- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 278
arkadaş toplamda 90 liralık benzin almış 351 km gitmiş fakat daha deposu dolu onu kastetmişİyice karıştı şimdiAnlamadım ama ben 50 tl gibi bir rakamla 400km filan gidiyorum.
arkadaş toplamda 90 liralık benzin almış 351 km gitmiş fakat daha deposu dolu onu kastetmişİyice karıştı şimdiAnlamadım ama ben 50 tl gibi bir rakamla 400km filan gidiyorum.
Ben 2011 Temmuz'da motoru aldığımda ilk rodaj zamanında full depo ile 430 km gitmiştim.
O sıkıcı 1000km den sonra bir daha o rakamı göremeyip,rekorun olarak kalmıştır eminim![]()
Benim canavar da geldi, parasını ödedik ama motoru alamadık, ötv sini yatırmamışlar(gerçi plakasız yakalanırsak direk bağlıyorlarmış), plaka ruhsat içinde 2-3 gün sürer dediler, kendim halletmeye karar verdim, bununla ilgili başlıklar var okudum da ama yakın zamanda yapan varsa tavsiye rica ediyorum, özellikle uygun sigorta şirketi için.
http://distilleryimage10.instagram.com/2b8f2b90911511e1a9f71231382044a1_7.jpg
app plaka siparişi vereceğim,bizim motora hangi ölçülerde gider(küçük olsun istiyorum).Aranızda yapan varsa fotoğraf paylaşırsa sevinirim.
Şimdi ilk defa plakalanacağı için nasıl bir extra işlem var bilmiyorum ama ben motoru 2. el aldım 1500 deyken.Notere gittim satışı gerçekleştirdik,ondan sonrası çorap söküğü misali. Noter emniyete git dedi,emniyet şunları ver şu gün alırsın dedi,trafik sigortası yap şurda var yakında git yap dedi derken yarım gün içinde bitti.Kendin yapacaksan bayiye sor ilk aşamayı gerisi gelir...