Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
cbr

bende cbr cı olarak aranızdayım benım sorunum on panelın oradan km saatının oldugu bölgeden 8 -9 bin devir arasında bir zırıltı gelıyor bunu nereden geldığını cozemedım yardımcı olursanız sevıırım
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
10
extrasyon' Alıntı:
bende cbr cı olarak aranızdayım benım sorunum on panelın oradan km saatının oldugu bölgeden 8 -9 bin devir arasında bir zırıltı gelıyor bunu nereden geldığını cozemedım yardımcı olursanız sevıırım
sanırım ön paneldeki rüzgarlığın arlarından geliyo çok devire çıkınca motor titriyo ordaki plastik parçalrdan kaynaklanıyo sorun olmaz merak etme :cat: ama giderken ses gelmiyo sanırsam eğer devamlı gelen bi sesse ve rahatsız ediyorsa servise gidebilirsin belki civataları gevşek olabilir
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
senin motorun civatalar gevşemiştir aslında biraz anlıyosan tamirden kendinde yapabilirsin ben geçenlerde tün ön düzeni söktüm yine topladım civatalardandır ses arkadaşıma katılıyorum :cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
@hmedim' Alıntı:
zaten silikon contalar var civata başlarında silikon çektirirsen sonradan sökme işinde çok zorlanırsın ok :cat:

Yani bence hiç uğraşmıcan alacan bi bisiklet iç lastiği oraya görünmeyecek şekilde yapacan babalar gibi gezecen ondan sonra (diyorum ama yaptımmı bi sorun bakalım üşencimden bi türlü yapamıyom):queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
H@S@N' Alıntı:
Yani bence hiç uğraşmıcan alacan bi bisiklet iç lastiği oraya görünmeyecek şekilde yapacan babalar gibi gezecen ondan sonra (diyorum ama yaptımmı bi sorun bakalım üşencimden bi türlü yapamıyom):queen:


aynen öyle :cat: benimki niye ses yapmıyo acaba arızalımı :queen: yoksa ben geçen fazlamı sıktım ne korkudan belki ses çıkarmıyordur :queen:

Huséyín07' Alıntı:
selam arkadaşlar bi süredir memleket dışında olduğumdan pc. ile uğraşamıyordum bayağı şey kaçırmışım heralde.
Listeye benide eklerseniz sevinirim.

Huséyín07 / Kırmızı / Hüseyin [email protected] :cat: saolun


hasancım bu arkadaşıda listeye eklesene bi zahmet ....:cat:
dağlar gibi büyüyoruz maşallah :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
@hmedim' Alıntı:
aynen öyle :cat: benimki niye ses yapmıyo acaba arızalımı :queen: yoksa ben geçen fazlamı sıktım ne korkudan belki ses çıkarmıyordur :queen:




hasancım bu arkadaşıda listeye eklesene bi zahmet ....:cat:
dağlar gibi büyüyoruz maşallah :queen:

Bende şu ses olayını cözmeliyim en kısa zamanda :pale:

listeyi arkadaşları gördükçe güncelliyorum listemiz birinci sayfada isteyenler isimlerinin cbr larının rengini ve maillerini yazıp listeye ekletebilirler :rendeer:

Bu arada bu 200 . mesaj:cat: :queen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Beyler bende %90 Haziran 10'u civarı motoruma kavuşuyorum. Babamın bir arkadaşı arabayı alırken binerim diye takasla repsol almış ama 100 km falan yol yapmış motor 3000'de 2005km'de üzerinde çizik dahi yok diyor. Yarın gidicem bakmaya... Fiyat olarak 3500'e veririm sana dedi, Babamda ben onu 3'e alırım bak görürsün diyor :) Üstüme almayıda düşünmüyorum bakalım artık hayırlısı valla keyfim yerine geldi sıfır'ını alıcam diye telefonu bile satılığa çıkarmıştım ama artık gerek yok zaten askerliğede az kaldı...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Slm arkadaşlar, cbr 125 i uzun zamandır araştırıyorum, ilk önce şu kredi meselesini soracam, şu bayilerin ayarladığı kredi hakkında bilgisi olan varsa biraz açabilir mi, mesela vade sayısı, peşinat, kredi faiz oranı vs., ayrıca bi arkadaş 4 zamanlı yazmış, cbr 125 6 zamanlı deil mi? Burada sormak ne kadar doğru bilemiyorum ama hani cbr 125 almasaydınız alternatif olarak ne alırdınız? Yanlış anlamayın bende cbr 125 e bayılıyorum, karşı dükkanda her gün yoldan geçerken bakıyorum içim düşüyor. Neyse sorularımı cevaplarsanız sevinirim. Bir de tek kişi max sürat kaç yaptınız? İnşalla bende bigün cbr 125 sahibi olurum.
2.el cbr 125 ler kaçtan başlar bileniniz var mı. Aslında ben devlet memuruyum, fena maaş almıyorum ama tek başına istanbulda kirada kalıyorum o olmasa yarın motoru alırım bu yüzden Kredi konusu hakkında bilgi sahibi olan ark. varsa mutlaka benimle paylaşsın çok tşkkr ederim. msn [email protected]
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
1
ben...

mrb arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.scooter tarzı vardı bende artık vitesli bir motora geçmeyi düşünüyorum bunun içinde cbr 125 i düşünüyorum sizce benim için ilk etapta büyük gelir mi bu motor eğer başka düşündüğünüz motor varsa tavsiyelerinizi bekliyorum...
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
kliwaj' Alıntı:
heh,dün izmir güzelyalida mavi cbr 125 gördüm ,300 metre metreden sesi geliyordu dedim racing motor geliyorbir baktim cbr güldüm, gerçekten egzos sesine hayran kaldim , çok güzeldi seneye inşallah aliirim yaa:cat: :wiinkk:

arkadaşlar benim boyum 1.80 filan kilomda 67 küsür, cbr nin üstüne bir oturmuşum bu tam benlik motor yani benim boyumdakiler üşenmeden alabilir çünkü fotoğrafta çektirdim tam bana göre yani ama tabi öle 90 kilo filan olunca biraz komik durur.. eğer kilonuz bu adam gibiyse heeheh....


abi ben bu resimdeki herife kıl oluyom.. :queen: daha öncedende wardı bende bu foto.. adamdaki boy 2 metreden aşağı deil(kesinlikle).. ne diye biniyon o alete.. hem bu herf deil cbr 125, fireblade 1000 e de binse yine altında bööle kalır..
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Ybr 125

erayatlı' Alıntı:
mrb arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.scooter tarzı vardı bende artık vitesli bir motora geçmeyi düşünüyorum bunun içinde cbr 125 i düşünüyorum sizce benim için ilk etapta büyük gelir mi bu motor eğer başka düşündüğünüz motor varsa tavsiyelerinizi bekliyorum...
Bak ben bi müddet cbr ile gezdim bak absturuk olarak bozuluyo fren balatası vb.... çok benzin yiyior sonra tekerleri çok ince bi gün migrosun önündeyiz cbr 125 ile tker yakıyoz yanımıza 600rr geldi tamammı adam bi vınn vıınn yaptı bizi düşün artık ben motordan indim kaçtım özenti olma derim git paşalar gibi ybr bin:rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
okaysen' Alıntı:
Bak ben bi müddet cbr ile gezdim bak absturuk olarak bozuluyo fren balatası vb.... çok benzin yiyior sonra tekerleri çok ince bi gün migrosun önündeyiz cbr 125 ile tker yakıyoz yanımıza 600rr geldi tamammı adam bi vınn vıınn yaptı bizi düşün artık ben motordan indim kaçtım özenti olma derim git paşalar gibi ybr bin:rendeer:


okay ne ettin la motoru niye kötülüyosun :silent: kardeş kendine gel:farao:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
tmam da abi şu 1. sayfadan itibaren yazılanları bi oku yani sanki şikayet topici gibi
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
neyi bozuluyo ne balatası, ne şikayeti anlamadım:silent:

okaysen' Alıntı:
Bak ben bi müddet cbr ile gezdim bak absturuk olarak bozuluyo fren balatası vb.... çok benzin yiyior sonra tekerleri çok ince bi gün migrosun önündeyiz cbr 125 ile tker yakıyoz yanımıza 600rr geldi tamammı adam bi vınn vıınn yaptı bizi düşün artık ben motordan indim kaçtım özenti olma derim git paşalar gibi ybr bin:rendeer:

biz ybr yi satıp rahat erelim diye cbr alıyoz sen ybr al diyosun. biraz açarmısın konuyu
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ybr daha kalite hem daha ucuz abi cbr 1-2 yıla kadar peugeot 206 gibi olcak her taraf onlardan dolcak ve insanlar başka şeyler görmek istiyecek bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst