Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2006
Mesajlar
10
bikaç gün kaldı... cbr bekle!!!! ama renk seçeneğim yok ya... turuncu falan çok kötü...... ama napcaz....... alcaz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
listede benim adımın sonunda niye soru işareti var:cyclopsan tamam satıyorum dedim ama daha satmadım :cherry: satana kadar arnızdayım haberiniz olsun beyler:bounce: heee bu arada hala satılık haberiniz olsun ilanlarda görebilirsiniz. satmadan bi toplanalım mesela bu hafta sonu uyarmı arkadaşlar?:cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
along' Alıntı:
listede benim adımın sonunda niye soru işareti var:cyclopsan tamam satıyorum dedim ama daha satmadım :cherry: satana kadar arnızdayım haberiniz olsun beyler:bounce: heee bu arada hala satılık haberiniz olsun ilanlarda görebilirsiniz. satmadan bi toplanalım mesela bu hafta sonu uyarmı arkadaşlar?:cat:

Rengi belli olmadığı için :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
saol pra. arkadaşlar yorum istiyorum foto koyduk uğraştık o kadar. mavi alabilmek için kapora verip 1 ay bekledim.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
zeronero' Alıntı:
saol pra. arkadaşlar yorum istiyorum foto koyduk uğraştık o kadar. mavi alabilmek için kapora verip 1 ay bekledim.

Sence yoruma gerek varmı ben suküttan ötesine geçemiyorum bu muhteşemlik karşısında :cat: :cat: cbr 125 mavi en güzel rengi :wiinkk: ben mavi yok zannediyodum
Türkiyede eminim sayılı vardır tebrikler. pra nında dediği gibi ilk günkü gibi parlıo daha :cat: :cat: (benimkide öle ama olsun)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Mavi hakikaten çok hoş duruyor bende yaklaşık 2 ay sonra mavi renkten sipariş etmeyi düşünüyorum :) Ama olmazsa siyah veya repsol'de olabilir diye düşünüyorum. Sizce en güzel renk hangisi arkadaşlar. Birde şu anadolu cetelem konusunu biraz açsanıza faiz oranı 1,13 'lemi kredi veriyor hakkaten :silent: Anadolu cetelemi biraz araştırdımda o oranda kredi vericeklerini söyleyene rastlamadım :p
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ne demişler zevkler ve renkler tartışılmazmış bende kırmızıyı beğeniyorum mesela bazıları repsole çok güzel der ama en sevmediğim rengide repsol mesela onun için boş verin siz renkleride bizim aletleri nasıl modifiye ederiz onu söleyin eksoz modifiyesi benden istanbul pendiğe gelebilecek olan varsa 40 ytl ye açtıralım çok hoş ses çıkıyor ilgilenenlere duyurulur.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
18
arkadaşlar bende bir cbr ci olarak erzincandan aranıza katılıyorum. bende yeni aldım yanlız bu makinaların ekzoslarıyla ugraşmayın performansı düşer
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
hoşgeldin ishaknergis. gürol, ekzosu açtırınca motor etkilenmesin, ben aslında sesten çok memnunum, orjinali daha güzel. ama seninkinin sesi merak ettim.. performansta ve yakıtta değişme oluyomu biraz açarmısın konuyu.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende yaptırmadan önce herkez sizin yaptığınız gibi yorumlar yaptı işte çok yakar yok performanstan düşer v.s. ama zaten motordan ses çıkmayınca sürüş zevki azalıyor ben kimseti dinlemedim ve direk olarak eksozun içindeki susturucuyu honda bayinde iyi bir honda motor ustasına açtırttım ve su anda çok memnunum yakıtta farkeder mi evt farkeder ama nasıl ; eksoz olunca haliyle sık sık ara gaz veriyorsun motoru biraz yüksek devirli kullanıyorsun bu yüzden belki biraz oynayabilir ama buda insanı yoracak kadar değil.İstanbul içindekiler merak ediyorlarsa bana msn den ulaşın görüşelim bakın karar verin
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
KOCBANK 1.13LE kredı verıyor Carcharoth anadolu cetelem degıl yanlıs anlasılma olmasın
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
103
abi ya bunun mavisi yok ya bende bulsam valla 2006 da yokmuş öyle dediler:salut:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
ishaknergiz' Alıntı:
arkadaşlar bende bir cbr ci olarak erzincandan aranıza katılıyorum. bende yeni aldım yanlız bu makinaların ekzoslarıyla ugraşmayın performansı düşer

Aramıza Hoşgeldinn ishaknergiz :rendeer:

Motorunun rengini kendi ismini ve msn ini yazıver ilk mesajdaki listemize eklyeyim seni de :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst