Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
back street boys' Alıntı:
arkadaşlar bu bilgiyi internetten indirdim bi arkadaşımız yazmış sag olsun yeni başlıyacak arkadaşları aydınlatacagını düşündüğüm için paylaşmak istedim bu arda malesef bende cbr 125 yok ama yakında almayı düşünüyorum inşallah ayrıca elimde bi çok foto war internetten indirilmiş modifiye edilmiş cbrler fakat koyamıyorum saygılar.
Dün Honda CBR 125 R'ı 1000 km bakımına götürdüm.
İlk 1000 km de oluşan problemleri, hızlanma, yakıt sarfiyatı vb. performans sonuçlarını yazıyorum.
Ön rüzgarlık vidası biraz gevşemiş bu yüzden hızlanırken tıkırtı yapıyordu. Vidaları sıktım düzeldi :)
Ön frenler çok iyi durumda ilk günden hiç bir farkı yok. Arka frenler zaten kendisini çok çabuk kitliyor. Ayarını kaçırmamanız gerekiyor.
Caner'in motorla tek tekere kalkmasından dolayı zincirimiz bir hayli bollaşmış. Arka çatala sürttüğünü farkettim ve zincir gergi payı bayağı bir gevşemişti. Ayrıca makinayı araba sanmış olacakki 6000 den 3000 devirlere düşerek zincire yüklenmiş. Çektim kulağını :-(
Hararet vs. yürür aksamda hiçbir sorun tespit edemedim. Bunun dışında egsozun sesi ben 10 gündür binmiyorum belki o yüzdendir biraz yükselmiş ve toklaşmış gibi geldi. Diğer bir cbr 125 le yanyana gelmedikleri sürece birşey diyemiyorum.
Benzin: 22 milyonluk benzinle full 260 km rodajlıyken yaptım. Bu sabah işe gelirken motorla geldim tekrar. İşyerim Şile'de, evden 38 km uzaklıkta. Sabah benzini sıfırdı. 10 milyonluk aldım yarıyı geçti ve işyerine geldiğimde tık düşmedi. Akşam belli olur.
1000 bakımından sonra motorun ivmesi arttı. Yağı değiştirildi full elden geçti zincir, suyu vs. si.
Sabah motor ısınmış halde 0-100 km 9 saniye civarı (İçimden saydım) çıktım ve gazı verdikçe 130'a kadar düz yolda 6. vites 8000 devirde çıktım. Gaza biraz daha yüklenip 10.500 devirde 150 - 155 arası bir hız gördüm.
Ömerli yokuşunu çıkarken ortalama göz kararı (20 ila 30 derecelik kazık gibi dik bir yokuş) 1500 - 1800 metre uzunlukta, girişte viraj var,
120 ile girdiğim yokuşun ilk 300 - 400 metresinde hızımı 110'a kadar koruyabildim. Sonrasında 100 sabit motor 8500 devirde performansını düşürmede n canavar gibi çıktı.
Cbr 125'i kullananlar yada alıpta gelmesini bekleyenlere söyliyim; Motorun en iyi akserelasyonu 7500 ile 9000 devir arasında. O zaman hızını cok cabuk yükseltiyor.
1. vitesimiz çok kısa ancak birden gaz cekip hafif kaldırırsanız motoru tek tekere cıkıyor. Sonrası size ait :))
2. vitesimiz bizi 60 civarı bir hıza kendı kategorisine göre iyi sayılabilecek bir performansla cıkartıyor.
3. viteste 6000 devirden sonra hızlandığını hissediyorsunuz. Sonrasındaki vteslerde az çok belli.
Araçla yatıyorum yatabildiğim kadar. Büyük makina kadar güvenemesemde yatabileceğim kadar yatıp o virajlarda nasıl patlamadığıma hayret ettim 8O Denge perfect.
Ortalama yol sabit hızı 80 - 100 olan otoyollarda araçları cok iyi solluyorsunuz. Hafif devire yüklenince koparıyor (125 lik kıvamında kopuyor)
Hele ki 3 4 tane 125 lik yada scooterla falan yanyana gelmeyin. Tam moto gp oluyor :D Hepsi yarışmak istiyor tozunuzu yutuyor.
ybr ve cbf 250 lerle sakın aynı kategoriye koymayın. Tozunuzu yutuyor. Ben 3 4 kez denedim. Canları çıktı :)
Sonra repsol alanların bir avantajı var :)))))) Hiçbir yerinde 125 cc yazmadığı için yanınıza gelen kızlara yada acemilere 300 - 400 cc ye kadar sallayabiliyorsunuz :) Dün akşam maltepede çocuğun birine 400 lük dedim bitti motora :)))) Kızın biri de "ayyy yerim ben seniii sen ne şeker bişisin öyle yeriiim yerim" dedi ben kıskandım motor olasım geldi :D
Kullanması çok keyifli. Ben büyük yerine genelde onunla geziyorum çünkü su yakıyor resmen :))) Cbr 125 alanlar çok keyifli gezintiler yapacaklar. Özellikle büyük racing makinalar yanınıza gelip sizi himayeleri altına alıyor ve geziyorsunuz.
Dün akşam srad lı bir eleman dalgasını geçti zaten koydu bana :) Servisten gelirken durdum kartal ışıklarda, adamda yanımda durdu. Yeni mi dedi evet dedim rodaj bitti bakımdan geliyor. Adam bana yeni mi öğreniyosun dedi. Yok bende ninja zx12 var dedim. Herif gülmeye başladı "hadiiiiii dedi" kopartıp tozunu attırıp gözden kayboldu, yerin dibine geçtim :))))) Ah ulan caner kepaze ettin bizi bir srad'a :D

arkadaşlar bu bilgiyi internetten indirdim bi arkadaşımız yazmış sag olsun yeni başlıyacak arkadaşları aydınlatacagını düşündüğüm için paylaşmak istedim bu arda malesef bende cbr 125 yok ama yakında almayı düşünüyorum inşallah ayrıca elimde bi çok foto war internetten indirilmiş modifiye edilmiş cbrler fakat koyamıyorum saygılar.
Dün Honda CBR 125 R'ı 1000 km bakımına götürdüm.
İlk 1000 km de oluşan problemleri, hızlanma, yakıt sarfiyatı vb. performans sonuçlarını yazıyorum.
Ön rüzgarlık vidası biraz gevşemiş bu yüzden hızlanırken tıkırtı yapıyordu. Vidaları sıktım düzeldi :)
Ön frenler çok iyi durumda ilk günden hiç bir farkı yok. Arka frenler zaten kendisini çok çabuk kitliyor. Ayarını kaçırmamanız gerekiyor.
Caner'in motorla tek tekere kalkmasından dolayı zincirimiz bir hayli bollaşmış. Arka çatala sürttüğünü farkettim ve zincir gergi payı bayağı bir gevşemişti. Ayrıca makinayı araba sanmış olacakki 6000 den 3000 devirlere düşerek zincire yüklenmiş. Çektim kulağını :-(
Hararet vs. yürür aksamda hiçbir sorun tespit edemedim. Bunun dışında egsozun sesi ben 10 gündür binmiyorum belki o yüzdendir biraz yükselmiş ve toklaşmış gibi geldi. Diğer bir cbr 125 le yanyana gelmedikleri sürece birşey diyemiyorum.
Benzin: 22 milyonluk benzinle full 260 km rodajlıyken yaptım. Bu sabah işe gelirken motorla geldim tekrar. İşyerim Şile'de, evden 38 km uzaklıkta. Sabah benzini sıfırdı. 10 milyonluk aldım yarıyı geçti ve işyerine geldiğimde tık düşmedi. Akşam belli olur.
1000 bakımından sonra motorun ivmesi arttı. Yağı değiştirildi full elden geçti zincir, suyu vs. si.
Sabah motor ısınmış halde 0-100 km 9 saniye civarı (İçimden saydım) çıktım ve gazı verdikçe 130'a kadar düz yolda 6. vites 8000 devirde çıktım. Gaza biraz daha yüklenip 10.500 devirde 150 - 155 arası bir hız gördüm.
Ömerli yokuşunu çıkarken ortalama göz kararı (20 ila 30 derecelik kazık gibi dik bir yokuş) 1500 - 1800 metre uzunlukta, girişte viraj var,
120 ile girdiğim yokuşun ilk 300 - 400 metresinde hızımı 110'a kadar koruyabildim. Sonrasında 100 sabit motor 8500 devirde performansını düşürmede n canavar gibi çıktı.
Cbr 125'i kullananlar yada alıpta gelmesini bekleyenlere söyliyim; Motorun en iyi akserelasyonu 7500 ile 9000 devir arasında. O zaman hızını cok cabuk yükseltiyor.
1. vitesimiz çok kısa ancak birden gaz cekip hafif kaldırırsanız motoru tek tekere cıkıyor. Sonrası size ait :))
2. vitesimiz bizi 60 civarı bir hıza kendı kategorisine göre iyi sayılabilecek bir performansla cıkartıyor.
3. viteste 6000 devirden sonra hızlandığını hissediyorsunuz. Sonrasındaki vteslerde az çok belli.
Araçla yatıyorum yatabildiğim kadar. Büyük makina kadar güvenemesemde yatabileceğim kadar yatıp o virajlarda nasıl patlamadığıma hayret ettim 8O Denge perfect.
Ortalama yol sabit hızı 80 - 100 olan otoyollarda araçları cok iyi solluyorsunuz. Hafif devire yüklenince koparıyor (125 lik kıvamında kopuyor)
Hele ki 3 4 tane 125 lik yada scooterla falan yanyana gelmeyin. Tam moto gp oluyor :D Hepsi yarışmak istiyor tozunuzu yutuyor.
ybr ve cbf 250 lerle sakın aynı kategoriye koymayın. Tozunuzu yutuyor. Ben 3 4 kez denedim. Canları çıktı :)
Sonra repsol alanların bir avantajı var :)))))) Hiçbir yerinde 125 cc yazmadığı için yanınıza gelen kızlara yada acemilere 300 - 400 cc ye kadar sallayabiliyorsunuz :) Dün akşam maltepede çocuğun birine 400 lük dedim bitti motora :)))) Kızın biri de "ayyy yerim ben seniii sen ne şeker bişisin öyle yeriiim yerim" dedi ben kıskandım motor olasım geldi :D
Kullanması çok keyifli. Ben büyük yerine genelde onunla geziyorum çünkü su yakıyor resmen :))) Cbr 125 alanlar çok keyifli gezintiler yapacaklar. Özellikle büyük racing makinalar yanınıza gelip sizi himayeleri altına alıyor ve geziyorsunuz.
Dün akşam srad lı bir eleman dalgasını geçti zaten koydu bana :) Servisten gelirken durdum kartal ışıklarda, adamda yanımda durdu. Yeni mi dedi evet dedim rodaj bitti bakımdan geliyor. Adam bana yeni mi öğreniyosun dedi. Yok bende ninja zx12 var dedim. Herif gülmeye başladı "hadiiiiii dedi" kopartıp tozunu attırıp gözden kayboldu, yerin dibine geçtim :))))) Ah ulan caner kepaze ettin bizi bir srad'a :D
Keyifli bir yazı resimleri niye koyamıyosun, bilmiyosan yardımcı oluruz, ben resimleri dört gözle bekliyorum.
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
24
ewet bu yazı başka bir başlık altında vardı galiba.. neyse sen fotoları koysana şenlensiz ortalık azcık..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
arkadaşlar merhaba ben de cbr 125 olarak aranıza katıldım yarın ruhsat işlemlerim bitiyor. siyah kırmızı .
istanbul bostancı
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayırlı olsun tronic..bugun teslım alıorum cabbar'ı:) ogle arasında 1 saat bınıcem sora yıne iş çıkışına kadar garajda yatıcak:'(
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
extrasyon' Alıntı:
evet dostum sana katılıyorum ban bırelerı resım mb tını nasıl kuculte bileceğimi söyler ise bende benım makının fotosunu koyacam ama bir turlu olmuyor nasıl kucultecez

Kardeş yapman gereken şey gayet basit fotonu paint programında aç, daha sonra üstteki dosya vs. varya ordan re4sime tıkla daha sonra uzat&eğ var ona tıkla en üstteki ve onun altındakini ne kadar küçültmek istyosan ayarla 50 - 50 mesela sonrada farklı kaydetle kaydet tabi farklı kaydette alttaki dosya türüne dikkat et jpeg olmalı daha sonra buraya salla gitsin şenlensin topick:cat:

Arkadaşlar birde bişey soracağım ben dün akşam üstü kendimce motorumun bir videosunu çektim(kardeşime çektirdim ) sadece düz gelip geçiyorum koysammı koymasammı biri koy desin hemen koyacam valla:rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
hasancım koy tabi yaw etraf yakışıklı görsün :cat:

praetorian' Alıntı:
hayırlı olsun tronic..bugun teslım alıorum cabbar'ı:) ogle arasında 1 saat bınıcem sora yıne iş çıkışına kadar garajda yatıcak:'(

hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanman dileğiyle... aramıza hoş geldin tekrar :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
47
arkadaşlar resim nasıl koyuluyor bi yardımcı olunyaww elimde birçok cbr fotosu war yur dışından modifiye edilmiş bilen arkadaşlar bi zahmet yazı werin bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben cbr 125 alamıyorum kusura bakamayın aranıza katılamıyorum bir cbr ci olarak..maddiyat iyi değil işler ters gitti yamaha ybr 125 almayı düşünüyorum 2004 modellerinden..ama inşaallah cbr mi durumum düzelince alıp aranıza katılacağım söz veriyorum..ayrıca bu yamaha ybr ler iyi değilmi tavsiye edermisiniz beldeyama değil yani öncekileri 2004 leri.cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim kazasız belasız sürüşler dilerim....ALLAHA EMANET OLUN..
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@extrasyon
dostum eksoz guzelmış bunun fıyatını nekadar performans nasıl bı aydınlat bızı
Arkadaşım dikkat edersen fiyat bilgisini soran benim zaten. Ben bugün eşime CBR125R aldım. Belki bir süre sonra da egsoz takabilirim. Fiyatlar hakkında bilgisi olan varsa ve bizi aydınlatırsa sevinirim. Bildiğim kadarıyla bu motora uygun Yoshimura ve Arrow var.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
boy' Alıntı:
@praetorian

Peki Türkiye'de CBR125R için uygun egsoz temin edebileceğimiz yerleri bilenler yok mu?

abi bu kadar bunun sesine takılmayın bence ideal sesi zaten orjinali artı 11000 devirlerde vitesdeğişince yani rodaj olayından sonra zaten sesi toklaşıyo yinede siz bilirsiniz....ben eksoz sesimden memnunum :cat:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar gelin siz benim sözümü dinleyin boşuna eksoza 100 150 milyon para vermeyin pendiğe yakın olanlar gelsin içini açtıralım eksozlarınızın hemde garanti dışına çıkmıyo honda bayinde çok iyi bir usta açıyor felaket güzel bir ses çıkıyot gören 600 lük 1000 lik makina geliyor zannediyor.
honda bayinde eksozu açtırdığım gün 1 tane servise gelmiş 1000lik makina vardı ve üzerindede yoshimira marka eksoz vardı.Usta bana dediki senin cbr125 in eksozu açalım bundan bile sesi iyi cıkacak dedi tabiki ben inanmadım ama açınca gördümki o 1000lik makinadan bile daha hoş cıktı sesi
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
gurolcbr125' Alıntı:
ya arkadaşlar gelin siz benim sözümü dinleyin boşuna eksoza 100 150 milyon para vermeyin pendiğe yakın olanlar gelsin içini açtıralım eksozlarınızın hemde garanti dışına çıkmıyo honda bayinde çok iyi bir usta açıyor


abi 100 150 milyona eksozmu var bizim eksozların fiyatı 460 ytl :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
@boy
honda servısınde;(mototal) leo vınce vardı galıba 280 euro demıstı adam bana..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
2
slm arkadaşlar bende 10 gun oncesine kadar turuncu bir cbr 125 aldım 2 gun oncede kaza yaptım motoru acaba ucuz olarak nerde yaptıra bilirim ?
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR 125R' Alıntı:
slm arkadaşlar bende 10 gun oncesine kadar turuncu bir cbr 125 aldım 2 gun oncede kaza yaptım motoru acaba ucuz olarak nerde yaptıra bilirim ?

öncelikle gecmiş olsun
ama üzülerek söylecem gecen arkadaşımla dolasırken o da kaza yaptı ben o kadar tahmin etmiyordum çok pağlı parçaları birde ön maşan eğilmemiştir inşallah yenisi 1500ytl kadar bişi dedi usta anlayacağın ucuza yaptırman biraz zor

@hmedim' Alıntı:
abi 100 150 milyona eksozmu var bizim eksozların fiyatı 460 ytl :queen:

abi ne biliyim bir ara sanki birisi 100 ytl ye taktırdım diye yazdığını hatırlıyorum ama kim olduğunu bilmiyorum gelin sizin eksozlarıda açtıralım en iyisi açtırmak manyak güzel oluyor
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst