- Katılım
- 19 Eyl 2011
- Mesajlar
- 556
Arkadaşlar 2 gundur motoru boşta kesiciye sokuyorum 3 4 sn motora zararı varmıdır ?
Honda CBR'a biniyorsun unutma birşey olmaz. Gözümün önünde 5 dk boyunca cbr 125 yeni kasayı limitörde tuttular banamısın demedi. Abartmıyorum 5 dk. Gaz kolunu fren manetine bantladılar oturduk o limitörde biz karşısında çay içtik
Tek önerim motor ısındıkdan sonra yaparsan zararı olmaz.