Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
okaysen' Alıntı:
--------------ROCKEN COKE KONVOYU--------------------
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14525
detaylar ve bilgiler bu linktedir
---------------------------------------------------------
hasan abi be sende gel

ne o hasandan başkasını çağırmıyomusun la :queen:
şaka şaka keşke imkan olsada bizde gelsek malum biz uzaktayız böyle etkinliklere katılamıyoruz size iyi eğlenceler kazasız belasız inşallah :cat:

PcKopatGhostRider' Alıntı:
walla o makinenin benim olmadığı kesin ama yinede bana çok saçma geliyo.. 1 depoyla 200 km bile gidemeyince doğal.. :queen:

PcKopat ben senin derdini buldum bu motora 98 oktan gitmiyo abi 95 kullanalım gel ben pazar günü fulledim hemde litresi 3 ytl toplam 110 km ne yol yaptım yarının altına inmişbu namussuz içiyomu ne bir dahakine 95 almayı düşünüyorum :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim makine 100 Km ye şehirler arası yolda 2,8 litre yakıyor...Bu demektirki kokluyor ..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
ozaktasi' Alıntı:
Benim makine 100 Km ye şehirler arası yolda 2,8 litre yakıyor...Bu demektirki kokluyor ..

Aynı şekilde abi bir kuruş fark yok neredeyse :cat: sen 95 oktan kullanıyosun galiba çünkü 98 kattımmı benimkide içiyo benzini :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@hmedim' Alıntı:
abi en kısa zamanda inşallah eski sağlığına kavuşur daha iylerine binersin :cat:

motoru kafaya takma kısa zamanda satılır inşallah bizim topiğe çok cbr 125 meraklısı giriyo veririz birine :queen:


eyvallah ahmedim sagolasın, valla binicem diye aldım hiç satmayıda düşünmüyodum ama kısmet degilmiş artık sattıktan sonrada eski cbr cı olarak kalırım aranızda herhalde:wiinkk:
bu arada 95 oktandan vazgeçmeyin derim ben hem ekonomi hem motorunuz açısından.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bende 95 oktan kullanıyorum ..Ben bu makinayı ralliye çıkmak için almadımki..Güzelliğini seyretmeye sesini dinlemeye onu sevmeye aldım..Canım hız istese Suzuki GS 500 ü satar ikinci el bir 600 alabilirim ama şimdilik istemiyorum..Bi daha ölümü görüp gelmek istemiyorum şimdilik..Aklımda daima 600 var ama..bir bakıyorsun coşku geliyor bir bakıyorsun yok ya diyorum boş ver sana CBR 125 yeter Race nin kıralı:queen: :queen: :wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
along' Alıntı:
eyvallah ahmedim sagolasın, valla binicem diye aldım hiç satmayıda düşünmüyodum ama kısmet degilmiş artık sattıktan sonrada eski cbr cı olarak kalırım aranızda herhalde:wiinkk:

ne demek abi başımızla beraber :cat:

along' Alıntı:
bu arada 95 oktandan vazgeçmeyin derim ben hem ekonomi hem motorunuz açısından.

bende fakettim abi sağol :queen: uyarını dikkate alıcam :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
galiba 98 konusunda haklısınız ama ben motoru ilk aldığım zamanlarda hep 95 oktan kullanıyodum.. bir ara motor gaz yememeye başladı hatta çekişten falan düştü.. bir anda gaz açtığımda sübap vurma sesi faln geliyodu.. servise danıştım.. elemanlar 98 oktan kullan dediler.. 98 kullandığımdan bu yanı performans süper.. ama ekonomik yönden kötü.. :pr:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
my.php


buda benim motor dışarda cekmek aklima gelmedi :) içeri anca sokuyorum gevur ölüsü gibi :) bugun 25km yaptim :) ayri bir zevk ya..
bu arada bi sorum var benim motorla 2 3 vites gidiyorum yani rahat ibre cok yavaş oynuyor 3.viteste gidip 20 gösterio felan bir gariplik var sizdedemi ögle devir sati canavar gibi ama bu sanki hız göstergem göstermeye niyetli degilmiş gibi bir hali var artı basamiom basacak yer yok mecidiye köyde anca ana yola cıkmam lazim ehliyet yok şimdilik böyle idare edioz 2 hafta sonra uzunyol yapıcam orada anlarımda cok geç olmadan varsa bi bozukluk götirim diom..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
motor yaparda sen yapabılırmısın:))(duyduklarıma gore uzun yolda zormus,gercı karadenız turu yapanda var gezı yazılarında)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
2pac' Alıntı:
my.php


buda benim motor dışarda cekmek aklima gelmedi :) içeri anca sokuyorum gevur ölüsü gibi :) bugun 25km yaptim :) ayri bir zevk ya..
bu arada bi sorum var benim motorla 2 3 vites gidiyorum yani rahat ibre cok yavaş oynuyor 3.viteste gidip 20 gösterio felan bir gariplik var sizdedemi ögle devir sati canavar gibi ama bu sanki hız göstergem göstermeye niyetli degilmiş gibi bir hali var artı basamiom basacak yer yok mecidiye köyde anca ana yola cıkmam lazim ehliyet yok şimdilik böyle idare edioz 2 hafta sonra uzunyol yapıcam orada anlarımda cok geç olmadan varsa bi bozukluk götirim diom..

Kardeşim Tekrardan Hayırlı Uğurlu olsun makinan Allah nazardan saklasın pek güzelmiş ya biyerini çiz yada nazar boncuğu taktır kaskında gayet güzel burda o kasklara 250 - 270 ytl diyolar :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Rahatsızlığına gelince bu motordas öle bişey var gibi oluyo aslında ama yok yani sen yüksek devirlerde kullanmadığın için (rodaj bitene kadarda yüksek devirlere çıkma) 2. - 3. viteste hızlanmıyo :cat: birde insan scooter kullanıp kullanıpta böle bi motora bindiği zaman yani gerçek devir saati gerçek km göstergesi olan bi motordan bahsediyorum rüzgara bakıo insan uçup gidecek km saatine bakıosun 80 km anca gelio :cat: :cat:

Birşey daha fotonu direk siteye koysana o zaman her açan görüo daha güzel oluyo sanki motor:p
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar size bişi sormak istiyorum siz zinciri ne kadarda bir yağlıyorsunuz veya spreyliyorsunuz ben aldım alalı 500 km yol yaptım ama hiç zincire birşey yapmadım sorun olurmu acaba bilgilerinizi bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gurolcbr125' Alıntı:
ya arkadaşlar size bişi sormak istiyorum siz zinciri ne kadarda bir yağlıyorsunuz veya spreyliyorsunuz ben aldım alalı 500 km yol yaptım ama hiç zincire birşey yapmadım sorun olurmu acaba bilgilerinizi bekliyorum


zamanı gelmiş ortalama 500 de bir yagla bide kullandıgın yere görede degişebilir yani genelde tozlu topraklı yollarda kullanıyorsan daha sık yaglayabilrsin zararı yok ama böyle durumlarda önce bi benzinle falan sil sonra yagla tozun üstüne yaglama yag la toz karışımı pislik zincirinin daha kötü yapar.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
=) kask 237 ytl almışken iyisini alalım dedik dün nazarını kırdım geliba kaskı aynaya taktim arkamı bi döndüm aynen çatırt die yere düştü top gibi zıplıyor dedim kafamda böyle zıplamas inşallah kazasız belasız bineriz cümlemiz. :) ilgi ve alakanıza teşekkürler hasan bey :) saygılar bizden efendim
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
along' Alıntı:
zamanı gelmiş ortalama 500 de bir yagla bide kullandıgın yere görede degişebilir yani genelde tozlu topraklı yollarda kullanıyorsan daha sık yaglayabilrsin zararı yok ama böyle durumlarda önce bi benzinle falan sil sonra yagla tozun üstüne yaglama yag la toz karışımı pislik zincirinin daha kötü yapar.

::plus1:: ::plus1:: ::plus1:: ::plus1::

Aynen abi yalnız 500 km biraz fazla olmazmı ben 250 - 300 km de diye duydum yani servis öle dedi gerçi binilen yere görede değişebilir deiğin gibi :cat:

Aman yalnız zinciri çok pahalıymış mutlaka sprey alın yağlayın

Bişey değil Murat Bey hürmetler.....
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
ben 200 km yi bulmadan yağlıyorum servisin verdiği sprey yağla.. ama bir sorun war.. yağı sıktıktan sonra köpürüyo beyaz beyaz oluyo zincir.. yakınlarda zincir temizleyici fln sordum yok.. benzinle temizlesek bişey olurmu acaba.. :silent:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
PcKopatGhostRider' Alıntı:
ben 200 km yi bulmadan yağlıyorum servisin verdiği sprey yağla.. ama bir sorun war.. yağı sıktıktan sonra köpürüyo beyaz beyaz oluyo zincir.. yakınlarda zincir temizleyici fln sordum yok.. benzinle temizlesek bişey olurmu acaba.. :silent:

Abi o köpüğü silmicen zaten yağ o koruyucu kısmı benimkide öle oluyo bende sordum sevisteki çocuğa öle olacak zaten dedi o şekilde koruyo dedi :cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
2pac' Alıntı:
buda benim motor dışarda cekmek aklima gelmedi :) içeri anca sokuyorum gevur ölüsü gibi :) bugun 25km yaptim :) ayri bir zevk ya..
bu arada bi sorum var benim motorla 2 3 vites gidiyorum yani rahat ibre cok yavaş oynuyor 3.viteste gidip 20 gösterio felan bir gariplik var sizdedemi ögle devir sati canavar gibi ama bu sanki hız göstergem göstermeye niyetli degilmiş gibi bir hali var artı basamiom basacak yer yok mecidiye köyde anca ana yola cıkmam lazim ehliyet yok şimdilik böyle idare edioz 2 hafta sonra uzunyol yapıcam orada anlarımda cok geç olmadan varsa bi bozukluk götirim diom..

dostum hayırlı uğurlu olsun maşallah çok güzel ... sen yinede şimdilik hızını çok merak etme H@S@N ında dediği gibi ilk başlarda öyle geliyo ama sonradan sen bile şaşıracaksın ben geçen pazar 125 yaptım yol bitti şimdiye kadar 1000 km ye yakın yol yaptım hala doyamadım boş bir vakit olsada bassam diye pazarları iple çekiyorum :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst