Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Yukarıda bir msj da arkadaşın evine hırsız girmiş galiba, motoru çalınmış. Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Ayrıca bu konu bende bişeyi merak ettirdi, malum istanbulda oturan arkadaşlarımız vardır aramızda, hepimiz biliriz park sorunu var. İstanbullu arkadaşlar motorlarını gece nereye park ediyorlar, otoparka koyuyorlarsa aylık ücret aşağı yukarı ne kadar :silent: ödüyorlar, motoru almadan önce ii bir hesap yapmak lazım. :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erzincanli

Arkadaşlar Isak Abimin Dediği Gibi Egzostla Falan Uğraşmayin Bozarsiniz :)))
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
3000 ytl bulabilirmiyim cbr125 direk peşin para vericem tüm param bu paşka param yok motora aşık oldum ama bütçe el vermiyor:salut:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
4
selam arkadarşlar.Artık bende bir cbr ci olarak turuncu cbr motorumla aranızdayım.

Ahmet güney...

bu arada atlamışım kusura bakmayın mail adresim [email protected]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
domdom kardaş 3,000 liraya CBR 125 zor bence çünkü temiz bi makinayı 3,800 den aşşağı bulamazsın..çok acele satması gereken biri olursa belki olur..3,000 çok temiz bi makina bulsam vallahi ben bi tane daha alırım..özellikle kırmızı veya turuncu renk..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
Carlitoturco' Alıntı:
Yukarıda bir msj da arkadaşın evine hırsız girmiş galiba, motoru çalınmış. Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Ayrıca bu konu bende bişeyi merak ettirdi, malum istanbulda oturan arkadaşlarımız vardır aramızda, hepimiz biliriz park sorunu var. İstanbullu arkadaşlar motorlarını gece nereye park ediyorlar, otoparka koyuyorlarsa aylık ücret aşağı yukarı ne kadar :silent: ödüyorlar, motoru almadan önce ii bir hesap yapmak lazım. :wiinkk:
evime hırsız girdi ama motorumu calmadılar,motor almak için biriktirdigim paramı caldılar.adamlardan hale ses yok:salut:
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
ozaktasi' Alıntı:
domdom kardaş 3,000 liraya CBR 125 zor bence çünkü temiz bi makinayı 3,800 den aşşağı bulamazsın..çok acele satması gereken biri olursa belki olur..3,000 çok temiz bi makina bulsam vallahi ben bi tane daha alırım..özellikle kırmızı veya turuncu renk..

Hayırlısı olsun bulabilirsem çok almak istiyorum bulamazsam zealsun 150-19 alıcam napayım. Bu arada bunun parçaları nasıl pahalımı birisi düşürdünmü iş bitti motoru satsan servis parasını ödeyemezsin dedi okadar pahalımı gerçekten.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
34
ya arkadaslar ben yenı uye oldum da sayın cbr 125 r kullanıcılarına ve tümm motorculara seslenıyorum ben motor alacam fakat apartmanda oturuyom bben yaaaa :( ne yapacam park olayı yalan yanı yardım edın bana......
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
extrasyon' Alıntı:
kanka arkaya kalın teker takacaksan bu dunlop olmalı digerleri tras ama taktıgında yokus cıkarken hız daha cabuk dusuyor ve yakıtta artma oluyor bılgın olsun baksana gosterım benım kını 130 / 70 / 17 dunlop

abı eksoz olayına son noktayı koyuyorum yosımura eksoz aldım taktım arka bogazı kalındı sesı bozuyordu orasını daraltım oldu sahane sesı duyanlar buyuk makına gelıyor sanıp naısıl bakınıyolar gormenız gerek :D:cat:

bi videosunu yada sesini kaydedip koy da görelim biz de yaw...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
DİSTURBED' Alıntı:
ya arkadaslar ben yenı uye oldum da sayın cbr 125 r kullanıcılarına ve tümm motorculara seslenıyorum ben motor alacam fakat apartmanda oturuyom bben yaaaa :( ne yapacam park olayı yalan yanı yardım edın bana......


bende binada oturuyorum motorcu ruhu her derdi çözer:pr: merdivenin yani boş Allahtan aynen oraya kapakladım apartman sakinlerinden 10 gündür tık yok binada 30 gündür oturuyorum yeni taşındım.. gerçi gelen geçen hayırlı olsun vallahi renk süper bu motor yenimi cıktı.(mahalle cocukları 8 9 yaşında tipler) amca bindirsene bizide :) gık diyen yok anlıcan tek korkum binada koku yapiyor biraz motora parfüm sıkıcam böyle giderse :) sende al koy anlayış gösterirler olmadı yöneticiyle konuş anlatmadan olmaz çözüm sunarlar..:cat:

taksimde calistigim için otopark aylık 100 milyon sanırım aylık ne kadar diye soran vardı istanbullu olarak söylim.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
34
2 pac tamamda abı benım apartmana cıkarmam ıcın 20 merdıven kaldrımam gerekecek onu nasıl yapacam
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
nasil apartman yahu bu bende 2 girişte büyük merdiven 1 de dev gibi kaldırım var kaldırımın dibine bir kaldırım parçası koydum 2 gün aradım mah. taş hiç bişe yokki :) 1.yi ögle geçiyorum
diger 2sinede kömürlükten komşu masa parçası verdi onu koyuyorum..

dur daha bitmedi sonra ilk kaldırımı geçtik 120 kilo ben 60 kiloyum ölü gibi kımıldamio neyse kaldirama cıktıkmı yoldan geçen delikanlı bekliyorum yüpp abi bi el atta içeri atalım diyorum zaten hemen Allah razi olsun Türk insanı hemen el atiyor cumburlop içeri :) motor sevgisini gör abicim işte engel mengel bahane ben hergün böyle sokup çıkartıyorum :p
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
34
abı ben gaza geldım ben alacam 3 metrelık bır tane tahta onunla beraber cıkaracam 20 tane merdıvenı bu arada cıkaracagım motor da cbr 125 ha ınsallah yerınden kımıldar eyv hersey için
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
yürübe kim tutar seni :) cbr kardeşligi yakınsan haber et bi el atariz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorları mutlaka kapalı bir alanda muhafaza edin.Hırsız, namussuz, şerefsiz çok..Adamlar çalamasalar dahi sırf hasetinden makinaya zarar veriyor...Benim bu itlere sözüm oğlum sizde çalışın sizde kazanın ve alın..Motorları açıkta asla bırakmayın....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende bir CBR125R HASTASI OLDUM İLACIMI VERİN BANA N OLUR
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
154
arkadaşlar ben eşimle binmek istiyorum. scooterdan vazgeçtim çünkü denedim ve tekerleklerinin ufaklığı nedeniyle problem yaşadım.

başlangıç motoru olarak iyi bir seçim gibi gözüküyor cbr 125. iki kişi performans nasıldır ve yakıt vaziyetleri... bilgiler için şimdiden saolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst