Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
DİSTURBED' Alıntı:
ya arkadaslar ben yenı uye oldum da sayın cbr 125 r kullanıcılarına ve tümm motorculara seslenıyorum ben motor alacam fakat apartmanda oturuyom bben yaaaa :( ne yapacam park olayı yalan yanı yardım edın bana......
Babam motor almasın diye bunu bahane etmişti koycak yer bulunca başka şeyler bahane etmeye başladı
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
istanbulda fındıkzade civarındaki otoparklar aylık 30 kağıda park ettirirler heralde, motorun kapladığı alandan ne olacak?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
zeronero' Alıntı:
çok geçmiş olsun, kötü bir durum. inşallah kavuşursun cbr ına.
yeni gelen arkadaşlara hoşgeldin diyorum.

hasan kardeşim, bu okaysen nickli arkadaşı listeye niye ekledin, vatandaş ybr daha kaliteli , cbr balata bozuyo falan gibi acayip şeyler yazmış.

Kardeş o çocuk ne yaptığını bilmiyor yaşıda biraz küçük çocukluğuna verin ne yapsın :farao: :farao:

extrasyon kardeşim hala fotolar yok bi koyda bende yaptırsammı yaptırmasammı arasında gidip geliyorum ama uzun yolada çıktım çokta rahatsız edici değil arka lastik :silent:

ozaktasi abicim senin hakkını nasıl öderiz bilmiyorum herkese abi gibi yaklaşıyosun çok seviyeli ve güzel yazıyosun :cat: :cat:

Yeni gelen arkadaşlar GRUBUMUZA HOŞGELDİNİZZ:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
dün akşam istanbul avcılar arasi otobana çıktım beylikdüzüne gidicektim otobanı tercih ettim motorum 2 haftalık 25 km idi normal devirlerle kalktım bir baktım 100 biraz dokundum 110 sonra sabit 110 120 arasi gittim bu arada rodajın içindeyim daha henüz tam gaz yüklenmiyorum 176 boy 60 kiloyum almak isteyen yada gitmior gitmez diyen kardeşlere açıklama yapmak istedim. 25 kmdeki cbr'ıma yüklenmedim yüklensem rahat 130 yapar.. gitmez felan demeyin uçuoo daha motor açılmadı.. =) şuan 135 km'deyim perşembe geceside uzun yol yapicam 500km git gel geldimde rodajı bitmiş olur :) modifikasyona başlarız.. saygılar..
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
103
ya beyler alakasız olacakta kozyatağında zitaş bloklarında sümko ile yanyana bi tane mavi cbr var kiminki acep buradamıdır sahibi kaç kezdir görüyorum....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun..İnşallah kendisinde vede makinada üzücü ağır bi durum yoktur..Ayrıca bazı arkadaşlarımız ayrı ayrı CBR 125 topiği açıyorlar.Benim naçizane fikrim bu topik aldı başını gidiyor yani bi düzen tuttu..Yanlış anlaşılma olmasın kimseye topik açmayın falan demiyoruz demekte haddimiz değil zaten..Sadece amaç paylaşımsa diyorum dağılmadan burada çok rahat paylaşabiliriz..Sorunlarımızı yazıp yanlışları sorgulayalım..Sorunlara çare arayalım ..Bazen extrem görüntüler koyalım..fotolarımızı CBR lerle olan gezi fotolarımızı bırakalım..Hırsıza uğursuza karşı alınacak önlemleri yazalım...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
Kaptan44' Alıntı:
Ben daha ilk defa motor kullanacam ama CBR 125 ile başlamak istiyorum BU motor bana çokmu ağır gelir KULLANABİLİRMİYİM daha önceden motor kullanmışlığım var ama böyle büyük yarış motoru kullanmadım motor tipi çok hoşuma gitti ikinci el veya sıfır alabilirm.sizce bu motor yeni kullanıcılar için çokmu tehlikeli öldürümü beni

2.sorum ehliyetim ve ruhsatım ne kadara patlar.. ehliyet yok bende.
malatyada cbr 125 honda bulabilirmiyim.
saygılar HAYALİM CBR 125 HONDA

abi önce ehliyet almakla işe başla sonra kendine istediğin motorun özelliklerine göre ehlinden bir eğitim al sonra
tehlikeye gelince motorsikletin kendisi tehlike :queen: ama önlemlerini alırsan korumalarını falan olası bir kazayı ufak sıyrıklarla kurtarabilirsin :queen: (şekil 1-a ben ) daha ikigün önce kaza yaptım hertarafım ağrımasına rağmen bir an önce motoru yaptırmak tekrar binmek istiyorum :queen: internetten bir araştır belki malatyadada bayi falan vardır ... olmadı adanadan urfadan falan alırsın :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
kaza yapan herkese gecmıs olsun 1 2 gundur dogru duzgun bakamıodum topıce..ayrıca tek cbr topıc ı olması bence cok daha mantıklı cunku hem bolunme oluyor hemde dıger motor kullanıcılarını rahatsız edebılır bu..
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
along' Alıntı:
ahmedim geçmiş olsun önemli bişey yoktur inşaallah dikkat et.

sağol abi biraz kaburgalarımda biraz bacağımda falan ağrımvar onun duşunda motorum harap onun işiyle uğraşıyorum servisten haber fiyet falan gelicek ona göre kazaya sebep olan vatandaş motoru servise yolluyacak bakalım neyse hepinize çok teşekkür ederim allah kimseye kaza bela vermesin :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@hmedim' Alıntı:
sağol abi biraz kaburgalarımda biraz bacağımda falan ağrımvar onun duşunda motorum harap onun işiyle uğraşıyorum servisten haber fiyet falan gelicek ona göre kazaya sebep olan vatandaş motoru servise yolluyacak bakalım neyse hepinize çok teşekkür ederim allah kimseye kaza bela vermesin :cat:

tekrar büyük geçmiş olsun yapabilecegim bişey olursa haberim olsun.

hasancım bu arada listede destinyofrock yok acaba kendilerimi listeye girmek istemediler yoksa listeye girmek için bir müracaatlarımı olmadı ikiside degilse ekleyiver.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
ozaktasi' Alıntı:
Kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun..İnşallah kendisinde vede makinada üzücü ağır bi durum yoktur..Ayrıca bazı arkadaşlarımız ayrı ayrı CBR 125 topiği açıyorlar.Benim naçizane fikrim bu topik aldı başını gidiyor yani bi düzen tuttu..Yanlış anlaşılma olmasın kimseye topik açmayın falan demiyoruz demekte haddimiz değil zaten..Sadece amaç paylaşımsa diyorum dağılmadan burada çok rahat paylaşabiliriz..Sorunlarımızı yazıp yanlışları sorgulayalım..Sorunlara çare arayalım ..Bazen extrem görüntüler koyalım..fotolarımızı CBR lerle olan gezi fotolarımızı bırakalım..Hırsıza uğursuza karşı alınacak önlemleri yazalım...


aynen katılıyorum abime :cat:

along' Alıntı:
tekrar büyük geçmiş olsun yapabilecegim bişey olursa haberim olsun.

hasancım bu arada listede destinyofrock yok acaba kendilerimi listeye girmek istemediler yoksa listeye girmek için bir müracaatlarımı olmadı ikiside degilse ekleyiver.

sağol abi düşünmen yeter:rendeer:

ayrıca hasancım hakkaten onlar baş vurmamışsalarda sen ekle sonradan onlara özelden mesaj çekip bilgilerini istersin :cat:
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bende 2006 model CBR1000RR var, eşime de büyük ihtimalle CBR125R alacağız. CBR125R hakkında kötü bir düşüncem yok. Maksimum sürati falan da ilgilendirmiyor beni. Aletin kaliteli olması yeterli bence.

@okaysen
ybr daha kalite hem daha ucuz abi cbr 1-2 yıla kadar peugeot 206 gibi olcak her taraf onlardan dolcak ve insanlar başka şeyler görmek istiyecek bence
Yamaha YBR 125 kalite olarak CBR125R dan çok daha aşağı seviyelerde. Öncelikle 125cc de olsa CBR125R'da bir CBR teknolojisi var. Sıvı soğutmalı, ön arka disk fren ve motoru çok daha performanslı. CBR ve YBR kıyaslaması tamamen anlamsız. Zaten arada 2000 YTL fiyat farkı var. İki motoru şöyle bir yanyana koyup öyle kıyaslayın derim. Ayrıca motor iyi olduğu için tercih edilir, herkesin kullanıp kullanmamasına göre değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
okaysen' Alıntı:
ybr daha kalite hem daha ucuz abi cbr 1-2 yıla kadar peugeot 206 gibi olcak her taraf onlardan dolcak ve insanlar başka şeyler görmek istiyecek bence

geç hacım bu ayakları kıyaslama yaptığın sınıflar bile yanlış.. daha ii dediğin ybryi ben rodajdayken 10 kere tokatladım.. hemde full modifiyelisini..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
ozaktasi' Alıntı:
Kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun..İnşallah kendisinde vede makinada üzücü ağır bi durum yoktur..Ayrıca bazı arkadaşlarımız ayrı ayrı CBR 125 topiği açıyorlar.Benim naçizane fikrim bu topik aldı başını gidiyor yani bi düzen tuttu..Yanlış anlaşılma olmasın kimseye topik açmayın falan demiyoruz demekte haddimiz değil zaten..Sadece amaç paylaşımsa diyorum dağılmadan burada çok rahat paylaşabiliriz..Sorunlarımızı yazıp yanlışları sorgulayalım..Sorunlara çare arayalım ..Bazen extrem görüntüler koyalım..fotolarımızı CBR lerle olan gezi fotolarımızı bırakalım..Hırsıza uğursuza karşı alınacak önlemleri yazalım...

Aynen katılıyorum abi sana :cat:

zaten konuyu açmamdaki tek amaç buydu çok güzel anlatmışsın. Zaten benzer nitelikteki bir konuyu açmak forum kurallarınada uygun değil moderatör lerimiz o konuya el atacaklardır mutlaka yazan arkadaşlara sonsuz teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
beyler bisi sorcam bıktınız benım kredı plaka vs. ıslerımden ama..bugun plaka halledılıo aksam fln..yalnız sole bı sorun var banka rehın ıslemı ne kadar suruo(yanı ruhsata rehınlıdır yazılması fln)ya zaten bugun teslım alamıcam ama olsun yarın ısten+sora sınavdan cıkıp gıtcem cıbırıma bakcam:)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
praetorian' Alıntı:
beyler bisi sorcam bıktınız benım kredı plaka vs. ıslerımden ama..bugun plaka halledılıo aksam fln..yalnız sole bı sorun var banka rehın ıslemı ne kadar suruo(yanı ruhsata rehınlıdır yazılması fln)ya zaten bugun teslım alamıcam ama olsun yarın ısten+sora sınavdan cıkıp gıtcem cıbırıma bakcam:)

Estağfurullah neden bıkalım kardeşim ayıp ediyon yani :rendeer:

Tam anlayamadım ama ben yınede genel bi yazayım rehinlidir yazısı senin borcun bittikten sonra anadolu cetelemden alacağın borcu yoktur yazısı ile takipçiye gidiyosun abi diyosun benim rehinlidir yazısını kaldırtacağım diyosun alıyolar 40 - 50 ytl neyse yeni ruhsat yazıyolar onaylatıp ruhsatını veriyolar basit bi işlem yanii :cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Kimsenin kendisine ait yada honda firması haricinde birinin yaptığı cbr 125 videosu yok mu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst