- Katılım
- 7 Ağu 2005
- Mesajlar
- 2,317
Kaptan44' Alıntı:ben cbr 125 kullanmış birsiyim ama hemen elimden çıkardım mondial 151 aldım .cbr 125 benden iyi kimse bilemez. yasasın mondial ve tüm scooterciler ..Dikkat edin RacinGciler yolda bize hava basmaya benzemez gün gelir cbr 125 sizi sakat eder ama Scooter bizim evimiz gibi hiç bişey olmaz:cat:
kardeş o zmn seni Mondial RS 151 başlığına gönderelim.. burada bu motor hakkında(CBR125) + ve - ler konuşulur ama uslubuna uygn olarak.. bunları bilmiyosan lütfen bir daha ziyaret etme bu başlığı.. :farao: