- Katılım
- 2 Ağu 2012
- Mesajlar
- 641
dostlar kalın lastik takan varmı aranızda biraz kaba bi görüntü oluyor dediler ama sıkıntı olurmu bu lastikler berbat ötesi su görünce bildiğin kolbastı yapıoruz birlikte :mrgreen:
kalın lastik takan arkadaşımızın yorumuydu kimdi hatırlamıyorum ama, dönüşlerde virajlarda yatma açısınıda etkiliyormuş... Zaten hatırladığımın yanında da lastikler o ölçüdeyse optimal nokta odur...