- Katılım
- 26 May 2006
- Mesajlar
- 246
Yukarıda bir msj da arkadaşın evine hırsız girmiş galiba, motoru çalınmış. Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Ayrıca bu konu bende bişeyi merak ettirdi, malum istanbulda oturan arkadaşlarımız vardır aramızda, hepimiz biliriz park sorunu var. İstanbullu arkadaşlar motorlarını gece nereye park ediyorlar, otoparka koyuyorlarsa aylık ücret aşağı yukarı ne kadar :silent: ödüyorlar, motoru almadan önce ii bir hesap yapmak lazım. :wiinkk: