Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ok bende ole dusunuodum..ısallah kocbank yarın kredım hakkında kararlarını verıcekler bende alıcam motorumu..cıldırıcam sankı 100mılyar ıstıorum adamlardan..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu cetelem kazzık sakın ha ..Ayrıca CBR ciler listesine benide ekle HASSAN...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
yuceinsan' Alıntı:
benimde artık bi cbr im var :)

Hayırlı Uğurlu Olsun Kardeşim...Hoş geldin CBR kervanına :cat:
ben 98 oktan kurşunsuz kullanıyorum ama 95 oktan kullanan arkadaşlarda var tabi ben 95 kullandığımda motorumun sesi arttı gerçi daha düzelmiş değil ama bakalım güvenilir yerden temiz benzin almaya bak :bounce:

gurolcbr125' Alıntı:
arkadaşlar gerçi videolar ölümünde yayınlamıştım ama sizin mutlaka bu slayt gösterisini izlemenizi rica ediyorum çok duygusal ve insanı hayata bağlayan bi slayt indirmeside çok kısa sürüyor begeneceğinize garanti veririm
http://rapidshare.de/files/20670174/Musalla_tasi_sesli.pps.html

abi bunu daha öncedende videolar bölümünde izlemiştim insanın kanını donduruyo resmen paylaşımın için sağol :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
yuceinsan' Alıntı:
benimde artık bi cbr im var :)

Aramıza hoşgeldin kardeşim hayırlı uğurlu olsun motorun güle güle kullan Allah kaza bela vermesin :rendeer: :rendeer:
Sanırım ikinci el almıştın dimi ne kadara maloldu kaç bin de motor bi anlatırmısın motoru foto varsa fotoda koy :cat:

ozaktasi' Alıntı:
Anadolu cetelem kazzık sakın ha ..Ayrıca CBR ciler listesine benide ekle HASSAN...

Abi sen zaten vardın listede ama ismin mailin yoktu onlarıda profilinden baktım doğrudur inşallah :cherry:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
yuceinsan' Alıntı:
arkadaslar yakt olarak sız ne kullanıosunuz.sızce ne kullanmalıyım

hayırlı olsun memleket bi cbr cı daha kazandı. ben po ' dan 95 oktan alıyorum genelde, ara sırada 98 alıyorum. po ' nun benzinini öneririm özellikle 98 oktanı. ekzos sesi baya farkediyor, homurtulu oluyor sesi.
bu arada fotoları bekliyoruz.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
hayırlı olsun yeni alan arkadaşlara Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin..
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
49
hosbuldum,sağolun arkadaslar. saolun sanırım 98 oktan kullanıcam.
fotolarıda en yakın zamanda cekip koyucam.
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
arakdaşlar cbr 125 in deposu 10 lt benzin alıyo sanırım.. peki bu depoyla kaç km yol gidiyo ve km de kaç lira yakıyo söyleyebilir misiniz?
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
13,5-14 ykr arasında..

ben biraz devirlide kullanıyorum.. ama ekonomik halide max 25 götürüyo..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
hasere' Alıntı:
arakdaşlar cbr 125 in deposu 10 lt benzin alıyo sanırım.. peki bu depoyla kaç km yol gidiyo ve km de kaç lira yakıyo söyleyebilir misiniz?

Kardeş arkadaşlar tam hespalayamamış mı bi hatamı var bilmiyorum :silent: ama benimki bir depoyla 385 km yol gidiyo :cherry: 110 - 120 km süratle uzun yolda ama şehir içi yapıvereceği km 290 - 300 km yoldur :cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
110 - 120 385 cok cok iyi :) 10 gün sonra bende bi uzun yol yapicam o zmana kadar netlik kazanmassa bende yazacam ne yakio
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuceinsan' Alıntı:
hosbuldum,sağolun arkadaslar. saolun sanırım 98 oktan kullanıcam.
fotolarıda en yakın zamanda cekip koyucam.

kardeş bana soracak olursan 98 kullanma.Tamam 98 kullandığında daha iyi bir performans alacağın kesin, neden cünkü daha akıcı ve yanıcı olmasından dolayı ama hondanın ustasının tavsiye ettigi 95 oktan ama 98 kullanırsan mtorun subap ayarları daha erken dozulur ve motorun ömrü biraz daha kısa olur dedi. Nekadar doğru bileiyecegim bende onun yalancısıım ben hiç 98 kullanmadın sürekli 95 kullanırım vede öyle devam edeceğim.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
gurolcbr125' Alıntı:
kardeş bana soracak olursan 98 kullanma.Tamam 98 kullandığında daha iyi bir performans alacağın kesin, neden cünkü daha akıcı ve yanıcı olmasından dolayı ama hondanın ustasının tavsiye ettigi 95 oktan ama 98 kullanırsan mtorun subap ayarları daha erken dozulur ve motorun ömrü biraz daha kısa olur dedi. Nekadar doğru bileiyecegim bende onun yalancısıım ben hiç 98 kullanmadın sürekli 95 kullanırım vede öyle devam edeceğim.

Yalnız bi olay daha var 98 oktan benzin aldım daha bi tur eve gidip gelmeden yandı bitti benzin :cyclopsan hem çok uçucu yani yanmadan deponun hava alan kısmından uçup gidiyo hemde çok feci yakıyo benim motor 98 oktan aldığımda :pale: bi daha 98 oktan almıcam maddi açıdan ama eğer performansa gerek duyacak olursam depomdaki benzini bitirip 98 oktan alırım tabiki :cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
98 cok daha hızlı yanar hızlı performans verir motoru yormaz yanışı daha hızlı oldugu için.. 95 daha zor yanar performansı daha düşüktür motoru atik kullandıgında yorar. duruma göre benzin almanızı öneririm.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
bence alıncak motor cbr 125 çünkü hem yarış motoru izlenimi var, hem az yakıyor, hemde marka
şu güzelliğe bakın yaw
galiba bunlar direksiyonu biraz aşağıya indirmişler eğilcekler diye, fikri olan var mı

10.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst