Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
Ya arkadaşlar alamıyorum.. motorumu caaanım cbr mi alamıyorum.. Para yok.. bi devre mülk var yalova armıtlu da.. satsak alcaz.. babam dedi ki para yok nasıl alayım (öğrenci olmak ne kötü bea.. hala baba eline bakıyos :( ) dedi ki devre mülkü sat yarın alırım sana motoru.. devre mülk almak isteyen var mı arkadaşlar.. 11000 ytl olup deniz manzaralı kaplıcalı açık kapalı havuzu olan at çifliği olan (ki gidip ata binebiliyosunuz beleşe) bi sürü etkinliği olan, alış veriş merkezi olan bi tatil köyü.. hadi be abilerim biriniz alsın da bu gariban poposu da bi motor koltuğu görsün :)))
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
abi şu son resimdeki eleman yani repsolde stopie yapan fotoda eleman freni tamamen sıkmış.. ve tüm parmaklarıyla nasıl yapmış onu bea :silent: biz onu iki parmakla dokunuyos yetiyo.. .. :silent:

bu arada hasan hoca video güzelde sadece gidip gelmişsin bea... birde filmin sonuna doğru eleman bağırıyo ya "geliyoorr geliyoorrrr HONDA CE BE RE geliyorrrr" diye.. koptum bea.. :queen: geçen bende lastik yakmıştım onu atayım.. :cat:


güzel video eline-motoruna sağlık.. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
beyler ya komık olcak emınım ama sankı benzın depomu kapatmayı beceremedım..ufak bı bosluk gozukuo anahtarla ıtıp kıtleyınce..??walla bılıorum hepınız gulumsıceksınız hatta kopacaksınız(kı ben ole yapardım) ama geceden berı aklıma takıldı..
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abi bunlar ne güzel motorlar yaw :queen: mükemmel olmuş resimleri koyan arkadaşım ellerine sağlık :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben alamıyorum çok üzgünüm şu günlerde moralim sıfır bir umudum vardı oda yok oldu ama yinede size söz veriyorum 3 sene sonrada olsa alacağım bana dua edin aklıma mukayyet olayım kafayı sıyıracağım valla şu 1 ay içinde alacaktım işler ters gittii.ben nasıl duracağım şimdi cbr siz söyleyin bana teselli edin beni nolur allah bana sabır sizlerede kazasız belasız sürüşler versin..AMİNNNN
......ALLAHA EMANET OLUN ..... HASANCIM BENİ SEN YİNEDE KAYDET ŞURAYA NASIL OLSA BİRGÜN ARANIZA KATILACAĞIM..SÖZZZZZZZ..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abıcım hayat bu bellı olmaz..en guselıne kavusursun ısallah bı gun..sabreden dervıs muradına ermıs dıyerek bu anlamlı konusmamı bıtırıorum
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abi bırak belki hayırlısı böyleymiş ... üzülme o kadar inşallah en yakın zamanda allah sana daha güzelini nasip eder sen herzaman bizim cbrci kardeşimizsin :cat:
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
103
kardeş bozma moralini be bak bizde alamıyoruz işler yolunda gitmedi ama nasip kısmet işi birazda bu işler umudu kaybetmemek lazım..
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Dün motoru teslim aldım :)

İlk izlenimlerim şu şekilde : 1000RR dan sonra sivrisinek gibi geldi. Acayip pratik bir alet. Marş motoru o kadar sessiz ki motorun çalışıp çalışmadığını anlamıyorsunuz. 25 YTL benzin koydum depo ağzına kadar doldu. Bakalım rodajda ne kadar gidecek. Arka koltuk altında oldukça büyük bir yer var. Kocaman kilit aldım, neredeyse 10 kilo geliyor, oraya sığdı, çok şaşırdım. Alet 8000 rpm den sonra çok titremeye başlıyor, normal olduğunu düşünüyorum. Dışarıdan baktığınızda ciddi bir alet gibi gözüküyor, üzerine bindiğinizde trafikte yürüyorsunuz gibi bir his veriyor. Arkadaşlar bir ara arkadan arabayla geldi, kimse motora bakmıyor, senin karizma sıfırlandı dedi. Eh normaldir, 1000RR ile giderken herkes dönüp bakıyordu. Problem değil, 125R'ı da seviyorum. Sabah işe tekrar 1000RR ile gittim. 125R gaz kolunun oynaklığına ve aletin hafifliğine alışmışım hemen, 1000RR aynı tepkiyi vermiyor, asfaltı parçalıyor. Akşam eşimle antremanlara başlayacağız, bakalım o ne hissedecek...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayırlı olsun..abı sen 1000rr kullandıktan sora halıyle yuruyo gıbı hıssedıosun..bıde benı dusun gıtmeyen scooterdan sora ucuomus gıbı oldum:)ya su depo ısıne kımse yardım etmedı hafıf bosluk kalması normalmıdır?
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@praetorian
ya su depo ısıne kımse yardım etmedı hafıf bosluk kalması normalmıdır?
Anahtar depo kapağının üzerindeyken kapağı deponun üzerine yerleştirip aşağıya doğru elinle ittir. Anahtarın konumu değişecektir. Anahtarı çekip alabiliyorsan bir problem yok demektir. CBR125R'da depo kapağı sabit değil, arada lastik var, bu yüzden de oyanaması ve arada azıcık boşluk olması normal.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
boy' Alıntı:
Dün motoru teslim aldım :)

İlk izlenimlerim şu şekilde : 1000RR dan sonra sivrisinek gibi geldi. Acayip pratik bir alet. Marş motoru o kadar sessiz ki motorun çalışıp çalışmadığını anlamıyorsunuz. 25 YTL benzin koydum depo ağzına kadar doldu. Bakalım rodajda ne kadar gidecek. Arka koltuk altında oldukça büyük bir yer var. Kocaman kilit aldım, neredeyse 10 kilo geliyor, oraya sığdı, çok şaşırdım. Alet 8000 rpm den sonra çok titremeye başlıyor, normal olduğunu düşünüyorum. Dışarıdan baktığınızda ciddi bir alet gibi gözüküyor, üzerine bindiğinizde trafikte yürüyorsunuz gibi bir his veriyor. Arkadaşlar bir ara arkadan arabayla geldi, kimse motora bakmıyor, senin karizma sıfırlandı dedi. Eh normaldir, 1000RR ile giderken herkes dönüp bakıyordu. Problem değil, 125R'ı da seviyorum. Sabah işe tekrar 1000RR ile gittim. 125R gaz kolunun oynaklığına ve aletin hafifliğine alışmışım hemen, 1000RR aynı tepkiyi vermiyor, asfaltı parçalıyor. Akşam eşimle antremanlara başlayacağız, bakalım o ne hissedecek...


hayırlı uğurlu olsun abim allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin aman yangeye dörtdörtlük bir eğitim ver nekadarda 125 cc isede malum gazı yiyince canavar kesiliyo :queen:

praetorian abi o kadar oynaması normal bizimkide öyle sana garip geliyo olabilir aradaki contadan öyle bir görüntüsü var :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cep canavari:)neyse vıtes olayını bıraz daha kavradım..bıraz daha mutluyuz sımdı cabbarla ben:)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@@hmedim
hayırlı uğurlu olsun abim allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin aman yangeye dörtdörtlük bir eğitim ver nekadarda 125 cc isede malum gazı yiyince canavar kesiliyo
Hehehehehheheheee :mrgreen: Vay be demek ki değerler insandan insana göre bayağı değişiyor. Şimdilik çok zorlamıyorum makinayı, düzgün rodaj için arada dibine vuruyorum ama 1000 km bakımından sonra görecez canavarın canavarlığını :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
pekı depodan sora bısı daha sorcam(bıkac gun bole tahammul edersenız sevınırım:) ben farkettımkı vıteslerle cok oynuorum..yanı kısa mesafedede olsa 4.vıtese fln cıkıorum sora yavaslıorum zararı olurmu?
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@praetorian
pekı depodan sora bısı daha sorcam(bıkac gun bole tahammul edersenız sevınırım ben farkettımkı vıteslerle cok oynuorum..yanı kısa mesafedede olsa 4.vıtese fln cıkıorum sora yavaslıorum zararı olurmu?
Hiçbir şey olmaz. Düşük cc li motorlarda daha sık vites değiştirmek normaldir. önemli olan devirde doğru viteste olmak. Aletin kompresyonu bayağı iyi. Yavaşlarken bazı durumlarda vites küçültüp kontrol ettim, güzel yol tutuyor.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
boy' Alıntı:
@@hmedim

Hehehehehheheheee :mrgreen: Vay be demek ki değerler insandan insana göre bayağı değişiyor. Şimdilik çok zorlamıyorum makinayı, düzgün rodaj için arada dibine vuruyorum ama 1000 km bakımından sonra görecez canavarın canavarlığını :)

walla abi ben enson işte kaza yapmadan 1 hafta ewel ilk kez bastım 125 yaptım yol bitti ve ben kalıplı bir insanım 90 kg ım ve yol müsa it olursa 135 140 bu makine yapabilir diye düşünüyorum 4. viteste 100 ü görüyo benim makine :cat: e tabi senin cbr 1000 in yanında bizimki sinek vızıltısı gibi kalıyo :queen: gücüm bukadarına yetti her nekadar ufak tefekte olsa benim van gölü canavarı gözümde:queen:

ahada benim canavar

 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
isyerındekı bılgısayara wallpaper yaptım @hmedim:) kendımınkının resmını cekmedım daha o gelene kadar ıznınle kullanıorum resmı:)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
praetorian' Alıntı:
isyerındekı bılgısayara wallpaper yaptım @hmedim:) kendımınkının resmını cekmedım daha o gelene kadar ıznınle kullanıorum resmı:)


ne demek abi başımla beraber :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst