motul motor yağı ile değiştiricem ama çarşıya ehliyetsiz gitmek çok tehlikeli bu yüzden ehliyet aldığım vakit 500 km denk getirmeye çalışıyorum açıkcası

Berat kardeşimle bu gün buluştuk 1 er bardak çay içtik

http://imageshack.us/a/img341/1438/img0073dg.jpg
http://imageshack.us/a/img837/1332/img0081yz.jpg
http://imageshack.us/a/img213/8370/img0084st.jpg
http://imageshack.us/a/img341/5169/img0083ij.jpg
http://imageshack.us/a/img689/3622/img0082avv.jpg

Koskoca 1700 Sayfa Devrilmiş bu topikte vay be .. :) Yağını değiştir Furkan motorun 6 ayı geçirme .. Bide rodajdan kurtar artık ..
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
Furkan s.a kardesim bakiyorum da eskisehirli motorculari biraraya topluyosun yavastan aslinda en iyisini yapiyorsun cogumuz forumu okumakla yetiniyoruz :s
Neyse bakalim 1 aydaha sabretmem gerekiyor cbr250 alabilirsem alicam olmadi cbr125 alicam siyah cbr sahibi arkadasla da forumdan mi tanistin ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Furkan s.a kardesim bakiyorum da eskisehirli motorculari biraraya topluyosun yavastan aslinda en iyisini yapiyorsun cogumuz forumu okumakla yetiniyoruz :s
Neyse bakalim 1 aydaha sabretmem gerekiyor cbr250 alabilirsem alicam olmadi cbr125 alicam siyah cbr sahibi arkadasla da forumdan mi tanistin ?

face book üzerinden tanıştım grubu toplamaya çalışıyorum :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Deliyim Gözü Kara Deliyim , Yakarım ROMAYIDA yakarım ..!!! FENERBAHÇEEEEEE ..!! Gururumuzsun ..!!
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Pazar Günki Etkinliğie bizimle gelmek isteyen varsa Saat 12.00 - 12.30 Civarı Kadıköy rıhtımda buluşup , İstanbul Parka doğru yola çıkcaz .. hem biraz yol yapıp hem muhabbet etcez .. ilgilenen varsa bekleriz .. Haydar Senle orda buluşuruz .. şimdilik 5 motoruz .. 7 olma ihtimali var bakalım duruma göre ..
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
Pazar Günki Etkinliğie bizimle gelmek isteyen varsa Saat 12.00 - 12.30 Civarı Kadıköy rıhtımda buluşup , İstanbul Parka doğru yola çıkcaz .. hem biraz yol yapıp hem muhabbet etcez .. ilgilenen varsa bekleriz .. Haydar Senle orda buluşuruz .. şimdilik 5 motoruz .. 7 olma ihtimali var bakalım duruma göre ..

tamam ben ordayım haberleşiriz inş
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler motorda 5.000 devir de vites atıyorum bazen 4.000 nadiren 6.000 yaklaşıyorum şuan 300 km de yarın bi 50 km daha yapıp yakıtı fullicem :) motorun sağır kalma ihtimali varmı motorun sesinde zorlanma olmuyor ama sizce iyimi gittiğim devirler :silent:

Bu gün az daha arabananın birine giriyordum refleks olarak ön frene asıldım (araba gördünüzmü yaklaşmayın) !!!

Birde 15-20 gün sonra motor yağını değiştiricem Enes kardeşimin dediğini dikkate alarak fakat Eskişehirde orjinal bayi yok kendim motul yağ ve yağ filtresi alarak değiştirsem olurmu saten orjinal bayi değil boşu boşuna işcilik parası vermek birde çarşıya ehliyetsiz gitmekte istemiyorum daha ehliyete yazılmama 2 ay var :(
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Beyler motorda 5.000 devir de vites atıyorum bazen 4.000 nadiren 6.000 yaklaşıyorum şuan 300 km de yarın bi 50 km daha yapıp yakıtı fullicem :) motorun sağır kalma ihtimali varmı motorun sesinde zorlanma olmuyor ama sizce iyimi gittiğim devirler :silent:

Bu gün az daha arabananın birine giriyordum refleks olarak ön frene asıldım (araba gördünüzmü yaklaşmayın) !!!

Birde 15-20 gün sonra motor yağını değiştiricem Enes kardeşimin dediğini dikkate alarak fakat Eskişehirde orjinal bayi yok kendim motul yağ ve yağ filtresi alarak değiştirsem olurmu saten orjinal bayi değil boşu boşuna işcilik parası vermek birde çarşıya ehliyetsiz gitmekte istemiyorum daha ehliyete yazılmama 2 ay var :(

Bu yüzden diyorum ztn sağır kalacak diye .. motor 5 aydır 6bin devri geçmemiş .. Sen istanbulda olsan motora binemezdin o zmn :D biz hergün defalarca kaza atlatıoz yoksa ztn yol alamazsn burda .. bide bizim motorda yağ filtresi yok :D yağı değiştirmeyi biliosan kendin değiştir , yağıda performans serisinden al ..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yüzden diyorum ztn sağır kalacak diye .. motor 5 aydır 6bin devri geçmemiş .. Sen istanbulda olsan motora binemezdin o zmn :D biz hergün defalarca kaza atlatıoz yoksa ztn yol alamazsn burda .. bide bizim motorda yağ filtresi yok :D yağı değiştirmeyi biliosan kendin değiştir , yağıda performans serisinden al ..

Motorun garajda durmasının sağırlıkla ne alakası olabilirki :silent: kışın eskişehirde motor süremessiniz havası kuru,ayaz,yağmur,çamur,kar istanbulda olsa şuan km 10 katı olurdu motosiklet grubum var çünkü bazen fuarlara abilerimle gidiyorum yani onlarla sürmenin ayrı bir keyfi olurdu :) Bu arada motor yağını kendim değiştiricem burada orjinal bayi yok ekişehire gezi yapacak arkadaş varsa veya eskişehirde oturan bana yardımcı olursa çok sevinirim :)
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Motorun garajda durmasının sağırlıkla ne alakası olabilirki :silent: kışın eskişehirde motor süremessiniz havası kuru,ayaz,yağmur,çamur,kar istanbulda olsa şuan km 10 katı olurdu motosiklet grubum var çünkü bazen fuarlara abilerimle gidiyorum yani onlarla sürmenin ayrı bir keyfi olurdu :) Bu arada motor yağını kendim değiştiricem burada orjinal bayi yok ekişehire gezi yapacak arkadaş varsa veya eskişehirde oturan bana yardımcı olursa çok sevinirim :)
Kardeşim yağı al değiştiririz yada kardeşler motor var burda 25 lira motul 10w40 para almadan değiştirirler.Pazar haber et ben kullanırıım istiyosan bırakırım sonra batıkente 534 319 29 78
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Benimde yaklasik 450 km oldu motoru alali 4 haftaya yakin oldu, bende genelde 5 bin devri civarinda kullandim 6 bine ilerlettigimde motor sanki biraz titreme yapiyor gibime geliyor. Bu saatten sonra 7-8 bin devir arasimi kullanmaliyim?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimde yaklasik 450 km oldu motoru alali 4 haftaya yakin oldu, bende genelde 5 bin devri civarinda kullandim 6 bine ilerlettigimde motor sanki biraz titreme yapiyor gibime geliyor. Bu saatten sonra 7-8 bin devir arasimi kullanmaliyim?

Arada 6.000 deviri göstermeliydin şimdi benimki 6.000 gelirken daha az titreme yapıyor ama aniden 7.000 getirme 500 km den sonra azar azar 600 den sonra 7. kullana bilirsin :)

Bu arada özmert motorun nakliye şirketiyle 20 TL ye anlaştım sorun yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst