Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Aynen öle böle ufak tefek sorunlar adamın canını sıkıyo motordan soqutuyor birde.. Buji - Hava filitresi filan 4000 Km oldu daha değiştireli. Çok bi kmde olması yani Sıkıntı yok. son 2 gündür böle. Çapa motoru gibi ses çıkartıyor. Yağ filan seviyesi normal. ama yağı değiştircem kafaya koydum. Hava filitre ile Bujiyide bi sökeyim bakayım. Karbüratorada bakmak lazım bı nazlanma var motorda.

aynen karbüratore baktırmak lazım .. bu tür sorunlar yüksek ihtimalle karbürator merkezli oluyor .. benımde aklımda bu ..
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
ARkadaşlar Bugün muayaneye götürdüm motoru .. Ve ironiktirki Yoldaki çevirmede 77 lira yedim muayanesizlikten :D Polisi inandırmak mümkün olmadı tabiki .. durduk yere ydik cezayı :) Muayaneden sağ salim geçtik sıkıntı olmadı 5 dk sürmedi desem yeridir .. Bu arada orda bi Cbr gördüm 2008 model siyah .. Motor 3000 km de henüz üzerinde çizik bile yok fll orjinal .. alete hasta oldum şahsen .. eğer almak isteyren arkadaşlar varsa kaçırılmıcak bi makına .. adamlar 4500 istiyor .. ve edermi derseniz bence eder .. yeni kasanın 0 ı için +1500 lira vermekk yerine sıfır ayarındaki o makina alınabilir .. Bu arada sahibi tüvtürkteki görevli motorun .. Dosta gidecek makinaydı bizden biri alsın isterim cidden ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------




Egsoza susturucu taktırmıştım bu arada .. ama motoru yoruyo , motoru bişey tutuyo gibi oldu 5 6 bin devirde motor bayılıyo sonra canlanıyo .. egsozdan diye düşünüyorum susturucuyu sökücem yarın muayane bitti nasıl olsa .. :) Orjinal olmadanda susturucuyla geçebiliyormuş bunu bilsin arkadaşlar faydası olur belki ..


motor tercih meselesi ama ne kadar temiz ne kadar çiziksiz olsa bile 2008 model 5 yaşında motora 4500 tl vermek yerine sıfırı bence daha cazip hem yenı kasa hem kasanın görünüşü + sıfır oluşu cabası...haa dıyceksiniz ki belki aradakı parayı verecek durumu yok ama honda bayagı uygun koşullarda yanılmıyorsam taksıt yapıyor ama yınede herkesin fikrı ve görüşü başka...ceza yemenize üzüldüm ama şansınız yokmuşşş
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
motor tercih meselesi ama ne kadar temiz ne kadar çiziksiz olsa bile 2008 model 5 yaşında motora 4500 tl vermek yerine sıfırı bence daha cazip hem yenı kasa hem kasanın görünüşü + sıfır oluşu cabası...haa dıyceksiniz ki belki aradakı parayı verecek durumu yok ama honda bayagı uygun koşullarda yanılmıyorsam taksıt yapıyor ama yınede herkesin fikrı ve görüşü başka...ceza yemenize üzüldüm ama şansınız yokmuşşş

Tabiki tercih meselesi .. Ben çok temiz bi makina buldum ve arkadaşlardan alcak olan vrsa faydalansın diye paylaştım o kadar :) Şahsen bende 0 motorla başladım bu maceraya ama gördüm ki 0 motor her durumda zarar demek .. 2.eli sağlam 2.el bi motor almak daha mantıklı .. ama tabiki 0 motorun ilk kmsınden itibaren gözünün önünde olması güzel bişey .. Evladın gibi oluyor .. :) Bu dünya öyle renkli ve zevkleri farklıki .. örneğin 250cc ss kategorisinde ben ninjadan başkasına para vermezdim .. Hele gtr250 ve Daelime asla .. Ama bu motorları alanlarda var .. saygı duyarım kötüleyemem .. İmkan,şartlar,tarz,zevk .. bi sürü etken var ..
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar babam motoru çok stop ettiriyor motora bişey olurmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

Bide 300 km sonra enjeksiyon sesi geliyormuş doğrumu benim motor 900 km oldu ses filan yok
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar babam motoru çok stop ettiriyor motora bişey olurmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

Bide 300 km sonra enjeksiyon sesi geliyormuş doğrumu benim motor 900 km oldu ses filan yok

Bindiğin motor Honda hiç bişeycikler olmaz vur kırbacı gitsin :) Kendimi çok kötü hissettim bari bu gün motora bineyim biraz fotoğrafda koyarım :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bindiğin motor Honda hiç bişeycikler olmaz vur kırbacı gitsin :) Kendimi çok kötü hissettim bari bu gün motora bineyim biraz fotoğrafda koyarım :)

Birazmı ? Ya allah aşkına Konca sinir etme benı doldur depoyu bitene kadar gez kardeşim. bindiğin HONDAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!. 3000-5000 KM yap artık motoru yatırmaya mı aldın yahu.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
sevdiğim bi arkadaşım ihtiyacı dolayısıyla motorunu satıyor...
2012 Tri-color CBR 125 R Çift Renk

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-tri-color-cbr-125-r-cift-renk-120700845/detay/

yeni alacakların bir irtibat kurmasını öneririm...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birazmı ? Ya allah aşkına Konca sinir etme benı doldur depoyu bitene kadar gez kardeşim. bindiğin HONDAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!. 3000-5000 KM yap artık motoru yatırmaya mı aldın yahu.

Bu gün gezdim baya acısını çıkardım :) bu gün 30 km bounca hızlı devir yükseltim ve 6.000 devire yaklaştırdım acaba 200 km de uygunmu çünkü düşük devirde vites atınca 4.000 devirde 5.000 de falan rampaya gelince motor çok zorlanıyor arabalardan kaçamıyorum :silent: çiftliğe gitdim bana bedavadan çay verdiler kedilerle oturup içtim :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bu gün gezdim baya acısını çıkardım :) bu gün 30 km bounca hızlı devir yükseltim ve 6.000 devire yaklaştırdım acaba 200 km de uygunmu çünkü düşük devirde vites atınca 4.000 devirde 5.000 de falan rampaya gelince motor çok zorlanıyor arabalardan kaçamıyorum :silent: çiftliğe gitdim bana bedavadan çay verdiler kedilerle oturup içtim :)

Bayırlarda düşük vites yüksek devir ... Normali budur .. Düşük devirde şanzuman dişlilerine zarar verirsin Rampada .. 6-7 Bin devir sınırını geçmedikçe sıkıntı olmaz ..
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Konca kardesim baya zorlamisdin motorunu 6000 devir falan demissinde yapma gozunu seveyim motoruna yazik ! :D Aslinda yaptigin daha yanlis bence cunku devirli kullanmamak adina motoru yuksek viteste dusuk devirde kullaniyosun buda motorun icin daha zararli diye dusnuyorum,cunku motorun rampada cekisi dusecek arabalardan kacamayacak kadar boguyorsan bu tehlikelidir.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Merhabalar nette gördüm paylaşmak istedim :)

65357_314646758664932_2040504490_n.jpg
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10.000 gösterge var 6.000 zorlamaz diye düşünüyorum aynı zamanda bu motor racing ne kadar rodaja dikkat etsemde engeleyemiyorum birde sadece bu gün yaptım böyle bişeyi vicdanım çok pis sızlıyo :salut:
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
10.000 gösterge var 6.000 zorlamaz diye düşünüyorum aynı zamanda bu motor racing ne kadar rodaja dikkat etsemde engeleyemiyorum birde sadece bu gün yaptım böyle bişeyi vicdanım çok pis sızlıyo :salut:
abi 4300 km de motor devirler 6000-7000-8000 maşallahı var bu arada şu enjeksiyon sesini siz söylediniz diye bende baktım takılcak bişi gibi durmuyor yahu okdrcıkta olucak keyifle binmeye bakalım bizler :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Benım Canavar 22.000 i vurdu :) Maşallah sıkıntı yok. Motorla bi yere gitmek ıcın bınmıyom valla. motora bınmek ıcın bınıyorum... dün aksam küçük bi sıkıntı yaşadım karbüratörden kesin.. 5nci viteste yüklendim 8000 - 9000 devir oldu aniden motorda bi öksürme oldu.(ben bu benzin şirketlerinin taaaaaa ... ) pislik mi geldi bişi oldu sonra düzeldi. ama karbüratörü sökeceğim kafaya koydum.Motorda eski ivmelenme yok. çünkü Buji İridyum hava filitresi yeni aküsü yeni orası burası yenı yani. Karbüratör kaldı sadece. Konca senın basına böle bişi qelse intar ederdın kesın :) motor yandı filan derdın :):):) her neyse motora çok qözünüz gibi bakmayın bozuluyo valla .
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@uniqe Tatlı su motoruna çevirmişler 250r'ı. :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

@cx571 Benim önceki motorum karbüratörlü aynı zamanda yarı otomatik idi. Onda viteste seyrederken böyle bi öksürme olmuştu. Anlattığımda usta şanzımandan olduğunu söylemişti. Öyle birşey değildir inşaallah ama bilginiz olsun.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
@uniqe Tatlı su motoruna çevirmişler 250r'ı. :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

@cx571 Benim önceki motorum karbüratörlü aynı zamanda yarı otomatik idi. Onda viteste seyrederken böyle bi öksürme olmuştu. Anlattığımda usta şanzımandan olduğunu söylemişti. Öyle birşey değildir inşaallah ama bilginiz olsun.
dostum şanzumanla öksürme alaka yok :) motosiklet benzını yetiştiremedı o esnada hava karısımı olunca bı anda patlama oldu zaten egzosta. bende karbüratör pislik qeldi diye düşündüm cunku cb125 s 1977 model motorumda böle bişi basıma qeldı karbüratör temızlıqınden sonra maşallah bı daha yapmadı. ama benzınde yetişmedı sanırım. o arada havayla karısıp egzos patladı :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
dostum şanzumanla öksürme alaka yok :) motosiklet benzını yetiştiremedı o esnada hava karısımı olunca bı anda patlama oldu zaten egzosta. bende karbüratör pislik qeldi diye düşündüm cunku cb125 s 1977 model motorumda böle bişi basıma qeldı karbüratör temızlıqınden sonra maşallah bı daha yapmadı. ama benzınde yetişmedı sanırım. o arada havayla karısıp egzos patladı :)

Doğrudur. :) Benim önceki motordaki gibi birşey olabileceğini düşünerek yazdım. Masraf çıkaracak birşey olmamasına sevindim. :)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
motosıkletın plaka dahil fiyatı 7400 olmus arkadaslar alanya honda bugun stoklarını yenıledı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst