Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nolacak ya delikanlı motordur cbr 125..

cbr cılar ne oldu hiç sesiniz çıkmıyor ben ne demiştim CBR 125 R CILAR BURAYA ..bu yazıyı ilk sırada görmek istiyorsanız mesaj yazın ..sayfayı açıp yeni mesajlar dediğimde arıyorum ki bu yazıyı bulayım CBR 125 R CILAR BURAYA 1 sayfaya bakıyorum yok 2 sayfaya bakıyorum yok bu ne ya birşeyler yazalımda arattırmayalım yani ok..saygılar hoşçakalın dostça kalın! demedimmi..

hasan cım selamını ishak abiye ilettim onun da sana selamı var.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
selamlar, forumdan sport-racer 150-250cc arası silindir hacmine sahip motorlarlarla ilgili konuları okudum. ufak boyutları, görece daha pahalı olması vb. gibi eksilerini gözardı ederek, çin malı, profesyonel görünümlü ve kurumsallaşmış bir yapıya sahip olmayan bir ihracatçının getirttiği modelleri tercih etmemeye karar verdim. bu durumda elimdeki tek seçenek cbr 125 r zaten.
bu durumda sormak istedigim bir iki soru var. sport-racer bir motor motorlara tamamen yabancı birinin başlaması için gerçekten uygun mu, evet düşük cc fakat ayakların arkada kalması sebebiyle başlayanlar tarafından tercih edilmemesi söyleniyor genelde bu segmentteki motorların.(ama ne bir commuter-ybr 125-, ne de bir cruiser istemem, sport-touring ve enduro lar ise cok pahali malesef bu durumda bi şekilde ogrencem artik yapacak da bisey yok)
ikinci el, çok az km yapmış motorlar var, ve yaklaşık 1000 ytl daha avantajlı fiyatlara sahipler, yeni başlayan birinin ikinci el alırken dikkat etmesi gerekenler nelerdir? ve ikinci el motora kasko yapilabilir mi?(sanirim yapiliyor ama emin olmak istedim)
mecburen kredi ile almak durumundayim, tavsiye edeceginiz bir kurum var mi?
kasko yaptirmak istiyorum, çünkü kesin bu motora bi zarar verecegim yeni başlayan biri olarak ve forumlardan baktigim kadariyla grenaja bile bişey olsa nerdeyse 1000 ytl masrafı oluyor. bu konuda düşünceleriniz nelerdir?

ankara'da motoru gorebilecegim iyi bir honda bayii bilen arkadaslar yardim edebilirse cok sevinirim, bir de ankarada a2 ehliyet alabililecegim ve sürüş eğitimini de ciddi bir şekilde veren bir yere ihtiyacım var bu konuda da yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim.

şimdiden çok teşekkürler, 6 aya kadar ehliyetimi ve motorumu almış olarak aranıza katılmak dilegiyle.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
ben sapanca gezisine katıldım cbr 125 le
çok yakın geçen hızlı bir otobüsten dolayı savruldum, viyadükten uçmadığıma şükür. bu motorla uzun yol riskli bence, çok dikkatli olmak lazım
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
4
arkadaşlar merhaba..
akşam köprüden geçerken kgs kartını okuyucuya okuttum ve düşük bakiye uyarısı verdi ve ben para çektiğini düşünerek geçtim.ama geçerken ikaz sireni çalmaya başladı.köprüden sonra bir atm de durup bakiyeyi kontrol ettim ve 0 bakiyeydi.hemen para yatırdım tabi hesaba..
sormak istediğim şimdi ben kaçak geçişmi yapmış oldum köprüden yoksa eksi bakiyeyemi düşmüş oldum ?

bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
saygılar...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
anakin' Alıntı:
arkadaşlar merhaba..
akşam köprüden geçerken kgs kartını okuyucuya okuttum ve düşük bakiye uyarısı verdi ve ben para çektiğini düşünerek geçtim.ama geçerken ikaz sireni çalmaya başladı.köprüden sonra bir atm de durup bakiyeyi kontrol ettim ve 0 bakiyeydi.hemen para yatırdım tabi hesaba..
sormak istediğim şimdi ben kaçak geçişmi yapmış oldum köprüden yoksa eksi bakiyeyemi düşmüş oldum ?

bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
saygılar...
kanka sen rahat ol bakıye eksiye dusmustur bende oyle oluyodu sendede oyle olmustur buyuk bır ıhtımal
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
2
!!

Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katılan bir üyenizim:) haliyle biraz sizin fikirlerinizide almak gereği duydum çünkü cbr 125 almayı düşünüyorum yakın bir zamanda.Eminimki aranızda uzun süredir cbr 125 kullananlar var ve beni ikna edici bişeyler duymak istiyorum :)) bana biraz yardımcı olursanız cbr 125 takımına katılmak istiyorum.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
Rothen' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katılan bir üyenizim:) haliyle biraz sizin fikirlerinizide almak gereği duydum çünkü cbr 125 almayı düşünüyorum yakın bir zamanda.Eminimki aranızda uzun süredir cbr 125 kullananlar var ve beni ikna edici bişeyler duymak istiyorum :)) bana biraz yardımcı olursanız cbr 125 takımına katılmak istiyorum.

dostum cbr alman icin senı ıkna edmem ama emın ol kı aldığında keske almasaydım asla demıyeceğin bır makına hele yolda kendı gurubun hatta çin malı 200lük ve 250 lik manavda bile satılan motorların yanından suratle gectiğnde ve motor devrin 11 bın 12binene geldığınde dahı motorun nekadar rahat gıttığını gordugunde ona aşık olabılırsın abartmadım dimi :queen: ( ama hepsı gerçek)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
18
yücesinan hayırlı olsun ilk defa benim motorun renginde sende gördüm benimkide kırmızı mavi

ya erkadaşlar sözlerime alınmayın bu yazı cbr a küçük diyenlere sözlerim sizlere deyil ama bu yazıları illaki onkarda okuyolar sizler benim cbr cı doslarım sınız size nasıl söylerim yanlış anlamayın
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm cbr cı arkadaşlarım sizleri burda görmek ne güzel daima var olun.. dün isak abimi eleştiren arkadaşlarım burdaysa mesajını okusunlar isak abi konuyu açıklamıştır..tüm cbr cı arkadaşlara sevgiler saygılar dikkatli kullanın hoşçakalın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
Gerçektende Çok Cılız Bi motormuş gördüm Cbr 125 Hiç övmeyin Mobiletten bile zayıf motor ayrıca o cılız mototurn üzerine eğilip bide bellerini ağrıtıyorlar ya hiç çekilmez ben de kawasaki gibi canavar bişey sanıyorum:p bu motordan hiç bişey olmaz alırım MOndial Scooter rahat rahat gezerim sizde hemen elinizden çıkarın Bu motoru rezalet tek kelimeyle. scooter alın rahat rahat binin Cılız Motor :p
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Tüm Cbr Kullanicilarindan özür Dilerim

H@S@N' Alıntı:
Kardeş o çocuk ne yaptığını bilmiyor yaşıda biraz küçük çocukluğuna verin ne yapsın :farao: :farao:

extrasyon kardeşim hala fotolar yok bi koyda bende yaptırsammı yaptırmasammı arasında gidip geliyorum ama uzun yolada çıktım çokta rahatsız edici değil arka lastik :silent:

ozaktasi abicim senin hakkını nasıl öderiz bilmiyorum herkese abi gibi yaklaşıyosun çok seviyeli ve güzel yazıyosun :cat: :cat:

Yeni gelen arkadaşlar GRUBUMUZA HOŞGELDİNİZZ:rendeer: :rendeer:
Ben her ne kadar yaşım küçük olsada a2 ehliyetim var ama bazı kişilerin ehliyeti olmadan cbr ile gezmektedir
ben bu yaşımla grupda nasıl davranağımı biliyorum ve bir gruba bağlıyım lütfen herkes aşşadaki linkteki 169 nolu mesajı okusun http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=5684&page=12
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
4
Arkadaşlar varmı yakınlarda bi gezi yada toplantı felan.şöle bütün cbr ciler toplansak bi gezi felan yapsak yada ne bileyim eylem felan yapsak.:)
benzin 3 ytl olmuş bunu protesto edebiliriz yada motosikletlerden alınan köprü parasını felan...neyse işte toplanıp bi atraksiyon yapsak diyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst