- Katılım
- 7 Ağu 2005
- Mesajlar
- 2,317
fb49' Alıntı:arkadaş bu makina 10 literyle 490 km yol alıyormuş doğru mu?
walla o makinenin benim olmadığı kesin ama yinede bana çok saçma geliyo.. 1 depoyla 200 km bile gidemeyince doğal.. :queen:
fb49' Alıntı:arkadaş bu makina 10 literyle 490 km yol alıyormuş doğru mu?
okaysen' Alıntı:--------------ROCKEN COKE KONVOYU--------------------
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14525
detaylar ve bilgiler bu linktedir
---------------------------------------------------------
hasan abi be sende gel
PcKopatGhostRider' Alıntı:walla o makinenin benim olmadığı kesin ama yinede bana çok saçma geliyo.. 1 depoyla 200 km bile gidemeyince doğal.. :queen:
ozaktasi' Alıntı:Benim makine 100 Km ye şehirler arası yolda 2,8 litre yakıyor...Bu demektirki kokluyor ..
@hmedim' Alıntı:abi en kısa zamanda inşallah eski sağlığına kavuşur daha iylerine binersin :cat:
motoru kafaya takma kısa zamanda satılır inşallah bizim topiğe çok cbr 125 meraklısı giriyo veririz birine :queen:
along' Alıntı:eyvallah ahmedim sagolasın, valla binicem diye aldım hiç satmayıda düşünmüyodum ama kısmet degilmiş artık sattıktan sonrada eski cbr cı olarak kalırım aranızda herhalde:wiinkk:
along' Alıntı:bu arada 95 oktandan vazgeçmeyin derim ben hem ekonomi hem motorunuz açısından.
2pac' Alıntı:![]()
buda benim motor dışarda cekmek aklima gelmediiçeri anca sokuyorum gevur ölüsü gibi
bugun 25km yaptim
ayri bir zevk ya..
bu arada bi sorum var benim motorla 2 3 vites gidiyorum yani rahat ibre cok yavaş oynuyor 3.viteste gidip 20 gösterio felan bir gariplik var sizdedemi ögle devir sati canavar gibi ama bu sanki hız göstergem göstermeye niyetli degilmiş gibi bir hali var artı basamiom basacak yer yok mecidiye köyde anca ana yola cıkmam lazim ehliyet yok şimdilik böyle idare edioz 2 hafta sonra uzunyol yapıcam orada anlarımda cok geç olmadan varsa bi bozukluk götirim diom..
gurolcbr125' Alıntı:ya arkadaşlar size bişi sormak istiyorum siz zinciri ne kadarda bir yağlıyorsunuz veya spreyliyorsunuz ben aldım alalı 500 km yol yaptım ama hiç zincire birşey yapmadım sorun olurmu acaba bilgilerinizi bekliyorum
along' Alıntı:zamanı gelmiş ortalama 500 de bir yagla bide kullandıgın yere görede degişebilir yani genelde tozlu topraklı yollarda kullanıyorsan daha sık yaglayabilrsin zararı yok ama böyle durumlarda önce bi benzinle falan sil sonra yagla tozun üstüne yaglama yag la toz karışımı pislik zincirinin daha kötü yapar.
PcKopatGhostRider' Alıntı:ben 200 km yi bulmadan yağlıyorum servisin verdiği sprey yağla.. ama bir sorun war.. yağı sıktıktan sonra köpürüyo beyaz beyaz oluyo zincir.. yakınlarda zincir temizleyici fln sordum yok.. benzinle temizlesek bişey olurmu acaba.. :silent:
2pac' Alıntı:buda benim motor dışarda cekmek aklima gelmediiçeri anca sokuyorum gevur ölüsü gibi
bugun 25km yaptim
ayri bir zevk ya..
bu arada bi sorum var benim motorla 2 3 vites gidiyorum yani rahat ibre cok yavaş oynuyor 3.viteste gidip 20 gösterio felan bir gariplik var sizdedemi ögle devir sati canavar gibi ama bu sanki hız göstergem göstermeye niyetli degilmiş gibi bir hali var artı basamiom basacak yer yok mecidiye köyde anca ana yola cıkmam lazim ehliyet yok şimdilik böyle idare edioz 2 hafta sonra uzunyol yapıcam orada anlarımda cok geç olmadan varsa bi bozukluk götirim diom..