Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
ishaknergiz' Alıntı:
ya arkadaşlar cbr 125 e küçük diyenlere gıcık oluyorum ya siz manyakmısınız cbr ı titanla ybr le bi karşılaştırın bu onların yanında 600cc gibi küçük bununun neresi ya beni caddede görenler hep 600 cc zannediyo valla ne dersiniz deyin bu motorun hassosu


kardeş ishak sen kime sinirlendin öyle :queen: burası cbr için deli olanların mekanı zaten burda bir tane cbr ci motorunu sevmezse zaten biz onu aramıza almayızki :cat:
ayrıca ne küçüğü benimkine küçük diyen adam gitsin de büyüğüne binsin :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
bencede ishakcım canım kardeşim kim sana ne dedi kime kızdın böyle söyle biz sana yardımcı olalım zaten moralim bozuk motorumla kaza yapmama sebebiyet veren o dört tekerle dünyanın sahibi olduğunu zanneden şahsiyet zararı tazmin etmemek için kıvırıyo :pr:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
49
boy' Alıntı:
Bu aletle 2 kişi uzun yol yapan var mı? Ortalama ne hızlarda gidilebiliyor? Rodaj bitmeden maksimum kaç km/h sürat yapıyorsunuz?

dostum ben motorumu 10 gun once gece saat 9 sıraları aldım motor bana yaklasık 60 km uzaktan geldi vs kontagı hic kapamadan atladım motora biraz ıstanbul icinde dolastım sonra babamı arkama alıp yaklasık 150 160 km aılemın yanına gittim babamı eve bırakıp sehir dısında olan arkadasımın yanına gittim. kısacası motorun kontagını kapamadan 500 km kadar yaptım. 110 gibi bir hıza cok rahatlıkla cıktı 2 kisi.ertesi gun egsozu actım(motorun rahatlamaya ihtiyacı vardı) bı kac delik sonucu suan seside,gidişide cok degişti. yani kontak kapamadan sizin gidebileceginiz kadar motorda cok rahat gider.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
beyler hıc test edemedım ama merak edıorum 6.vıteste 7000 8000 devırde kac km ye denk gelıo?(tek kısı)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
6. vites çok etkilimi ki genelde arabalarda motor güçlerini arttırmak için 6. vites koyuyorlar.Bizim cbr ler 125 cc
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isak abimi yanlış anlamışsınız arkadaşlar.o zaten cbr ci 1 ay oluyor alalı bende onda gördüm hoşuma gitti bende alacağım kısmet ne zamanaysa.siz onun yazdığını tekrar okuyun sonra eleştirilerinizi yaparsınız.bir daha okursanız yanlış anladığınızı farkedeceksiniz eminim buna.tüm cbr ci arkadaşlara saygılar sevgiler kendinize iyi bakın .kazasız belasız sürüşler diliyorum.ALLAHA emanet olun..Şuayip
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
"ya arkadaşlar cbr 125 e küçük diyenlere gıcık oluyorum ya siz manyakmısınız cbr ı titanla ybr le bi karşılaştırın bu onların yanında 600cc gibi küçük bununun neresi ya beni caddede görenler hep 600 cc zannediyo valla ne dersiniz deyin bu motorun hassosu.." abıcım bundan ne anlam cıkaralım yanı benmı yanlıs okuorum adam yanlıs topıce manyakmısınız dıo?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya kardeş o bize demiyorki .öyle diyenler var bize iletiyor işte yani demek istiyorki kimse cbr yi kötüleyemez ok mi saygılar..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
praetorian' Alıntı:
"ya arkadaşlar cbr 125 e küçük diyenlere gıcık oluyorum ya siz manyakmısınız cbr ı titanla ybr le bi karşılaştırın bu onların yanında 600cc gibi küçük bununun neresi ya beni caddede görenler hep 600 cc zannediyo valla ne dersiniz deyin bu motorun hassosu.." abıcım bundan ne anlam cıkaralım yanı benmı yanlıs okuorum adam yanlıs topıce manyakmısınız dıo?

Yok sen yanlış anlamıyosun da onun manyakmısınız dediği cbr a küçük diyenler birine kızıpta yazmış belli kimse üstüne alınmasın bunda tartışılacak bişey yok İshak abi zaten cbr ı olan ve motorunu çok seven bir abimiz lütfen birbirimizle kırıcı münakaşalara girmeyelim aksine can yoldaşı sağlam dostlar olmalıyız :bounce: çünkü bir cbr cıyı en iyi başka bir cbr cı anlar :cat: :cat: hepinize teşekkürler:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tamam ama bu daha degısık bı dılle yazılabılırdı yani..."ya siz manyakmısınız "neyse gerek yok yanı topıc okunarak yazılması daha mantıklı olurdu..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sağol hasancım nihayet olaya el atıp açığa kavuşturdun zaten isak abi benim saygı duyduğum bir arkadaş tır .beraber yürüdük biz bu yollarda,beraber ıslandık yağan yağmurda,şim di kullandığı cbr larla bizi birbirimize bağlayandırr .teşekkürler varolun arkadaşlarım..hepimiz birimiz,birimiz hepimiz için...CBR 12:) 5 RRRRRRRRRRRRR
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@ishaknergiz
ya arkadaşlar cbr 125 e küçük diyenlere gıcık oluyorum ya siz manyakmısınız cbr ı titanla ybr le bi karşılaştırın bu onların yanında 600cc gibi küçük bununun neresi ya beni caddede görenler hep 600 cc zannediyo valla ne dersiniz deyin bu motorun hassosu
Arkadaşlar, bu kadar da abartmayalım. CBR125R'ye kötü diyen yok ama bazı şeyleri de kabul etmek gerekir. Hayatında ilk defa motora binen birine göre CBR125R'in boyutu normal, performansı da çok iyi olabilir ancak büyük motora alışmış birine göre çok ufak, hafif ve performanssız bir motor. Motor kendi sınıfına göre oldukça iyi. Henüz çok uzun yol yapmaya fırsat bulamamış olmam nedeniyle (çünkü devamlı kendi motorum olan 1000RR'a biniyorum) sizlere performasını kendi sınıfındaki diğer motorlara göre karşılaştırmasını yapamadım. 1000RR'dan sonra sanki trafikte yürüyormuşum hissi verdi. Arkadaki tutma yerinden tutup hop hop kaldırıp koyuyorum istediğim yere. Sesi de köylerdeki tarla sulama motorlarını andırıyor. Buna rağmen bu özelliklerini bilerek aldım bu motoru. 1000RR ile kıyaslamanın hiçbir anlamı yok. Kim ne derse desin CBR125R iyi bir motor. Zaten Honda kötü motor yapmaz.

@yuceinsan
kısacası motorun kontagını kapamadan 500 km kadar yaptım. 110 gibi bir hıza cok rahatlıkla cıktı 2 kisi.
Yarın sabah Çanakkale'ye gideceğiz. Bandırma feribotunda yer olmadığından yolumuz uzun olacak. 1000RR ile mi, 125R ile mi gitmek konusunda pek bir kararsız kaldım. Motor henüz kendine gelmemişken uzun yola çıkmak ne kadar mantıklı bilemiyorum. Büyük motor olsa hiç düşünmem bile. Ama senin dediğine göre birşey olmaz gibime geliyor.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bı ıhtımal honda servıslerınde bulabılırsın..bence gusel bı resmı bulup buyuk bı fotokopıcıde ıstedıgın boyutta kopyalatabılırsın..besıktasta buyuk fotokopıcıler var..(bu arada ıstanbuldaysan tabı,dıger sehırler benım alanım degıl:))

boy, teknık bılgılerım yetersızdır farazi konusuorum ama su sogutmalı bı motor durmadan gıdebılır ve rodajın uzun yolda olanı makbuldur dıye bılıorum
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
15
merhaba arkadaslar ben ikinci el honda cbr 125 r almak istiyorum bildiğiniz bir honda bayisi varmıdır honda bayisinden almak istiyorum yardım ederseniz sevinirim tesekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR 125 R CILAR BURAYA ..bu yazıyı ilk sırada görmek istiyorsanız mesaj yazın ..sayfayı açıp yeni mesajlar dediğimde arıyorum ki bu yazıyı bulayım :)CBR 125 R CILAR BURAYA 1 sayfaya bakıyorum yok 2 sayfaya bakıyorum yok bu ne ya :) birşeyler yazalımda arattırmayalım yani ok..saygılar hoşçakalın dostça kalın!
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Yarın sabah Çanakkale'ye gideceğiz. Bandırma feribotunda yer olmadığından yolumuz uzun olacak. 1000RR ile mi, 125R ile mi gitmek konusunda pek bir kararsız kaldım. Motor henüz kendine gelmemişken uzun yola çıkmak ne kadar mantıklı bilemiyorum. Büyük motor olsa hiç düşünmem bile. Ama senin dediğine göre birşey olmaz gibime geliyor.
Bence cbr 125 R'yle git bişey olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst