Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Hasan listeyi yenilermisin arkadaşlar herkes kendisi liste oluşurmasın karışıyo
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
@hmedim' Alıntı:
hasan benide ekleyin AHMET KAN

[email protected]

repsol...:queen:

Ekledim kardeşim ilginize çok çok teşekkürler

:cat: :cat: cbr 125 insanı mesteder :cat: :cat:

1- @hmedim - Repsol - Ahmet KAN - [email protected]
2- H@S@N - Hasan Ali DEMİRCİ -motorizelik sona erdi haojin le işe gelip gidiyorum sadece.:(
3- PcKopatGhostRider - Siyah - Kerim - [email protected]
4- bytiger - Yakında İnşallah
5- gurolcbr125 - Siyah Kırmızı
6- 2pac - Siyah - Murat KURT
7- clone - Bu Yaz İnşallah
8- extrasyon - Repsol - İsmail - [email protected]
9- praetorian - Repsol - Özgür DUYGU - [email protected]
10- reonur - Yakında İnşallah - Onur KAYMAKÇI - [email protected]
11- along - Kırmızı - Göksel ÖZKAYA - [email protected]
12- ozaktasi - Repsol - İbrahim BEY - [email protected]
13- peacesea - Repsol - Barış DENİZ - [email protected]
14- murat68 - Repsol
15- yageo - Repsol - Gürkan ÜĞDÜL - [email protected]
16- zeronero - Mavi - Erhan TURAL - [email protected]
17- yuceinsan - Kırmızı - Levent BAYAR - [email protected]
18- blackhawk - Repsol - Savaş BALCI - [email protected]
19- impostor - (?) - (?) - [email protected]
20- Huséyín07 - Kırmızı - Hüseyin - [email protected]
21- SAKAL - Yakında inşallah - Doğuş GÖKTAY - [email protected]
22- printman - Mavi - Eyüp BOZKURT - [email protected]
23- sefir67 - (?) - (?) - [email protected]
24- anakin - Turuncu - Ahmet GÜNEY - [email protected]
25- armagan - Turuncu - Armağan TOLAN - [email protected]
26- TESS - Kırmızı - (?) - [email protected]
27- SuSpect - (?) - Buğra - suspect@ıcqmail.com
28- ishaknergiz - Kırmızı - İshak NERGİZ - [email protected]
29- tronic - Siyah Kırmızı - (?) - (?)
30- CBR125RCI - Şuayip AKERİK - [email protected]
31- daj_mc_really - (?) - Oğuzhan GÖÇERİ - [email protected]
32- Girdap_R1 - (?) - Girdap BEKTAŞ - [email protected]
33- Carlitoturco - (?) - (?) - [email protected]
34- maumserseri17 - (?) - Burak AVCI - [email protected]
35- onur87 - Siyah - Onur AKCA - [email protected]
36- leventsakici - Siyah - Levent Sakıcı - [email protected]
37- Carcharoth - Mavi - Okan - [email protected]
38- CbR_BaTu - Siyah - Batuhan KARA - [email protected]
39- Musti_CBR125R - Kırmızı Siyah - Mustafa - [email protected]
40- ARCHANGEL - Repsol - Fatih - [email protected]
41- ufuk3535 - Repsol - Ufuk YILDIRIM - [email protected]
42- DOĞUKAN 55 - Kırmızı - Hamza - [email protected]
43- starsailor - Siyah - Damla SÜMER - [email protected]
44- hasanv3589 - Siyah - Hasan VATANSEVER - [email protected]
45- sametcakar - Kırmızı - Samet ÇAKAR - [email protected]
46- destinyofrock - Repsol - Kader BİLGİ - [email protected]
47- mithrelios - Kırmızı Mavi - Bilgi Can KÖKSAL - [email protected]
48- tncyilmaz - Kırmızı Siyah - Tuncay YILMAZ - [email protected]
49- fırtına_87 - Kırmızı -Yunus Fatih Keskin - [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
2
arakadaşlar bende cbr almayı düşünüyorum.ancak bu sitede bazı kişiler mz lerin cbr den hızlı gittiğini söylüyor doğru mu.çünkü muşta çok mz var ve burdaki gençler toplu halde gezdikleri için sonra beni geçtiklerinde dalga geçmesinler diye sizlerden yardım bekliyorum.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
selam bende geldim.Arkadaşlar motor bence mükemmel ben çok memnunum.Fakat tek sorun 6 vitezde sanki motor gaz yemiyor ve hız almıyor ve boğuluyormuş gibi davranıyor acaba bu 95-98 oktan meselesinden dolayımı.Ayni durumdaki arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
(ayrıca motora bugün depo üstü çanta aldım ilgilenen varsa yardımcı olurum.Bana çünkü kimse yardımcı olmadı veya olamadı.Sıfr çanta için istanbula gittim beee.)

[email protected]

Arkadaşlar bu arada bende motoru otomobil kredisi kullanarak aldım fakat ruhsatımda herhangi bir rehinli veya satılmaz gibi bir ibare yoktur.Acaba unuttularmı işlemeyi.Bilgisi olan arkadaşlar cevap lütfen
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
63
bende bu motoru kafaya taktım kasımda ehliyeti alınca ,inşallah motoru alıcamm
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
blackhawk' Alıntı:
selam bende geldim.Arkadaşlar motor bence mükemmel ben çok memnunum.Fakat tek sorun 6 vitezde sanki motor gaz yemiyor ve hız almıyor ve boğuluyormuş gibi davranıyor acaba bu 95-98 oktan meselesinden dolayımı.Ayni durumdaki arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
(ayrıca motora bugün depo üstü çanta aldım ilgilenen varsa yardımcı olurum.Bana çünkü kimse yardımcı olmadı veya olamadı.Sıfr çanta için istanbula gittim beee.)

[email protected]

Arkadaşlar bu arada bende motoru otomobil kredisi kullanarak aldım fakat ruhsatımda herhangi bir rehinli veya satılmaz gibi bir ibare yoktur.Acaba unuttularmı işlemeyi.Bilgisi olan arkadaşlar cevap lütfen

Motorun 6. viteste gaz yememesi hava filtresi ve performans egzosa ihtiyaç duyduğundandır. Açıkçası motorun gücü yetmiyor 6. viteste zinciri döndürmeye. benimkinde devir gözle görülür şekilde düşüyor. 6. vitestede aynı 5. vitesteki performansı verebilmesi için egzos olmasa bile hava filtresi şart!! :cat: kredi olayını anlayamadım ben de çektim afedersiniz ama hayvan gibi rehinlidir yazıyo.:silent:

Bu arada aramıza hoşgeldiniz yeni katılanlar mümkünse motorumuzun rengini ve ismimizi de yazarsak liste daha hoş olur :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
fb49' Alıntı:
arakadaşlar bende cbr almayı düşünüyorum.ancak bu sitede bazı kişiler mz lerin cbr den hızlı gittiğini söylüyor doğru mu.çünkü muşta çok mz var ve burdaki gençler toplu halde gezdikleri için sonra beni geçtiklerinde dalga geçmesinler diye sizlerden yardım bekliyorum.


merhaba arkadaşım bende tatvan'dayım burdada mz var ama gerek tip gerekse performans bakımından mz buna kafa tutamaz..geçenlerde burada ben ve arkadaşım benim mağazadan çıktık çarşı merkezine gidiyoruz bende oda kiloluyoz( 93-95 ) sonra bir tane mz önümüzde gidiyor üstündede zayıf cılız bir genç 70 kilo ya var ya yok neyse sonra ben bunu solladım yaklaşık 1 km kadar bana yetişmeye çalıştı hızım 90 falandı beni solladı daha 100 mt gitmeden onu tekrar bir solladımki bir daha beni görse eminim yolunu değiştirecek:queen: çok hızlı bir makine değil ben ençok 125 yapabildim oda yol yetmedi şehir merkezine girdim ama 140 yapabileciğimi sanıyorum bunu unutma herşeyden önce bu bir honda ... hayat onda :queen: inan bana tatvan'da ben bunla çarşıya çıktığımda bütün gözler üzerimde :) bırak mz i arabalar kafa tutamıyo.. hiç beni geçecekler diye korkmam diğer motorcular beni burda gördükleri zaman saklanacak delik arıyorlar:queen: sen işinde ol :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
blachawk, 6.vites uzun yol için ekonomi vitesi dir. 100-110 km hızlardan önce 6.vitesi kullanma. yani 6.vites hızlanmaya değil uzun yolda ulaştığın hızı korumanı sağlar.
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
49
kısmetse 1 saat sonra bende gidip bi cbr alıcam (2. el ) inşallah bu seferde bi aksilik cıkmaz...

arkadaslar 1 saat icinde gidip motora bakıcam ve guzelse hemen alıcam. motorun nasıl oldugunu sesinden anlayacagıma eminim yalnız sizde bi cbr kullanıcısı olarak bana yardım ederseniz sevinirim. sizce nelere dikkat etmeliyim ?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
kardeş sağını solunu iyice bir kontrol et kırık çatlak çizik olmasın bunun dışında kilometresine dikkat et ..ona göre fiyat biç.. bende ikinci el aldım ben aldığımda 1030 km deydi yani sıfır sayılır ilk rodaj bakımı yapılmış ve hiç binilmemişti ufacık bir çizik bile yoktu.. 3.750 ytl ye aldım ha bide eksoza dikkat et sararmamış olsun imkanın varsa iyi bir motor ustasına gösterebilirsin :cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
yuceinsan' Alıntı:
kısmetse 1 saat sonra bende gidip bi cbr alıcam (2. el ) inşallah bu seferde bi aksilik cıkmaz...

arkadaslar 1 saat icinde gidip motora bakıcam ve guzelse hemen alıcam. motorun nasıl oldugunu sesinden anlayacagıma eminim yalnız sizde bi cbr kullanıcısı olarak bana yardım ederseniz sevinirim. sizce nelere dikkat etmeliyim ?

Kardeşim İnşallah bi aksilik çıkmadan motoruna kavuşursun :rendeer: aman dikkat et arızalı motor alma gerçi honda ve arıza kelimeleri birbirinden uzak ama olsun :cat:

Bu arada arkadaşlar herkes elindeki cıbır videolarından koysun şöle güzellerinden ben açılışı yapayım :queen:

http://rapidshare.de/files/21166658/stuntencbr.wmv.html
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
Walla çok güzel bir video yav adamlara bak welly ,stopy bile yapıyolar :queen: bende bulursam eklerim




birşey soracam hasancım geçenlerde hani sana zincir yağı sormuştum ya sende shell advance chain ultra önermiştin yaw ben onu buralarda bulamıyorum internetten online spariş verebileceğim bir yer biliyormusun.... diğer arkadaşlarada ricam varsa öyle bir adres bana verirlerse bi zahmet:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
beyler vıdeolara bı ara verebılırmıyız:)bı sorum olcak cbr rodajdayken 2 kısı bınılemıor dımı(asya motorda oleydı)yoksa rodaj sadece bellı bı devırı gecmeme gıbı bı durummu,ıkı kısı bınmenın bı sakıncası olurmu?daha almadan basladım sormaya
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
praetorian' Alıntı:
beyler vıdeolara bı ara verebılırmıyız:)bı sorum olcak cbr rodajdayken 2 kısı bınılemıor dımı(asya motorda oleydı)yoksa rodaj sadece bellı bı devırı gecmeme gıbı bı durummu,ıkı kısı bınmenın bı sakıncası olurmu?daha almadan basladım sormaya

cbr ın rodajı sadece ilk 500 km içindir ve daha çok yürüyen aksamın birbirine alışması içindir. fazla zorlamadıktan sonra iki kişide binebilirsin. ben biladerle biniyodum, problem yok yani. HONDA HAYAT ONDA
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
praetorian' Alıntı:
beyler vıdeolara bı ara verebılırmıyız:)bı sorum olcak cbr rodajdayken 2 kısı bınılemıor dımı(asya motorda oleydı)yoksa rodaj sadece bellı bı devırı gecmeme gıbı bı durummu,ıkı kısı bınmenın bı sakıncası olurmu?daha almadan basladım sormaya
dostum iki kişiden kastın ikitane 90 kğ + insan ise motora zararı vardır tabi yanlız motosikletini rodaj bakımını yaptırıncaya kadar 7000 8000 devirlerde git mümkünse 4. viteside geçme dikkatli ve temiz kullanırsan makine gibi bir makinen olur nede olsa o bir honda....:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
zeronero' Alıntı:
cbr ın rodajı sadece ilk 500 km içindir ve daha çok yürüyen aksamın birbirine alışması içindir. fazla zorlamadıktan sonra iki kişide binebilirsin. ben biladerle biniyodum, problem yok yani. HONDA HAYAT ONDA

Erhan Kardeşime aynen katılıyorum bende iki kişi binmiştim tek dikket gerektiren yüksek devirlerde vites atmamak.:cat:

Bu arada gurolcbr125 süper bi yazı yaa ağlamayı beğenemedim okurken çok duygulandım :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst