Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2012
Mesajlar
8
arkadaşlar geçen gün cbr125r aldım fakat kullanım kılavuzu elimizde yok dedikleri için rodaj hakkında bilgi sahibi değilim.Bilenler yardımcı olursa sevinirim.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar geçen gün cbr125r aldım fakat kullanım kılavuzu elimizde yok dedikleri için rodaj hakkında bilgi sahibi değilim.Bilenler yardımcı olursa sevinirim.

6.000 deviri geçmemeye bak motoru kesiciye sokma (çok zorlama) uzun yollara çıkma motoru yorma yavaş yavaş sür acele etmemeye çalış :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
6.000 deviri geçmemeye bak motoru kesiciye sokma (çok zorlama) uzun yollara çıkma motoru yorma yavaş yavaş sür acele etmemeye çalış :)

Motorun en iyi rodajı tek seferde uzun yolda yapılandır Furkan .. 6-7 Bin devir sınırını geçmeden her vitesi kullanarak , parçaları birbirine alıştırarak motoru kullanmak en iyi rodaj yontemidir .. Sürekli dur kalk motora rodajda zarardır ,yarar değil .. :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun en iyi rodajı tek seferde uzun yolda yapılandır Furkan .. 6-7 Bin devir sınırını geçmeden her vitesi kullanarak , parçaları birbirine alıştırarak motoru kullanmak en iyi rodaj yontemidir .. Sürekli dur kalk motora rodajda zarardır ,yarar değil .. :)

Bilmiyordum ben yarın biraz yol yapayım bari :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Redone Yeni kasa eski Kasa bilmemde aynıdır Motorun Arka Maşada yazan değerler ön 29 arka 33 PSI. Ben böle basıyom valla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Pazar günü Küçük bi yolculuk yaptım. Küçük dediğim de 100+100+85+85= 370 KM :) Karabükten Cıktım. Zonguldak'a doğru Havada güzelken dedim deniz kenarına gideyim.. Gittim güzeldide:) Gelirken Ankara Yoluna sapmısım :) 85 km ankara yolunda gitmişim :) gidiyorum gidiyorum Karabük gelmıyor bi baktım ankaraya geliyor :) Neyse oradan bi dönüş tekrar 85 km ileri qeri :) süper gezi oldu Allah için :) YaLNIZDIM zaten. 1-2 kare atayım :) Uzun Yol yapmaz diyenler Sabır edince süper uzun yol yapılıyor durmadan soranlar için diyorum :) Stabilde 6ncı vites 7000 devir 100 km hızla gidiyor. Zonguldaktan almıstım motoru. ne Hikmet ise o yola vurunca motoru 130-140 cıkıyo orda:)






 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Redone Yeni kasa eski Kasa bilmemde aynıdır Motorun Arka Maşada yazan değerler ön 29 arka 33 PSI. Ben böle basıyom valla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Pazar günü Küçük bi yolculuk yaptım. Küçük dediğim de 100+100+85+85= 370 KM :) Karabükten Cıktım. Zonguldak'a doğru Havada güzelken dedim deniz kenarına gideyim.. Gittim güzeldide:) Gelirken Ankara Yoluna sapmısım :) 85 km ankara yolunda gitmişim :) gidiyorum gidiyorum Karabük gelmıyor bi baktım ankaraya geliyor :) Neyse oradan bi dönüş tekrar 85 km ileri qeri :) süper gezi oldu Allah için :) YaLNIZDIM zaten. 1-2 kare atayım :) Uzun Yol yapmaz diyenler Sabır edince süper uzun yol yapılıyor durmadan soranlar için diyorum :) Stabilde 6ncı vites 7000 devir 100 km hızla gidiyor. Zonguldaktan almıstım motoru. ne Hikmet ise o yola vurunca motoru 130-140 cıkıyo orda:)

[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2rz.jpg[/url]
[url]http://b1304.hizliresim.com/18/8/lw2s2.jpg[/url]
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2s5.jpg[/url]
[url]http://b1304.hizliresim.com/18/8/lw2sb.jpg[/url]
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2tl.jpg[/url]
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2tp.jpg[/url]

Resimler güzel kardeşim , sevindim motorunda düzene girmesine :) Pazar günü 14 Nisanda İStanbul Parkta Sezonun ilk buluşması var .. çevre illerdende motorcular fln gelecek .. Yemekler bedava ve güzel etkinlikler olacak .. Katılmak isteyen varsa biz 5 6 motor gitmeyi düşünüyoruz gidebiliriz haberiniz olsun arkadaşlar ..
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
aldığından fazlasına satmak bu olsa gerek, sanırım bu motor Ekremin ki

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-dolu-dolu-cbr-tri-color-120781903/detay/
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
ve nihayet sıfır 2013 model siyah incimi aldım arkadaşlar...


HYUNADI mı HONDA mı? :)

ilk testlerimi anlatıyım sizlere hemen...
pazarlıkla 6900e anca indirdim 50tl de plaka masrafından kıstım 1950 nakit verdim kalanı karta 12 ay taksitle... Pendik Güngör Honda Bayiden aldım motorumu..
Sağolsunlar epey ilgililer..

plakam çarşamba günü çıkacakmış malum evrak işleri bir türlü bitmez güzel ülkemizde...

her neyse bu benim ilk racing motorum .. 125cc olsa bile R model bir motor racing sonuç itibariyle..
motora bindim debriyaj olayı falan ilk başlarda hemen alışılmıyor.. hiç stop ettirmedim ama alışmam bi 10 dk aldı..benzinliğe girdim adam dediki fiş istiyomusun ver dedim plakaya bakcak hiç aklıma gelmedi plakan yok diyince güldüm :D
1000km rodaj dedi fazla hız yapmayın 2 kişi binmeyin 1000dolunca gelin bakım yapalım dediler... birisi taaa mecidiyeköy şişliden motor almaya gelmiş 125r
şimdilik motorum 20km oldu mahallede dolanıyorum öyle... km dolsun diye deponun 10litre olması sıkıntı ya az daha alaydı iyiydi gerçi dolduracak parayı nerden buluruz bilmem bu zamlarda...

motorun sesine ilk başta alışamadım biraz gürültülü çalışıyor gibi ama videoları izleyince dedim heaa normalmiş :)
gerçi hız yapınca ses o kadar tatlı geliyor ki... motorun gidişi firen sistemi. göztergeler koltuk lastikler mükemmel tasarımı standart ama çok hoş... keşke eski kasalar gibi çift far olaydı...

eski modelleri bilmiyorum ama bu motorda kontağı çevirince gece gündüz sürekli farlar yanıyor .. sebebi ise farkındalığı arttırmak.. farı kapatma tuşu yok ...

gidonda olan malzemeler... uzunları yakmak için tuş, sinyal tuşu, korna ve start tuşu... gösterge çok hoş sıfır motor ama devir son 13bine vuruyor gaz verince...
bence mükemmel motor çok hoşuma gitti bakalım plakam gelsin 6 vitesin tadına doymam lazım ve daha detaylı bilgiler de veririm size .
sayın arkadaşlar siz aklınıza takılanları ister özelden yazın isterseniz buradan sorun ama çarşambayı bekleyin :)

yeni motor alan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim hayırlı uğurlu olsun

ee tabi banada :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ve nihayet sıfır 2013 model siyah incimi aldım arkadaşlar...

[url]http://f1304.hizliresim.com/18/8/lwmwg.jpg[/url]
HYUNADI mı HONDA mı? :)

ilk testlerimi anlatıyım sizlere hemen...
pazarlıkla 6900e anca indirdim 50tl de plaka masrafından kıstım 1950 nakit verdim kalanı karta 12 ay taksitle... Pendik Güngör Honda Bayiden aldım motorumu..
Sağolsunlar epey ilgililer..

plakam çarşamba günü çıkacakmış malum evrak işleri bir türlü bitmez güzel ülkemizde...

her neyse bu benim ilk racing motorum .. 125cc olsa bile R model bir motor racing sonuç itibariyle..
motora bindim debriyaj olayı falan ilk başlarda hemen alışılmıyor.. hiç stop ettirmedim ama alışmam bi 10 dk aldı..benzinliğe girdim adam dediki fiş istiyomusun ver dedim plakaya bakcak hiç aklıma gelmedi plakan yok diyince güldüm :D
1000km rodaj dedi fazla hız yapmayın 2 kişi binmeyin 1000dolunca gelin bakım yapalım dediler... birisi taaa mecidiyeköy şişliden motor almaya gelmiş 125r
şimdilik motorum 20km oldu mahallede dolanıyorum öyle... km dolsun diye deponun 10litre olması sıkıntı ya az daha alaydı iyiydi gerçi dolduracak parayı nerden buluruz bilmem bu zamlarda...

motorun sesine ilk başta alışamadım biraz gürültülü çalışıyor gibi ama videoları izleyince dedim heaa normalmiş :)
gerçi hız yapınca ses o kadar tatlı geliyor ki... motorun gidişi firen sistemi. göztergeler koltuk lastikler mükemmel tasarımı standart ama çok hoş... keşke eski kasalar gibi çift far olaydı...

eski modelleri bilmiyorum ama bu motorda kontağı çevirince gece gündüz sürekli farlar yanıyor .. sebebi ise farkındalığı arttırmak.. farı kapatma tuşu yok ...

gidonda olan malzemeler... uzunları yakmak için tuş, sinyal tuşu, korna ve start tuşu... gösterge çok hoş sıfır motor ama devir son 13bine vuruyor gaz verince...
bence mükemmel motor çok hoşuma gitti bakalım plakam gelsin 6 vitesin tadına doymam lazım ve daha detaylı bilgiler de veririm size .
sayın arkadaşlar siz aklınıza takılanları ister özelden yazın isterseniz buradan sorun ama çarşambayı bekleyin :)

yeni motor alan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim hayırlı uğurlu olsun

ee tabi banada :)

Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız sür :)
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Hayırlı olsun Allah kaza bela ceza vermesin

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Arkadaşlar ön cama film çeken varmı ?
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
10
Hayırlı olsun Haydar bey allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin tekeriniz daima düz bassın..:)

Bu arada abilerim aklıma birşe takıldı motorum gldiğinde biraz tozluydu daha 50 km yaptım ama gözüme çok batıyor tozlar malum ağva yolları birazda çamurladı motorumuzu en sağlıklı nasıl yıkayabiliriz bana bi yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden herkese teşekkürler :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hayırlı olsun Haydar bey allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin tekeriniz daima düz bassın..:)

Bu arada abilerim aklıma birşe takıldı motorum gldiğinde biraz tozluydu daha 50 km yaptım ama gözüme çok batıyor tozlar malum ağva yolları birazda çamurladı motorumuzu en sağlıklı nasıl yıkayabiliriz bana bi yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden herkese teşekkürler :)

En mantıklısı tanziksiz suyla (hortumla) dijital ve depo altı elektrik aksamına çok fazla su tutmadan yıkamak , sonra şampuanla ve çizmicek bi bezle güzelce silmek ve durulamak .. duruladıktan sonra kuru bi bezle suyunu almak .. En güvenli yöntem budur benm bildiğim :) Ve hep kullandıgım ..
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
10
En mantıklısı tanziksiz suyla (hortumla) dijital ve depo altı elektrik aksamına çok fazla su tutmadan yıkamak , sonra şampuanla ve çizmicek bi bezle güzelce silmek ve durulamak .. duruladıktan sonra kuru bi bezle suyunu almak .. En güvenli yöntem budur benm bildiğim :) Ve hep kullandıgım ..

Çok teşekkür ederim abi malum göz bebeğim evladım gbi oldu bi zarar gelsin istemediğimden buradan size sık sık soracağım mazur görün :)

Bu arada ağvaya yolunuz düşerse haber edin :mrgreen:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Çok teşekkür ederim abi malum göz bebeğim evladım gbi oldu bi zarar gelsin istemediğimden buradan size sık sık soracağım mazur görün :)

Bu arada ağvaya yolunuz düşerse haber edin :mrgreen:

Ağva ne taraf ya duymadm hic .. Düşer elbet haftasonu geleyım yanına bi çayını içeyim sorarsın kafanda varsa bişey :) pazar işimiz var biraz buluşmaya gidicez ama cumartesi uygunum .. Evladn gibi olr tabi kolay alınmıyor , çogumuz aylarca aç kalıp artırıp aldık belkide .. çok azdır baba parasıyla alan .. bilirim ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

oo şileden uzakmış senin mekan :D dur o zmn bu hafta sıkıntı , 20-30 km olsa neysede 100km bana .. Bi haftasonu daha müsait bi zamanda gelırm naspse :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst