Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
dostlar kalın lastik takan varmı aranızda biraz kaba bi görüntü oluyor dediler ama sıkıntı olurmu bu lastikler berbat ötesi su görünce bildiğin kolbastı yapıoruz birlikte :mrgreen:

kalın lastik takan arkadaşımızın yorumuydu kimdi hatırlamıyorum ama, dönüşlerde virajlarda yatma açısınıda etkiliyormuş... Zaten hatırladığımın yanında da lastikler o ölçüdeyse optimal nokta odur...
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
motor 4000 km de suanda :) yani rodajı benden önceki sahibi atlatmış :) ama yinede orjinal ölçülerde 2 adet michelin lastik şart :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor 4000 km de suanda :) yani rodajı benden önceki sahibi atlatmış :) ama yinede orjinal ölçülerde 2 adet michelin lastik şart :)

michelin en iyisi diye biliyorum ama cbr 125 e biraz lüks kaçmazmı çok tuzludur :pale:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
lastik konusunda diyecek şeylerim var :)
motosikletimde şu anda ön lastik olarak swallow 2.75-17 lastik var. Dişli bir lastik, görüntüsü acaba dedirtiyor fakat uygulamada öyle değil.
Güzel asfaltta panik fren çalışmalarımda arka tekeri kaldırmamak için çaba sarfediyorum. Durduğumda da ön lastikten dumanlar çıkıyor. Yine trafiğe kapalı alanda pegleri sürtüyorum, ön lastikle ilgili hiç bir tutuş sorunu yaşamadım. Aksine genellikle racinglerin lastiklerinde gördüğünüz silgi ile silmiş gibi aşınmış.
Lastiğe yaz kış demeden tirnak giriyor, ısındığında ise tırnağınızı batırdığınızde neredeyse vakumladığını hissediyorsunuz. Cbf 150imde kullandığım michelin lastiklerden çok daha iyi.
Inanın yazdıklarımda hiç bir abartı yok. Sırf o lastikler var diye motoru almayacaktım şimdi o lastik sayesinde motoruma aşık oldum diyebilirim.
motoay.com/default.asp?say=9&urun=301 lastik de bu işte. Görüntü olarak çok tırt biliyorum ama cbrların fabrika çıkışı lastiklerinden kat kat daha iyidir ve iddia ediyorum en az markalı lastikler kadar da performanslıdır :)
NOt: Satıcı falan değilim, hiç bir lastik firmasıyla ticari bağım yoktur :p
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104

HOCAM BENDE SANIRIM SIFIR ALMAYA KARAR VERDİM AİLEMİ İKNA EDERSEM :))
MOTOR GÖRÜNÜŞ OLARAK ÇOK İYİ GEÇEN 1 TUR BİNDİM MOTORA AŞKA GELDİM DEDİMKİ 3.5-4 BİN VEYA FAZLASINI VERİP 2.EL ALICAĞIMA O KADAR PARAYI VERİP BELKİ MOTOR SAĞLAM ÇIKMICAK EN MANTIKLISI SIFIR ALMAK DEDİM SIFIR MOTORUN LASTİK VS BAKIMINDAN EKSİKLERİ NELER OLABİLİR...

GENE ABUDİK GUBUDİK LASTİK Mİ KULLANMISLAR SUDA DANS EDEN CİNSİNDEN...

BENİM EN BEĞENDİĞİM 2011 MODEL O TURUNCU RENKTEKİ CBR .. YAHU NİYE YENİ MODELLERE BUNDAN KOYMAZLAR ANLAMIYORUM ÇOK CİXXXXXXXX...

VARSA KARTA TAKSİTLE SATAN 2011 CBR 125R TURUNCU VERSİYONDAN ALIYIM :) YOKSA 2013 BU BEYAZDAN ALICAM :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------



HAA :) eyvallah anladım motor tek kişilik oluyo
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
HOCAM BENDE SANIRIM SIFIR ALMAYA KARAR VERDİM AİLEMİ İKNA EDERSEM :))
MOTOR GÖRÜNÜŞ OLARAK ÇOK İYİ GEÇEN 1 TUR BİNDİM MOTORA AŞKA GELDİM DEDİMKİ 3.5-4 BİN VEYA FAZLASINI VERİP 2.EL ALICAĞIMA O KADAR PARAYI VERİP BELKİ MOTOR SAĞLAM ÇIKMICAK EN MANTIKLISI SIFIR ALMAK DEDİM SIFIR MOTORUN LASTİK VS BAKIMINDAN EKSİKLERİ NELER OLABİLİR...

GENE ABUDİK GUBUDİK LASTİK Mİ KULLANMISLAR SUDA DANS EDEN CİNSİNDEN...

BENİM EN BEĞENDİĞİM 2011 MODEL O TURUNCU RENKTEKİ CBR .. YAHU NİYE YENİ MODELLERE BUNDAN KOYMAZLAR ANLAMIYORUM ÇOK CİXXXXXXXX...

VARSA KARTA TAKSİTLE SATAN 2011 CBR 125R TURUNCU VERSİYONDAN ALIYIM :) YOKSA 2013 BU BEYAZDAN ALICAM :p

Benim ilk motorum olduğu için pek bi eksiklik gelmedi. Alıcağın motor hakkında hayırlısı olsun.

Bu arada bu enjeksiyon sesi yüzünden servise bıraktım bu gün motoru bakalım sonuç ne olacak.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende babamdan büyük motor iznimi aldım motoru satıp üstüne para ekleyelimmi diye sordum bu motor kalsın 2 tane motorun olur dedi 1-1.5 sene sonra bakıcaz bakalım :)
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
beyler youtube de gezerken yine rabel cbr 125 :D olan motosikletin motor sesini duydum ve eğer adam bir şey yapmadıysa egzost a ses çok hoşuma gitti sizce nasıl.

Honda dan bu ses çıkarsa bence çok güzel olur.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
yaklaşık 6 sene önce aldığım ilk motorumu geri aldım :p

2rwm72b.jpg


Elimizdekiyle yetinmesini bilicez :)
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Arkadaşlar beyaz ön çamurluk satılıktır.2 cm boyutunda bir parça kırık(parça duruyor) ve 3-4 cm boyunda bir çatlak vardır.Resimde iyice gösterdim.İhtiyacı olan arkadaş benimle irtibata geçebilir. 0 534 319 29 78
4019729.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

beyler youtube de gezerken yine rabel cbr 125 :D olan motosikletin motor sesini duydum ve eğer adam bir şey yapmadıysa egzost a ses çok hoşuma gitti sizce nasıl.

Honda dan bu ses çıkarsa bence çok güzel olur.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7_WnSv9d6i8

Devir kesici bile yok :D plaka sinyal zangır zangır oynuyor ama Formula 1 araçları sesi gibi :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler youtube de gezerken yine rabel cbr 125 :D olan motosikletin motor sesini duydum ve eğer adam bir şey yapmadıysa egzost a ses çok hoşuma gitti sizce nasıl.

Honda dan bu ses çıkarsa bence çok güzel olur.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7_WnSv9d6i8

Bu motor çift silindirmi acaba çünkü videonun sonunda 2 tane eksoz çıkışı gördüm :silent: birde hafif ara gazlarda sesi iyi çıkıyor yüksek devirde baya tizleşiyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2011 temiz, kazasız yeni kasa , 11 bindeki motorumu satabilirim. daha ilan açmadım fiyat 5.950 ama Mt ye çok ufak bi ikram olabilir.

Alan kullandıkça dua edecek, rodajı peygamber sabrı ile yapıldı:) Normal süratlerde bilinçli kullanıldı... Eee yaş da 33 oldu:p
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Önceki sayfada lastikle ilgili epey bir şey yazmıştım.
Bugün yine kaşıntı tuttu pegleri sürte sürte dönerken lastiği ısıtmadığımdan ötürü heralde güzel bi düştüm.
İlk defa ön teker, tozlu alana girince tutuşu kaybetti 55 ile giderken bi 20-25 metre yerde sürüklendim. Motorda şaşırtıcı olarak sinyaller kırılmadı ayna ve kuyruk grenajı sağlam. sürtünmeden esas payı elcik ve pegler almış. yan grenajda ufak tefek çizikler var. Kırık çatlak yok...
Velhasıl kelam hızlı koşan atın kakası seyrek düşer arkadaşlar piste çıkmıyoruz gerek yok. :p
Ama yine de eğlendim, düşmek şaşırtıcı biçimde korkutmuyor beni :D Korumalar tam ve trafiğe kapalı ve güvenli bir alanda olduğum sürece tabi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
beyler youtube de gezerken yine rabel cbr 125 :D olan motosikletin motor sesini duydum ve eğer adam bir şey yapmadıysa egzost a ses çok hoşuma gitti sizce nasıl.

Honda dan bu ses çıkarsa bence çok güzel olur.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7_WnSv9d6i8

Çok hoşuna gittiyse al eline matkabı,videodaki gibi delik aç bir tane:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

2011 temiz, kazasız yeni kasa , 11 bindeki motorumu satabilirim. daha ilan açmadım fiyat 5.950 ama Mt ye çok ufak bi ikram olabilir.

Alan kullandıkça dua edecek, rodajı peygamber sabrı ile yapıldı:) Normal süratlerde bilinçli kullanıldı... Eee yaş da 33 oldu:p

Hayırlı satışlar:) Sırada ki yavru kim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst