sanırım ön paneldeki rüzgarlığın arlarından geliyo çok devire çıkınca motor titriyo ordaki plastik parçalrdan kaynaklanıyo sorun olmaz merak etme :cat: ama giderken ses gelmiyo sanırsam eğer devamlı gelen bi sesse ve rahatsız ediyorsa servise gidebilirsin belki civataları gevşek olabilirextrasyon' Alıntı:bende cbr cı olarak aranızdayım benım sorunum on panelın oradan km saatının oldugu bölgeden 8 -9 bin devir arasında bir zırıltı gelıyor bunu nereden geldığını cozemedım yardımcı olursanız sevıırım
2pac' Alıntı:camdandir silikonla çözülür
bkz: servis![]()
@hmedim' Alıntı:zaten silikon contalar var civata başlarında silikon çektirirsen sonradan sökme işinde çok zorlanırsın ok :cat:
H@S@N' Alıntı:Yani bence hiç uğraşmıcan alacan bi bisiklet iç lastiği oraya görünmeyecek şekilde yapacan babalar gibi gezecen ondan sonra (diyorum ama yaptımmı bi sorun bakalım üşencimden bi türlü yapamıyom):queen:
Huséyín07' Alıntı:selam arkadaşlar bi süredir memleket dışında olduğumdan pc. ile uğraşamıyordum bayağı şey kaçırmışım heralde.
Listeye benide eklerseniz sevinirim.
Huséyín07 / Kırmızı / Hüseyin [email protected] :cat: saolun
@hmedim' Alıntı:aynen öyle :cat: benimki niye ses yapmıyo acaba arızalımı :queen: yoksa ben geçen fazlamı sıktım ne korkudan belki ses çıkarmıyordur :queen:
hasancım bu arkadaşıda listeye eklesene bi zahmet ....:cat:
dağlar gibi büyüyoruz maşallah :queen:
kliwaj' Alıntı:heh,dün izmir güzelyalida mavi cbr 125 gördüm ,300 metre metreden sesi geliyordu dedim racing motor geliyorbir baktim cbr güldüm, gerçekten egzos sesine hayran kaldim , çok güzeldi seneye inşallah aliirim yaa:cat: :wiinkk:
arkadaşlar benim boyum 1.80 filan kilomda 67 küsür, cbr nin üstüne bir oturmuşum bu tam benlik motor yani benim boyumdakiler üşenmeden alabilir çünkü fotoğrafta çektirdim tam bana göre yani ama tabi öle 90 kilo filan olunca biraz komik durur.. eğer kilonuz bu adam gibiyse heeheh....
![]()
Geçmiş olsun ahmedim@hmedim' Alıntı:
Bak ben bi müddet cbr ile gezdim bak absturuk olarak bozuluyo fren balatası vb.... çok benzin yiyior sonra tekerleri çok ince bi gün migrosun önündeyiz cbr 125 ile tker yakıyoz yanımıza 600rr geldi tamammı adam bi vınn vıınn yaptı bizi düşün artık ben motordan indim kaçtım özenti olma derim git paşalar gibi ybr bin:rendeer:erayatlı' Alıntı:mrb arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.scooter tarzı vardı bende artık vitesli bir motora geçmeyi düşünüyorum bunun içinde cbr 125 i düşünüyorum sizce benim için ilk etapta büyük gelir mi bu motor eğer başka düşündüğünüz motor varsa tavsiyelerinizi bekliyorum...
okaysen' Alıntı:Bak ben bi müddet cbr ile gezdim bak absturuk olarak bozuluyo fren balatası vb.... çok benzin yiyior sonra tekerleri çok ince bi gün migrosun önündeyiz cbr 125 ile tker yakıyoz yanımıza 600rr geldi tamammı adam bi vınn vıınn yaptı bizi düşün artık ben motordan indim kaçtım özenti olma derim git paşalar gibi ybr bin:rendeer:
okaysen' Alıntı:Bak ben bi müddet cbr ile gezdim bak absturuk olarak bozuluyo fren balatası vb.... çok benzin yiyior sonra tekerleri çok ince bi gün migrosun önündeyiz cbr 125 ile tker yakıyoz yanımıza 600rr geldi tamammı adam bi vınn vıınn yaptı bizi düşün artık ben motordan indim kaçtım özenti olma derim git paşalar gibi ybr bin:rendeer: