- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Aynen öle böle ufak tefek sorunlar adamın canını sıkıyo motordan soqutuyor birde.. Buji - Hava filitresi filan 4000 Km oldu daha değiştireli. Çok bi kmde olması yani Sıkıntı yok. son 2 gündür böle. Çapa motoru gibi ses çıkartıyor. Yağ filan seviyesi normal. ama yağı değiştircem kafaya koydum. Hava filitre ile Bujiyide bi sökeyim bakayım. Karbüratorada bakmak lazım bı nazlanma var motorda.
aynen karbüratore baktırmak lazım .. bu tür sorunlar yüksek ihtimalle karbürator merkezli oluyor .. benımde aklımda bu ..