- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 0
Büyük motor düşünmüyormusun artık?
ER-6F in hastasıyım aslında ama piyasadaki 2005-2006 lar pek düzgün değil, elden ele geziyor motorlar bide bütün ustalar(?) ayrı ayrı zıplamıştır onlara.
Bu arada Honda nerdeyse sadece cbr 250 ye zam yapmış değerlerine dokunmamış. cbr250 yi 400 zamlamış bizimkine cbf'e PCX'e crf250'ye 90 tl koymuş:silent:
Yazın turizm falan euro düşerse sokarım Hondasına da 250'sine de diyip Ninja 300 alacam gibi geliyor bu gidişle:queen:
En azından farkımız olur, yollarda radikal oluruz tek oluruz. Barkının testindeki abla gibi en pahalı benimkisi deriz