- Katılım
- 19 Şub 2013
- Mesajlar
- 108
Pazartesi inşallah ilk bakımını yaptırcam fiyat ne kadardır bilen varmı
Pazartesi inşallah ilk bakımını yaptırcam fiyat ne kadardır bilen varmı
arkadaşlar geçen gün cbr125r aldım fakat kullanım kılavuzu elimizde yok dedikleri için rodaj hakkında bilgi sahibi değilim.Bilenler yardımcı olursa sevinirim.
6.000 deviri geçmemeye bak motoru kesiciye sokma (çok zorlama) uzun yollara çıkma motoru yorma yavaş yavaş sür acele etmemeye çalış![]()
toplam kaç km rodaj süresi kabul edilir.?
Motorun en iyi rodajı tek seferde uzun yolda yapılandır Furkan .. 6-7 Bin devir sınırını geçmeden her vitesi kullanarak , parçaları birbirine alıştırarak motoru kullanmak en iyi rodaj yontemidir .. Sürekli dur kalk motora rodajda zarardır ,yarar değil ..![]()
Bilmiyordum ben yarın biraz yol yapayım bari![]()






Redone Yeni kasa eski Kasa bilmemde aynıdır Motorun Arka Maşada yazan değerler ön 29 arka 33 PSI. Ben böle basıyom valla
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------
Pazar günü Küçük bi yolculuk yaptım. Küçük dediğim de 100+100+85+85= 370 KMKarabükten Cıktım. Zonguldak'a doğru Havada güzelken dedim deniz kenarına gideyim.. Gittim güzeldide
Gelirken Ankara Yoluna sapmısım
85 km ankara yolunda gitmişim
gidiyorum gidiyorum Karabük gelmıyor bi baktım ankaraya geliyor
Neyse oradan bi dönüş tekrar 85 km ileri qeri
süper gezi oldu Allah için
YaLNIZDIM zaten. 1-2 kare atayım
Uzun Yol yapmaz diyenler Sabır edince süper uzun yol yapılıyor durmadan soranlar için diyorum
Stabilde 6ncı vites 7000 devir 100 km hızla gidiyor. Zonguldaktan almıstım motoru. ne Hikmet ise o yola vurunca motoru 130-140 cıkıyo orda
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2rz.jpg[/url]
[url]http://b1304.hizliresim.com/18/8/lw2s2.jpg[/url]
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2s5.jpg[/url]
[url]http://b1304.hizliresim.com/18/8/lw2sb.jpg[/url]
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2tl.jpg[/url]
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw2tp.jpg[/url]

ve nihayet sıfır 2013 model siyah incimi aldım arkadaşlar...
[url]http://f1304.hizliresim.com/18/8/lwmwg.jpg[/url]
HYUNADI mı HONDA mı?
ilk testlerimi anlatıyım sizlere hemen...
pazarlıkla 6900e anca indirdim 50tl de plaka masrafından kıstım 1950 nakit verdim kalanı karta 12 ay taksitle... Pendik Güngör Honda Bayiden aldım motorumu..
Sağolsunlar epey ilgililer..
plakam çarşamba günü çıkacakmış malum evrak işleri bir türlü bitmez güzel ülkemizde...
her neyse bu benim ilk racing motorum .. 125cc olsa bile R model bir motor racing sonuç itibariyle..
motora bindim debriyaj olayı falan ilk başlarda hemen alışılmıyor.. hiç stop ettirmedim ama alışmam bi 10 dk aldı..benzinliğe girdim adam dediki fiş istiyomusun ver dedim plakaya bakcak hiç aklıma gelmedi plakan yok diyince güldüm![]()
1000km rodaj dedi fazla hız yapmayın 2 kişi binmeyin 1000dolunca gelin bakım yapalım dediler... birisi taaa mecidiyeköy şişliden motor almaya gelmiş 125r
şimdilik motorum 20km oldu mahallede dolanıyorum öyle... km dolsun diye deponun 10litre olması sıkıntı ya az daha alaydı iyiydi gerçi dolduracak parayı nerden buluruz bilmem bu zamlarda...
motorun sesine ilk başta alışamadım biraz gürültülü çalışıyor gibi ama videoları izleyince dedim heaa normalmiş
gerçi hız yapınca ses o kadar tatlı geliyor ki... motorun gidişi firen sistemi. göztergeler koltuk lastikler mükemmel tasarımı standart ama çok hoş... keşke eski kasalar gibi çift far olaydı...
eski modelleri bilmiyorum ama bu motorda kontağı çevirince gece gündüz sürekli farlar yanıyor .. sebebi ise farkındalığı arttırmak.. farı kapatma tuşu yok ...
gidonda olan malzemeler... uzunları yakmak için tuş, sinyal tuşu, korna ve start tuşu... gösterge çok hoş sıfır motor ama devir son 13bine vuruyor gaz verince...
bence mükemmel motor çok hoşuma gitti bakalım plakam gelsin 6 vitesin tadına doymam lazım ve daha detaylı bilgiler de veririm size .
sayın arkadaşlar siz aklınıza takılanları ister özelden yazın isterseniz buradan sorun ama çarşambayı bekleyin
yeni motor alan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim hayırlı uğurlu olsun
ee tabi banada![]()
Hayırlı olsun Haydar bey allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin tekeriniz daima düz bassın..
Bu arada abilerim aklıma birşe takıldı motorum gldiğinde biraz tozluydu daha 50 km yaptım ama gözüme çok batıyor tozlar malum ağva yolları birazda çamurladı motorumuzu en sağlıklı nasıl yıkayabiliriz bana bi yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden herkese teşekkürler![]()
En mantıklısı tanziksiz suyla (hortumla) dijital ve depo altı elektrik aksamına çok fazla su tutmadan yıkamak , sonra şampuanla ve çizmicek bi bezle güzelce silmek ve durulamak .. duruladıktan sonra kuru bi bezle suyunu almak .. En güvenli yöntem budur benm bildiğimVe hep kullandıgım ..
Çok teşekkür ederim abi malum göz bebeğim evladım gbi oldu bi zarar gelsin istemediğimden buradan size sık sık soracağım mazur görün
Bu arada ağvaya yolunuz düşerse haber edin :mrgreen: