Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ben izledim videoları.
ve işte olay budur diyorum yani.
yani adrenalin ve heyecan budur!..
paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
erzincanlı abıcım herkes fıkrını soyleyebılır nıe bu kadar agresıf tepkı verıosunkı..ha yanı mondıal le honda yı karsılastıran bı adama cevap verıosun..ısteyen sever ısteyen sevmez..ama bu forumdan bı abımız solemıstı galba "en ıyı motor ınsanın sahıp oldugu motordur" dıe..kaptan 44 bı sozum daha var..bu motor klasmanında alabılecegım en ıyı motor..baska varmı bu kalıtelı?yamaha getırsın 125 cc 4 zamanlı karsılastıralım ok ama baska yok..derbı alıp canımı rıske atamam..sen gıt mondıalı fln bırak cbr 1000 rr al takıl onla..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7000 devirde 85--90 Km hız yapar 8000 devirde 100--105 arası hız yapar..Ben denemişim...Honda CBR 125 ten daha iyisii daima ,,,yine bir Honda CBR 125 olmuştur ve olacaktır...Her yerde çatlak sesler olur,,varsın olsun buda işin zevkidir...İşin sırrı olinde 2 kere rafine...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
Kaptan44' Alıntı:
Gerçektende Çok Cılız Bi motormuş gördüm Cbr 125 Hiç övmeyin Mobiletten bile zayıf motor ayrıca o cılız mototurn üzerine eğilip bide bellerini ağrıtıyorlar ya hiç çekilmez ben de kawasaki gibi canavar bişey sanıyorum:p bu motordan hiç bişey olmaz alırım MOndial Scooter rahat rahat gezerim sizde hemen elinizden çıkarın Bu motoru rezalet tek kelimeyle. scooter alın rahat rahat binin Cılız Motor :p

al işte bırtane daha konusuyo ama ne dedını oda bilmıyor bıde nic olarak kaptan demıs ne kaptanı ıskelemi sen kalk cbr kotude mondiel seyyar difrizi millette motor dıye alınde bırakın allah askına bu işleri ya alamıyosanız kotuleyıpte cahıliğinizi oratya cıkartmayın yasasın cbr ve cbrciler
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
CBR125_ERZİNCANLI nickli üye siteden 1 hafta süre ile uzaklaştırılmıştır..

20. Mesajlarda küfür (sansürlenerek de olsa), maksadi asan argo, satasma, asagilama vb. içerikler bulunamaz. Tehdit edici, küfürlü, örf ve adetlere karsi, müstehcen, kaba, nefret dolu yada çok miktarlarda istenmeyen mesajlar göndermek; din, dil, irk ayrimina yönelik iletiler göndermek ve materyaller kullanmak; forum yöneticilerini ve kullanicilarini küçümser davranislar sergilemek, tiksindirici veya herkes tarafından hoş karşılanmıyacak resimler göndermek yasaktir. Forum sayfalarına gönderilecek resimlerin boyutu max : 640X480 pixelden daha büyük olamaz.

Eleştirilere hakaret ederek cevap vermek foruma yakışan bir uslüp değildir ..eğer hakarete varan eleştiri olursa bize bildirin biz gereğini yapalım ...
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
39
H@S@N' Alıntı:
:rendeer: Merhaba tüm Honda cbr 125 r kullanan arkadaşlarım. :rendeer:
Sitemizde honda cbr 125 kullanan arkadaşlarım. Aynı motoru kullandığımız için yaşadığımız problemleri, birbirimize motorumuz konusundaki tavsiyelerimizi, motorumuza uyguladığımız modifikasyonları bu topick te anlatalım, tartışalım ve paylaşalım. :)
Eminim böylece motorumuzdan daha çok keyif alacağız ve problemlerimizi daha rahat çözeceğiz. :cat:
:cat: Gösterelim kendimizi cbr 125 kullanıcıları!!! :cat:

İşte cbr 125 ciler!!

1- @hmedim - Repsol - Ahmet KAN - [email protected]
2- barış - (?)
3- H@S@N - Repsol - Hasan Ali DEMİRCİ - [email protected]
4- PcKopatGhostRider - Siyah - Kerim - [email protected]
5- bytiger - Yakında İnşallah
6- gurolcbr125 - Siyah Kırmızı
7- 2pac - Siyah - Murat KURT
8- clone - Bu Yaz İnşallah
9- extrasyon - Repsol - İsmail - [email protected]
10- preatorian - Repsol - Özgür DUYGU - [email protected]
11- reonur - Yakında İnşallah - Onur KAYMAKÇI - [email protected]
12- along - Kırmızı - Göksel ÖZKAYA - [email protected]
13- ozaktasi - Repsol - İbrahim BEY - [email protected]
14- peacesea - Repsol - Barış DENİZ - [email protected]
15- murat68 - Repsol
16- yageo - Repsol - Gürkan ÜĞDÜL - [email protected]
17- zeronero - Mavi - Erhan TURAL - [email protected]
18- yuceinsan - Kırmızı - Levent BAYAR - [email protected]
19- blackhawk - Repsol - Savaş BALCI - [email protected]
20- impostor - (?) - (?) - [email protected]
21- Huséyín07 - Kırmızı - Hüseyin - [email protected]
22- SAKAL - Yakında inşallah - Doğuş GÖKTAY - [email protected]
23- printman - Mavi - Eyüp BOZKURT - [email protected]
24- sefir67 - (?) - (?) - [email protected]
25- anakin - Turuncu - Ahmet GÜNEY - [email protected]
26- armagan - Turuncu - Armağan TOLAN - [email protected]
27- TESS - Kırmızı - (?) - [email protected]
28- SuSpect - (?) - Buğra - suspect@ıcqmail.com
29- ishaknergiz - Kırmızı - İshak NERGİZ - [email protected]
30- tronic - Siyah Kırmızı - (?) - (?)
31- CBR125_ERZİNCANLI - Şuayip AKERİK - [email protected]
32- daj_mc_really - Oguzhan Göçeri - [email protected][/QUOTE]
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
bu arada 250km gidiş 25km0 geliş uzun yol yaptım motorun artıları ve eksilerini kendimce gördüklerimi söylemek isterim..
176 boy 57 kiloyum tartıldım :)
edirneden depoyu fulledim. şuan mecidiye köydeyim tahmini 305 km 110 ile 130 km arası kesmeden geldim hiç..
bayır yukarı 110'unu cok zorlarsan anca geçiyor 5.vitesi kullanıyorum 11bin devire cıkarsan 120 yapiyor. 6 atarsan 100de kaliyor hatta 90'a felan düşüyor.. 5 atıncada anca 110 11bin devire dayıyo oda motoru cok zorluyor..aşırı benzin yakıo..
rüzgar varsa işin bitik 110'u anca yapiyor bayır aşşagı yukarı farketmiyor hatta bayır yukarı 110 bile zor yapior..
düz yolda 6 vites 11bin devir 130 cok rahat görüyorum benzin yakışı hızına göre cok güzel.. bayır aşşasını söylemiyorum zaten hızlanıyor..
Büyük motor sahibi arkadaşlarım var
2 tane r6 birtane ducati 948 1 tane cbr 900 onlarla buluştum gelirken silivride hemen binip bakmak istediler ki görüceksiniz sanki daha iyi birşeye biniyormuş gibi kavga ettiler :) hepsi cok beyendi büyük için evvela bu motor süper ögretir gibi atıflarda bulundular.. gerçi herkes bitiyor :) motoru temizlerken bile abi cok güzel tercih yapmış.. iyi temizle aman kaçmasın gibi laf atan kızlar bile oldu :) başka motoru sakın tazikli suyla yıkamayın ben yıkama teşebbüsünde bulundum sinyallerden tut stoplara kadar su giriyor nasil oldu anlamadıgım ama hemen dur abi yapma oldum en iyisi kısık suda kendin yıkıcan.. başka motoru alalı 15 gün oldu 800 km'deyim.. memlunmusun diyen varsa diyecegim şu tekerler degişir egzosta iyi birşey yaparsam dahası şamda kayısı bana fazla bile :) he bu arada unutmadan 400 cclik bir scooterdı sanırım markayı göremedim avcılar otobanda kapıştık 40la fela gidioduk trafikte önüme geçti bende saga attım davettim arkadaşı buyrun uzayalım diye 110'a kadar öttürdüm :) 110'nu ibre bulunca vızzz diye geçti beni :)ama ona ilk uzama yetti sinir olduguna adım gibi eminim eheheh neyse arkadaşlar benden bu kadar merak eden olur diye yazdım.. saygılar..
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
2pac' Alıntı:
bu arada 250km gidiş 25km0 geliş uzun yol yaptım motorun artıları ve eksilerini kendimce gördüklerimi söylemek isterim..
176 boy 57 kiloyum tartıldım :)
edirneden depoyu fulledim. şuan mecidiye köydeyim tahmini 305 km 110 ile 130 km arası kesmeden geldim hiç..
bayır yukarı 110'unu cok zorlarsan anca geçiyor 5.vitesi kullanıyorum 11bin devire cıkarsan 120 yapiyor. 6 atarsan 100de kaliyor hatta 90'a felan düşüyor.. 5 atıncada anca 110 11bin devire dayıyo oda motoru cok zorluyor..aşırı benzin yakıo..
rüzgar varsa işin bitik 110'u anca yapiyor bayır aşşagı yukarı farketmiyor hatta bayır yukarı 110 bile zor yapior..
düz yolda 6 vites 11bin devir 130 cok rahat görüyorum benzin yakışı hızına göre cok güzel.. bayır aşşasını söylemiyorum zaten hızlanıyor..
Büyük motor sahibi arkadaşlarım var
2 tane r6 birtane ducati 948 1 tane cbr 900 onlarla buluştum gelirken silivride hemen binip bakmak istediler ki görüceksiniz sanki daha iyi birşeye biniyormuş gibi kavga ettiler :) hepsi cok beyendi büyük için evvela bu motor süper ögretir gibi atıflarda bulundular.. gerçi herkes bitiyor :) motoru temizlerken bile abi cok güzel tercih yapmış.. iyi temizle aman kaçmasın gibi laf atan kızlar bile oldu :) başka motoru sakın tazikli suyla yıkamayın ben yıkama teşebbüsünde bulundum sinyallerden tut stoplara kadar su giriyor nasil oldu anlamadıgım ama hemen dur abi yapma oldum en iyisi kısık suda kendin yıkıcan.. başka motoru alalı 15 gün oldu 800 km'deyim.. memlunmusun diyen varsa diyecegim şu tekerler degişir egzosta iyi birşey yaparsam dahası şamda kayısı bana fazla bile :) he bu arada unutmadan 400 cclik bir scooterdı sanırım markayı göremedim avcılar otobanda kapıştık 40la fela gidioduk trafikte önüme geçti bende saga attım davettim arkadaşı buyrun uzayalım diye 110'a kadar öttürdüm :) 110'nu ibre bulunca vızzz diye geçti beni :)ama ona ilk uzama yetti sinir olduguna adım gibi eminim eheheh neyse arkadaşlar benden bu kadar merak eden olur diye yazdım.. saygılar..
Ellerine sağlık dostum
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
2pac eline sağlık hoca.. demek büyük racinge binenler bunun için kavga etti.. :queen: duyun duyun cbr 125 düşmanları.. :cherry:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
cbr125 e niye bu kadar eleştiri geldiğini anlamış değilim benim fikrim bence süper mootor su soğutması bile var.bi arkadasta gecen sayfada mobiletten güçsüz daha cılız diye sacma bir laf yazmıs onun acıklamasını yapabılrımı acaba???

ayrıca kafama birsey takıldı sormak ıstıyorum; bu cbr nın 5. vitesi 6.vitesten dahamı kuvvetlı. benım bıldıgım en hızlı 6. viteste gider:silent: :silent: :silent:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
34
allah bu cbr 125 r yi cıkartanı korusun.. nasıl bır makınadır bu yaw
var ya arkadaslar herkesler kıskanıyor
çatlıyorlar...
bende alacam evden cıkmıyorum artık para biriktiriyorum ulan alacam 1 seneye kadar
sonra asfaltları hepberaber eritecez arkadaslar SÖZ VERSİN HERKES
GÖRSÜNLER CBR KARDEŞLİĞİNİ.........
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Repsol e gidermi turuncu jant kendi turuncusundan boyuycam ;) arka kalın teker oldu
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya ben motoru almadan önce çok dalga geçmişlerdi.
'O da motormu yani' diye ama şimdi o beğenmeyenler bile hastası oldular.
Seviyorum motorumu iyi ki almışım :p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Herkeze merhaba arkadaşlar bende size katılmak isteyen bir üyeyim ama ne yazıkki CBR 125 im yok bırakın onu bir motorum bile yok ama bu motorun hastasıyım. Çokta hoşuma gidiyor Nickimdende anlaşıldığı gibi ben Yamaha R1 hastasıyım daha doğrusu Raca Motorlarının hastasıyım ama bir öoğu hızı yüzünden hastadır ama ben duruşu görüntüsü sesine aşığım. Hemde hiç hayatımda vitesli mmotor kullanmadım sadece uzun süre önce mobilet kullandım. Ama pekte istemiyorum büyük hacimli motorlar CBR 125 Race tipinde olduğu için çok hoşuma gidiyor gerçekten güzel motor. Bazen yanımdan geçiyorda tipinden ilkönce büyük cc li motorladan sanıyorum :) Ama bir bakıyorum CBR 125 miş kimilerinin dediği gibi Cabbar. Topiği 1. sayfasından son sayfasına kadar okudum. Çok hoşuma gitti resimleri ve videoları hemen kaydettim. Bende almayı çok istiyorum ama maddi durumlardan dolayı ne yazıkki alamıyorum. Ama hemen hemen hergün www.honda.com.tr ye girip fiyatına bakıyorum düşüş varmı veya 2. el sitelerinden fiyatları takip ediyorum . Geçen sahibinden.com da CBR 125 vardı 3000ytl idi ve temiz motordu ihtiyaçtan satılıkmış. İçim gitti. Neyse arkadaşlar Aranıza benide alırsanız çok mutlu olurum
[email protected] mail-messenger adresim

Saygılar
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
cbr 125 i beğenmiyorum mobillet bile ondan iyi dedim. sözümün arkasındayım cbr 125 en hafif rüzgarda savrulabilecek motor dikkat edin . yoksa uçarsınız honda 1000 rr ye sözüm yok tek kelimeyle harika motor 1000 SiSi De tekdir en iyisidir ama cbr 125 hondanın önem vermeden yaptığı modeldir dikkat diyelim. Scoterr yasasıN...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
abi kafan fılan mı güzel:mrgreen:

cbr125 ciler uyumayın topic basıldı elden gidiyor yetişinnn:..!!!!:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
valla ben yeniyim aranızda ama gerçekten küçümsemiş cbr 125 i ayıp etmiş
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
ben cbr 125 kullanmış birsiyim ama hemen elimden çıkardım mondial 151 aldım .cbr 125 benden iyi kimse bilemez. yasasın mondial ve tüm scooterciler ..Dikkat edin RacinGciler yolda bize hava basmaya benzemez gün gelir cbr 125 sizi sakat eder ama Scooter bizim evimiz gibi hiç bişey olmaz:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
Kaptan44' Alıntı:
cbr 125 i beğenmiyorum mobillet bile ondan iyi dedim. sözümün arkasındayım cbr 125 en hafif rüzgarda savrulabilecek motor dikkat edin . yoksa uçarsınız honda 1000 rr ye sözüm yok tek kelimeyle harika motor 1000 SiSi De tekdir en iyisidir ama cbr 125 hondanın önem vermeden yaptığı modeldir dikkat diyelim. Scoterr yasasıN...

kardeş esprimi yapıyosun yoksa ilgiyi üstüne çekmek gibi bir sorunun mu var?_? :farao: sen cbr 125 mobiletle kıyaslıyosan aklından şüphe duyarım ki çoğu kişi duyar.. ben senin gibileri motosiklet hakkında hiçbişey bilmeyen ve gözü 1000 cc(SiSi deil) den aşağısını görmeyen sınıfa koyuyorum(tabi bu konudada sadece 1000 SiSi den başka bilgin yok ama).. hee bu arada rüzgarda savrulmak motorun deil senin acemiliğindir.. bence sen CBR 125 e hiç ama hiç bulaşma.. mümkünse sonsuza dek... :farao: seni scooter ve özellikle mobilet başlıklarında görmek isteriz..
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
Kardeş ben cc yi çok iyi biliyorum ben honda 600r kullandım Hondanın en ufak vidasına kadar adım gibi bilirim bana motorculuk oynamayın 19 yıldır motor alırım satarım . Ekmeği ekmekçiye ver bir ekmekte üstte ver :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst