Ağva ne taraf ya duymadm hic .. Düşer elbet haftasonu geleyım yanına bi çayını içeyim sorarsın kafanda varsa bişeypazar işimiz var biraz buluşmaya gidicez ama cumartesi uygunum .. Evladn gibi olr tabi kolay alınmıyor , çogumuz aylarca aç kalıp artırıp aldık belkide .. çok azdır baba parasıyla alan .. bilirim ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
oo şileden uzakmış senin mekandur o zmn bu hafta sıkıntı , 20-30 km olsa neysede 100km bana .. Bi haftasonu daha müsait bi zamanda gelırm naspse
![]()
Aynen abim şileden sahil yoluyla gelirsen bi 30 km kadar daha uzun ağva ama şileden iyidir inşallah bir haftasonu buyur edersiniz çay içicek yer buralarda çok abim
