- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 415
- Motosikleti
- YAMAHA FZ6 N
bide diyolar cbr 125 çok küçük al bak kör bu millet yaaw
r:
r:
Bence mükemmel duruyo hem süper az yakıyo hem çok yüksek performansı var bence rakipsiz cbr 125 sınıfının kralı prensi başbakanı padişahı.....:queen:
Tam belli olmuyor ama sanki orjinal direksiyonu gibi normalde de eğilerek kullanıyosun zaten:cat:
Bence mükemmel duruyo hem süper az yakıyo hem çok yüksek performansı var bence rakipsiz cbr 125 sınıfının kralı prensi başbakanı padişahı.....:queen:
Tam belli olmuyor ama sanki orjinal direksiyonu gibi normalde de eğilerek kullanıyosun zaten:cat: