Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Arkadaşlar dün saat 3 sıralarında arka lastiğin dişleri arasına zımba teli gibi bir şey girdiğini fark ettim. Zımba teli dediğim, iki uçlu, belki bir cm. derinlikteydi; gördüğümde söktüm hemen. Servise götürdüm; usta lastiğe hava bastı üstünü ıslattı falan kabarcık yapmadı. Yine de şüpheliyim.. Eğer işlediyse şimdiye kadar inmiş midir? İndiyse bu şambriyelli lastiğin inmesi gibi anlaşılır mı? Ne yapmak lazım?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük grenajlar boyalı ve stickerlımı geliyor beyler tam olarak fiyatı nedir ?
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
Arkadaşlar İstanbul'da temiz,az km'li model aralığı 2007-2011 CBR125R arıyorum satan arkadaşlar varsa irtibata geçerlerse sevinirim

Özel mesaj atabilirsiniz
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
CBR ın 2013 modellerinin Türkiye'ye ne zaman getireleceği hakkında bir bilgi mevcut mudur arkadaşlar ?
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-2012-cbr-125-r-kask-ve-mont-fiyata-dahil-degildir-120482099/detay


Kask mont fiyata dahil değil aman ha :)
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az farkla en yüksek fiyatlı ilanı kaçırmışsın :).
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
saygı değer arkadaşlarım abilerim bi pazar ugraşı yapıp cbr'min fotoğrafta gösterdiğim bölümünü boyamak istiyorum
bunu daha önce yapan varmı boyucam bölge siyah sert plastik bu bölüm boya tutarmı ne kullanmam gerek bilmiyorum yardımlarınız için teşekkür ederim
kjnh.jpg
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
saygı değer arkadaşlarım abilerim bi pazar ugraşı yapıp cbr'min fotoğrafta gösterdiğim bölümünü boyamak istiyorum
bunu daha önce yapan varmı boyucam bölge siyah sert plastik bu bölüm boya tutarmı ne kullanmam gerek bilmiyorum yardımlarınız için teşekkür ederimhttp://imgim.com/kjnh.jpg

bence boyatma yağmuru var çamuru var her zaman daha kirli gözükür :cherry:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saygı değer arkadaşlarım abilerim bi pazar ugraşı yapıp cbr'min fotoğrafta gösterdiğim bölümünü boyamak istiyorum
bunu daha önce yapan varmı boyucam bölge siyah sert plastik bu bölüm boya tutarmı ne kullanmam gerek bilmiyorum yardımlarınız için teşekkür ederimhttp://imgim.com/kjnh.jpg

Bence boyama orjinali en iyisi satarken problemde çıkabilir :)

Buarada elcik değiştirecektim elcik topuzunu çıkaramadım yav hatta vida yerini aşındırdım nasıl çıkarcaz o topuzu :S
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
selam arkadaşlar eskiden cbr 125 sayfasında çok takılırdım bayadır giremiyorum belli bir yaştan sonra insan iş güç derken kendine zaman ayıramıyor :)
benim motorda 16000 km oldu maşallah arızayı bırak daha bir civata dahi sıkmama gerek kalmadı :) Şu an tek sorun lastikler. Artık eskisi kadar tutmuyor yolu, e tabi haliyle kemikleşiyor yeni lastıik gibi hamuru. sürekli motoru denediğim bir yol var; orda eskiden ara ara stopie yapardım. Geçenlerde yine denedim ön eskisi gibi yapışmıyor yola kaydırıyor. Bakalım bu yaz değiştiricem inşallah lastikleri.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Bence boyama orjinali en iyisi satarken problemde çıkabilir :)

Buarada elcik değiştirecektim elcik topuzunu çıkaramadım yav hatta vida yerini aşındırdım nasıl çıkarcaz o topuzu :S
Konca vidayı sökmene gerek yok, topuzu tut dışarı doğru çek çıkacaktır.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konca vidayı sökmene gerek yok, topuzu tut dışarı doğru çek çıkacaktır.

Bilmiyordum çok sağol :)

Serviste vida değiştirte biliyozmu bari biraz fazla zorladım çıkmayınca :queen:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Kışın karda yağmurda çamurda biniyorum motora bi şey olmuyor arkadaş yaz geldi ya sağ ön farım yanmaz. uzun kısaya azcık dokununca yanmayan kısa var sol gözü yanar sağ yanmaz yemınle delirtiyo bu motor :D pazar günü uzun yol yaparım filan dıyodum. ayvayı yedık pazar sabah kalk motorun kafayı sök sol uzun kısa sinyal verilen kısmı sök bak. pazar günü uğraşacaza benziyo hadi hayırlısı ßakalım.
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
saygı değer arkadaşlarım abilerim bi pazar ugraşı yapıp cbr'min fotoğrafta gösterdiğim bölümünü boyamak istiyorum
bunu daha önce yapan varmı boyucam bölge siyah sert plastik bu bölüm boya tutarmı ne kullanmam gerek bilmiyorum yardımlarınız için teşekkür ederimhttp://imgim.com/kjnh.jpg


merhaba arkadaşım oto sanayideki boya satan yere gidiyorsun 1 kutu sıprey plastik astarı, 1 kutu siprey de motorun koltuğun altındaki yazan boya kodundan boya yaptırıyorsun bendeki NH-196 aynı olabilir
ve son olarak 1 adet bulaşık teline benzeyen birşey istiyorsun zımpara yerine o daha güzel oluyor...
1, adım,
teli su ile zımparalıyorsun taki plastik mat bir renge gelene kadar sonra güzelce yıkayıp kurutuyorsun...
2, adım,
plastik astarını 20 cm uzaklıktan atıyorsun..
3, adım
plastik astar tam kurumadan ortalama 1-2 dakka sonra boyayı aynı şekilde 20 cm uzaklıktan püskürtüyorsun ve 1 dakka yine bekliyeceksin biraz kendini çeksin
bir kaçkez bu uygulamayı yaparak boya işlemini bitiriyorsun ve 1 gün kurumasını bekle ki yaptığın emek boşa gitmesin...
benden bukadar örnek resim benim motorumda....



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
ben yaptırdm özel bir film dedi reklamcı. Arabalara yapılandan değilmiş 25 tl tuttu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst