Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
bide diyolar cbr 125 çok küçük al bak kör bu millet yaaw :pr: :pr:

Bence mükemmel duruyo hem süper az yakıyo hem çok yüksek performansı var bence rakipsiz cbr 125 sınıfının kralı prensi başbakanı padişahı.....:queen:

Tam belli olmuyor ama sanki orjinal direksiyonu gibi normalde de eğilerek kullanıyosun zaten:cat:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
kerim senin hesapta bi yanlışlık mı var acaba, beniki 80 kuruş yakıyor. 20 milyonla 250 km rahat gidiyor yani. senin tüketim aşırı fazla...

bu arada sakal kardeşim direksiyon bana da orjinal geldi.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
zeronero' Alıntı:
kerim senin hesapta bi yanlışlık mı var acaba, beniki 80 kuruş yakıyor. 20 milyonla 250 km rahat gidiyor yani. senin tüketim aşırı fazla...

bu arada sakal kardeşim direksiyon bana da orjinal geldi.

yok abi hiçbir yanlışlık yok.. çok defa ölçtüm.. aynı.. yiyo canavar gibi.. ama yalan yok hakkınıda veriyo fazlasıyla.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alakasız olacak muhabbetinizi bölücem kusuruma bakmayın ama arkadaşlar cbr 125 r mı satıyorum ilanlarda var ama sizinde haberiniz olsun dedim.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
hasan, bence pahalı değil hatta ucuz bile denilebilir, motor sıfır zaten daha 750 km de. neden 800 ytl fazla verip bayiiden alacaksın ki. along ' a da geçmiş olsun bu arada.
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
along abi biliyorum senin motoru ben.. hatta indirdim resimlerini babamlara flan göstedim.. para olayını halledemiyoruz işte.. şu para bi geçse elimize senin motor benim aklımda valla abi.. hemen arıycam seni pazarlığa giricem :D

valla bence sıfır motordansa bu daha iyi.. zaten sıfır gibi ve rodajı modajı hallolmuş.. bide onlarla uğraşmaya gerek yok.. atla git olayı.. ah şu para olayını bi halletsem..
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
arkadaşlar bence abinin motoru çok güzel bende 1001 km de aldım motorumu 3750 ytl ye gerçi abi pazarlık yapılabilir diyor bence çok güzel peşin parası olan kaçırmasın bence.......:cat:

benzin konusuna gelince abi 98 koyduğumdan beri motorum benzini su gibi içiyo evet performans bakımından iyi ama hem daha pahalı hemde hemen bitiyo ben pazar günü fulledim yaptığım 110 km ya var ya yok benzin yarının altına inmiş bende artık 98 oktan almıyacam 95 neyimize yetmiyo yaw :queen: yeterki benzinimiz temiz olsun.....

bide çocuklar zincir spreyi bulamadım bana internetten alabileceğim bir adres verebilirmisiniz buralardaki yağcılara sodum hiçbirinde yok veya ben size parasını havale etsem siz bana iki kutu alıp kargolasanız ne büyük sevaba geçersiniz varya .....:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
blackhawk arkadasımız depo ustu canta takmıstı resımlerı vardı ıstersem pm at ulassın sana
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abi çok teşekkür ederim yalız abi berner iyi bir markamı bide motorda hiç denedinmi .. bide biraz pahalı gibi hasan geçenlerde shell in almış 15 ytl ye bu 27 ytl gerçi parası önemli değil ama performansı nasıl acaba :cat:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
Thunder79' Alıntı:
Konuyla alakalı değil ama CBR a Çanta takılabiliyor mu?

depo üstü mıknatıslı çantaları var, ama gerek kalmıyor. ben aldığım şeyleri büyük poşetler içinde arka selenin iki yanında bulunan askılara takıp rahatça taşıyorum,

ahmet pahalı olması kalitesinden kaynaklanıyor zaten, biliyosun bizim motorlar QRİNG

600 lüklerdekiyle aynı zincir. QRİNG te her yağı kullanamassın içindeki kimyasallar zincire zarar verir. yağın QRİNG uyumlu olması lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abi çok sağol ben hemen spariş vericem sen kalitelidir diyorsan bi deneyelim ben zaten parasında değildim kalitesi önemli :cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Arkadaşlar pardon yaa ben along abinin km görmemiştim:pr: o km zaten süper km rodajı falan bitmiş o zaman süper fiyat :cat: bizim arkadaşlara bi duyurayım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
H@S@N' Alıntı:
Abi ne rahatsızlığı hayırdır özel birşey değilse paylaş bizimle birde fiyatın çok yüksek yaaw 4000 veren adam sıfır almazmı sence :silent:

Buda along abimizin ilanının linki isteyenler buradan bakabilir fotolu
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13144


ilginize teşekkürler arkadaşlar
hasancım rahatsızlıgım bileklerimden daha önce geçirdigim bir trafik kazasında bileklerimi kırmıştım o yüzden şimdide çok fazla yüklenemiyorum özellikle yogun trafikte işkence çekiyorum linkimi verdigin için ayrıca teşekkür ederim.
fiyat konusuna gelince valla adamlar 10000-15000 km deki motora 3750-4000ytl istiyolar bende benim fiyatım normal diye düşünüyorum rodajı itina ile tamamlandı bu hafta sonu bi bakımda yaptırıcam hatta bu arada ilanı verdigimde km 750 di şimdi 1000 km oldu yani nerdeyse 1 ayda 250 km yol yapmışım garajda yatıyo anlayacagın bunu satabilirsem bana daha uygun chooper tarzı bileklerimi yormayacak bi motorda ihtiyacım olacak.
hasere motor bakırköyde istedigin zaman görebilirsin.
zeronero sanada teşekkür ederim kardeşim.
ahmedim dedigin gibi niyeti olan arkadaşlarla küçük bir pazarlıkda yapabiliriz.
2pac sagol kardeşim.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
along' Alıntı:
ilginize teşekkürler arkadaşlar

ahmedim dedigin gibi niyeti olan arkadaşlarla küçük bir pazarlıkda yapabiliriz.
.

abi en kısa zamanda inşallah eski sağlığına kavuşur daha iylerine binersin :cat:

motoru kafaya takma kısa zamanda satılır inşallah bizim topiğe çok cbr 125 meraklısı giriyo veririz birine :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst