Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
Kaptan44' Alıntı:
ben cbr 125 kullanmış birsiyim ama hemen elimden çıkardım mondial 151 aldım .cbr 125 benden iyi kimse bilemez. yasasın mondial ve tüm scooterciler ..Dikkat edin RacinGciler yolda bize hava basmaya benzemez gün gelir cbr 125 sizi sakat eder ama Scooter bizim evimiz gibi hiç bişey olmaz:cat:


kardeş o zmn seni Mondial RS 151 başlığına gönderelim.. burada bu motor hakkında(CBR125) + ve - ler konuşulur ama uslubuna uygn olarak.. bunları bilmiyosan lütfen bir daha ziyaret etme bu başlığı.. :farao:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
uygunsuz konuşmuş olsam modetor beni keserdi hiç bir zaman saygısızılık yapmma eleştirim düzeylidir sevgiler
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
korkma sana kaza yaptırmaz cbr 125 eğer birtacık kullanma biliyorsan bence forum da kesilmesi gereken sensin sevgiler
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
Girdap_R1' Alıntı:
Baya hararetli bir zamanda aranıza katılmak istedim galiba :)


kusura bakma hoca evt şu sıralar bayağı hararetliyiz... :queen: :queen:


Hoşgeldin.. ::sefereee

Kaptan44' Alıntı:
korkma sana kaza yaptırmaz cbr 125 eğer birtacık kullanma biliyorsan bence forum da kesilmesi gereken sensin sevgiler

ben gerekeni konuştum.. bu konu burada kapanır.. modlar ilgilenecek nasıl olsa..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Estafurullah kardeş hoşbulduk sağolasın neyse sinire sitrese gerek yok :cat: ::sefereee
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
sen işine bak kardeş kafanı yorma..bana bişey olmaz biz uslubumuzu bilriz ama çoluk çocukla uğraşmak istemem senin yaşın kadar benim motorum oldu.. siz daha dünün çocuklarısınız bırakında biz konuşalım ben 4 yıl honda sattım işine bak.. o motoruda satabilirsen sat sana hayır gelmez sevgiler
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
çoluk çocuk ne iş anlamadım.. karşında çocuk yok özelliklede dünün çocuğu hiç yok.. kullandğın tabirlere dikkat et istersn.. :farao: ister 4 yıl ister 40 yıldır bu iş içinde ol.. farketmez.. uslubunu ne kadar bildiğin ortada.. motoru satma konusundada, benm senin gibilern düşüncesine ihtiyacım yok.. kendim karar verebiliyorum.. ve emin ol senden çok daha ustalarıı mevcut burada..
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
Bak Hocam Uslubunu düzelt bana karsı ayıptır senin yaptığın saygılı oL eleştiriye karsı sabrınız ve hoşgörünüz olsun halen stalin rejimini uygulamaya çalışıyorsun dikkat et karsındaki insan
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
Kaptan44' Alıntı:
Bak Hocam Uslubunu düzelt bana karsı ayıptır senin yaptığın saygılı oL eleştiriye karsı sabrınız ve hoşgörünüz olsun halen stalin rejimini uygulamaya çalışıyorsun dikkat et karsındaki insan

ben konuyu kapatmıştım.. sen hala gereksiz şeyler yazıp devm ettirdin.. bu arada ayıp edende sensin.. :farao:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Ya şunlarla neden tartışıyosunuz ki? Bırakın yazsınlar ne yazcaklarsa? Bu c.tesi a2 ehliyete yazıldım, inş ağustos sonu cbr mi alacam. Yalnız arkadaşlar ben bu aleti nasıl kullanmayı öğrencem, zor mu? Hayatımda hiç vitesli motor kullanmadım, biraz tarif eder misiniz? Sürücü kursum da vitesli öğretmiyorlar.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
Carlitoturco' Alıntı:
Ya şunlarla neden tartışıyosunuz ki? Bırakın yazsınlar ne yazcaklarsa? Bu c.tesi a2 ehliyete yazıldım, inş ağustos sonu cbr mi alacam. Yalnız arkadaşlar ben bu aleti nasıl kullanmayı öğrencem, zor mu? Hayatımda hiç vitesli motor kullanmadım, biraz tarif eder misiniz? Sürücü kursum da vitesli öğretmiyorlar.

neyse ortamı yumuşatalım biraz.. :queen:

vitesli motor göründüğü gibi öyle zor deildir.. öncelikle sol elde debriyaj, sol ayakta vites, sağ elde ön fren, sağ ayakta arka fren bulunur.. genelde motosikletlerde 1. vites aşağı,2-3-4-5 yukarıdır.. yani debriyaja basıp vites kolunu aşağıya doğru bir kere ittirdiğimizde motr 1. vitese geçer.. debriyajı yavaş yavaş bırakırken, kavrama noktasına geldiğinde biraz gaz verilerek motorun hareketi sağlanır.. 1. hemen üstü kadranlarda N diye geçen Boş vitestir.. hemen üstü ise 2. vites olup 3-4-5 diye gider.. ben kısaca özetledim takıldığın yerde yardımcı olurum..

bu arada ehliyetinde motosikletinde şimdiden hayırlı olsun..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Vala verdiğin bilgi için ben de teşekkür ederim vites olayını tam olarak bilmiyordum
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Sağolasın, yazdıkların ilk bakşta karışık gibi duruyor ama heralde insan herşeyde olduğu gibi bunu da kullanınca zamanla seri hale geliyordur. Kendi kendime sizce öğrenebilir miyim? Bide cbr nin motor ömrü zorlanmadıkça tahminen kaç KM'dir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst