hızliresim.com gibi yerlere resmi yükleyip oradan verdiğ linklerden forum için olanı yazının içine yapıştırınca oluyor.uzun bir gezi yazısı yazacagım lakin hızlı resime vs yüklemeden konu paragrafımın içine nasıl resim ekleyebilirim bir türlü yapamadım
yıl olmuş 2026 ama hala sadece ilkel yollarla (oraya buraya önce foto yükle, sonra git linkini kopyala sonra gel buraya yapıştır vs vs vs) foruma fotoğraf yüklemesi yapıldığı için maalesef başka bir yol yok. halbuki küçük bir eklenti ile şu mesaj yazdığımız kutucuğun üstündeki araçlar kısmına bir kutucuk eklenip direkt fotoğraf ekleme zamazingosunu eklese yöneticiler, ne kadar güzel olurdu.
bi tane yönetici var en azından benim gördüğüm, (erhan bey) o da zaten hırbo'yu banlamaktan başka bir iş yapmıyor.
konu sadece buton ekleme değil, o fotoğrafların saklanması forum yönetimi içinyıl olmuş 2026 ama hala sadece ilkel yollarla (oraya buraya önce foto yükle, sonra git linkini kopyala sonra gel buraya yapıştır vs vs vs) foruma fotoğraf yüklemesi yapıldığı için maalesef başka bir yol yok. halbuki küçük bir eklenti ile şu mesaj yazdığımız kutucuğun üstündeki araçlar kısmına bir kutucuk eklenip direkt fotoğraf ekleme zamazingosunu eklese yöneticiler, ne kadar güzel olurdu.
Doğru. Depolama bedava değil - abonelik ücreti falan almak gerekir o da forumu komple bitirir. "Fotoğraf yükleyemiyoruz" diye forumu bırakacakları kaybetmek foruma daha az zarar verir.konu sadece buton ekleme değil, o fotoğrafların saklanması forum yönetimi için
böyle bir eklenti yapılırsa sadece gerekli fotoğraflar yüklenmez, üyeler burayı sosyal medya gibi kullanacağından gerekli gereksiz birçok fotoğraf yüklenir, forum şiştikçe şişer, daha hızlı sistem için daha fazla masraf ortaya çıkar.