Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Büyük motor düşünmüyormusun artık?

ER-6F in hastasıyım aslında ama piyasadaki 2005-2006 lar pek düzgün değil, elden ele geziyor motorlar bide bütün ustalar(?) ayrı ayrı zıplamıştır onlara.

Bu arada Honda nerdeyse sadece cbr 250 ye zam yapmış değerlerine dokunmamış. cbr250 yi 400 zamlamış bizimkine cbf'e PCX'e crf250'ye 90 tl koymuş:silent:

Yazın turizm falan euro düşerse sokarım Hondasına da 250'sine de diyip Ninja 300 alacam gibi geliyor bu gidişle:queen:

En azından farkımız olur, yollarda radikal oluruz tek oluruz. Barkının testindeki abla gibi en pahalı benimkisi deriz:p
 
Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
7
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bayandan-honda-cbr-125-cc-tertemiz-bir-motor-118417061/detay iyi akşamlar ilandaki motoru almayı düşünüyorum grenaj masrafı ne kadar tutar acaba?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bayandan-honda-cbr-125-cc-tertemiz-bir-motor-118417061/detay iyi akşamlar ilandaki motoru almayı düşünüyorum grenaj masrafı ne kadar tutar acaba?

1500 tl komple grenajlar .. Tabi o motorun derdi sırf grenajla biterse !!! ..
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
10
Evet abilerim sonunda cuma gunu motorumu aldım 2 gün binebildim 30 km yol yaptım biraz alışana kadar bi 4 defa kadar stop ettim ama ama hemen alıştım :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Yeni Motosiklet Alan arkadaşlara Hayırlı Uğurlu olmasını temenni eder kazasız belasız sürüşler dilerim. Mesai bitsede bizde sürsek az :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önceki sayfada lastikle ilgili epey bir şey yazmıştım.
Bugün yine kaşıntı tuttu pegleri sürte sürte dönerken lastiği ısıtmadığımdan ötürü heralde güzel bi düştüm.
İlk defa ön teker, tozlu alana girince tutuşu kaybetti 55 ile giderken bi 20-25 metre yerde sürüklendim. Motorda şaşırtıcı olarak sinyaller kırılmadı ayna ve kuyruk grenajı sağlam. sürtünmeden esas payı elcik ve pegler almış. yan grenajda ufak tefek çizikler var. Kırık çatlak yok...
Velhasıl kelam hızlı koşan atın kakası seyrek düşer arkadaşlar piste çıkmıyoruz gerek yok. :p
Ama yine de eğlendim, düşmek şaşırtıcı biçimde korkutmuyor beni :D Korumalar tam ve trafiğe kapalı ve güvenli bir alanda olduğum sürece tabi.

Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın :)
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
arkadaşlar bende cbr 125 r alıyorum hayırlısıyla... siyah renk düşünüyorum ilerde jantları turuncuya yada yeşile boyatırsam abest kaçar mı acep?
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
Merhaba. Arkadaşlar motorunu cross motor ile takas etmek isteyen var mı? Eğer varsa herhangi biryerden benimle irtibata geçebilirler. yeni kasa olması kaydıyla. Düşük kilometreli olursa güzel olur. Siteyi sürekli takip edemiyorum ama sahibinden.comdan veya buradan mesaj atarsanız kısa sürede geri dönerim. Üzerine para tabii ki vereceğim ama makul şeyler teklif ederseniz sevinirim. Teşekkürler

sahibinden.com ilan no #116428630
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Önceki sayfada lastikle ilgili epey bir şey yazmıştım.
Bugün yine kaşıntı tuttu pegleri sürte sürte dönerken lastiği ısıtmadığımdan ötürü heralde güzel bi düştüm.
İlk defa ön teker, tozlu alana girince tutuşu kaybetti 55 ile giderken bi 20-25 metre yerde sürüklendim. Motorda şaşırtıcı olarak sinyaller kırılmadı ayna ve kuyruk grenajı sağlam. sürtünmeden esas payı elcik ve pegler almış. yan grenajda ufak tefek çizikler var. Kırık çatlak yok...
Velhasıl kelam hızlı koşan atın kakası seyrek düşer arkadaşlar piste çıkmıyoruz gerek yok. :p
Ama yine de eğlendim, düşmek şaşırtıcı biçimde korkutmuyor beni :D Korumalar tam ve trafiğe kapalı ve güvenli bir alanda olduğum sürece tabi.

Yeni fark ediyorum mesajınızı. Allah beterinden korusun; geçmiş olsun. :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ARkadaşlar Bugün muayaneye götürdüm motoru .. Ve ironiktirki Yoldaki çevirmede 77 lira yedim muayanesizlikten :D Polisi inandırmak mümkün olmadı tabiki .. durduk yere ydik cezayı :) Muayaneden sağ salim geçtik sıkıntı olmadı 5 dk sürmedi desem yeridir .. Bu arada orda bi Cbr gördüm 2008 model siyah .. Motor 3000 km de henüz üzerinde çizik bile yok fll orjinal .. alete hasta oldum şahsen .. eğer almak isteyren arkadaşlar varsa kaçırılmıcak bi makına .. adamlar 4500 istiyor .. ve edermi derseniz bence eder .. yeni kasanın 0 ı için +1500 lira vermekk yerine sıfır ayarındaki o makina alınabilir .. Bu arada sahibi tüvtürkteki görevli motorun .. Dosta gidecek makinaydı bizden biri alsın isterim cidden ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

Egsoza susturucu taktırmıştım bu arada .. ama motoru yoruyo , motoru bişey tutuyo gibi oldu 5 6 bin devirde motor bayılıyo sonra canlanıyo .. egsozdan diye düşünüyorum susturucuyu sökücem yarın muayane bitti nasıl olsa .. :) Orjinal olmadanda susturucuyla geçebiliyormuş bunu bilsin arkadaşlar faydası olur belki ..
 
Katılım
3 Nis 2013
Mesajlar
6
arkadaşlar herkese mrb uzun zamandan beri bu forumu takip ediyorum sayenizde bilgi sahibi oldum. honda 125 r 2. el almayı düşünüyorum. motoru alırken nelere dikkat etmem gerekli bu konuda hiç bir bilgim yok. forumu araştırdım ama detay bulamadım. şöyle bir makina var 2006 model km46000 ve 30 km giderken yan tarafa yatmış sahibide bütün zarar gören parçaları değiştirmiş "lambalar, grenaj vs" bu motor arka teker istiyor bariz. lakin bunun motorunun sağlam olup olmadığı konusunda bilgilerinizi bekliyorum şimdiden tşkler :thumleft:
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
o forum uzamış gitmiş hayırlı geceler arkadaşlar öncelikle Nofear2:motorun hayırlı olsun dostum güzel günlerde kullan kazasız belasız :)
beyler vites konusunda şikayet belirtmiştim pazartesi günü motoru Artı Honda Gaziosmanpaşa Servisine götürdüm baktırdım saolsun 10 numara hizmet var bedelsiz olarak resmen bi check up yaptılar saolsun daha önceki aldığım motorların hepsi oradandı kırmadılar baktılar bide yıkattırdım :) ayıp olmasın die bahsis verdim vites olayında korkulacak bişi yok herkeze belirteyim sadece 1-N-2 arasındaki kronik bir dişli bosalması ustamız şanzımanların özellikle cbr sülalesinde çok sağlam olduğunu söyledi agresif kullanılar olabiliceğini düşünerek :) bana verilen tavsiye spor sürüşlerde gaz ve debriyaj arasındaki senkronda öncelik sırasının debriyajda olması ani gazlarda balataya binen ani yükten dolayı balatanın ömrü kısalır denildi malüm makina biraz çiğersizmiş :) nazik olmakta fayda var Lastik önerisi ise DURO HF918 TUBELESS ön arka takım olarak 200 tl dediler duroyu nasıl biilirsiniz bide sizden yorumları alayım dostlar :) iyi geceler
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
ARkadaşlar Bugün muayaneye götürdüm motoru .. Ve ironiktirki Yoldaki çevirmede 77 lira yedim muayanesizlikten :D Polisi inandırmak mümkün olmadı tabiki .. durduk yere ydik cezayı :) Muayaneden sağ salim geçtik sıkıntı olmadı 5 dk sürmedi desem yeridir .. Bu arada orda bi Cbr gördüm 2008 model siyah .. Motor 3000 km de henüz üzerinde çizik bile yok fll orjinal .. alete hasta oldum şahsen .. eğer almak isteyren arkadaşlar varsa kaçırılmıcak bi makına .. adamlar 4500 istiyor .. ve edermi derseniz bence eder .. yeni kasanın 0 ı için +1500 lira vermekk yerine sıfır ayarındaki o makina alınabilir .. Bu arada sahibi tüvtürkteki görevli motorun .. Dosta gidecek makinaydı bizden biri alsın isterim cidden ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

Egsoza susturucu taktırmıştım bu arada .. ama motoru yoruyo , motoru bişey tutuyo gibi oldu 5 6 bin devirde motor bayılıyo sonra canlanıyo .. egsozdan diye düşünüyorum susturucuyu sökücem yarın muayane bitti nasıl olsa .. :) Orjinal olmadanda susturucuyla geçebiliyormuş bunu bilsin arkadaşlar faydası olur belki ..

Muayeneye giderken ceza yazılması ironik olmuş hakikaten.. Egsoz konusu da bilgilendirici olmuş. Ben de henüz ilk bandrolü yatıramadım; haftaya ödeyeceğim inşaallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

@Tanselyazici Duro markası hakkında bilgim yok ama fabrika çıkışlı lastikleri ben değişmeyi düşünüyorum ilk fırsatta.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

Arkadaşlar rodaj hakkında soruyorum. 1000 km bakımından sonra da belli bir mesafe (500 km kadar daha mesela) sakin kullanmak faydalı olur mu? Olur derseniz biraz daha sabredeceğim rpm ve gaz açma konusunda.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Dünden Önceki Gün motor Babamda idi. Sağolsun Radara qirmiş 170 TLyi kitlemısler qöndermısler. Dünde muayne vardı. Muayneden sıkıntısız geçti Hiç Kusuru filan falanı yok. motorun sesinde ivmelenmesınde bi sıkıntı var. Almadan önce Castrol 10-40 kullanılmıs yağ bende aldım alalım 10 40 castrol kullanıodum. ama bakalım yağını değiştircem son yağı değiştirmemden sonra motorda bi mallık basladı. ivmelenme yok gitsem mı gitmesem mı derdinde. acaip canımı sıktı.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Dünden Önceki Gün motor Babamda idi. Sağolsun Radara qirmiş 170 TLyi kitlemısler qöndermısler. Dünde muayne vardı. Muayneden sıkıntısız geçti Hiç Kusuru filan falanı yok. motorun sesinde ivmelenmesınde bi sıkıntı var. Almadan önce Castrol 10-40 kullanılmıs yağ bende aldım alalım 10 40 castrol kullanıodum. ama bakalım yağını değiştircem son yağı değiştirmemden sonra motorda bi mallık basladı. ivmelenme yok gitsem mı gitmesem mı derdinde. acaip canımı sıktı.

Bnm motorda 6bin devre kdr çıkıyor stabil sonra bi nazlanıyor .. 8 bin devre gelince yine canlanıyor .. egsoz susturucusundan diye düşünüyorum onu söktüm demin bakalım denicem şimdi nasıl oldu .. susturucu boğuyodu motoru baya .. Mekanik aletler işte sürekli bi sorun ..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bnm motorda 6bin devre kdr çıkıyor stabil sonra bi nazlanıyor .. 8 bin devre gelince yine canlanıyor .. egsoz susturucusundan diye düşünüyorum onu söktüm demin bakalım denicem şimdi nasıl oldu .. susturucu boğuyodu motoru baya .. Mekanik aletler işte sürekli bi sorun ..

Aynen öle böle ufak tefek sorunlar adamın canını sıkıyo motordan soqutuyor birde.. Buji - Hava filitresi filan 4000 Km oldu daha değiştireli. Çok bi kmde olması yani Sıkıntı yok. son 2 gündür böle. Çapa motoru gibi ses çıkartıyor. Yağ filan seviyesi normal. ama yağı değiştircem kafaya koydum. Hava filitre ile Bujiyide bi sökeyim bakayım. Karbüratorada bakmak lazım bı nazlanma var motorda.
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
arkadaşlar 2013 motorla 2012 motoru nasıl ayırt ederiz..
şimdi bize 2013 yerine 2012 çakmasınlar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst