Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
40
Herkese Selamlar,

Ben de bir aylık 2.el arayışından sonra sıfır almaya karar verdim ve bugün itibariyle kaporamı vererek CBR'a ilk adımımı attım.Bir aksilik çıkmazsa Mayıs'ın ilk haftası teslim alacağım.(Otosever-Bahçelievler)Buradaki yazıların büyük bölümünü okudum, herkese bilgilendirmeler için teşekkür ediyorum.Daha önce scooter kullandım, bu ilk vitesli motorum olacak, Honda Güvenli Sürüş eğitimine de kayıt oldum ancak yakın zamanda eğitimi alamayacağım gibi görünüyor.Haftasonu kayıtları dolu.Bana ücreti karşılığı bu haftasonu birkaç saat eğitim verecek birine ihtiyacım var.İstanbul-Mecidiyeköy'e yakın birisi olursa tercihim tabii ki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------

Bu set işimi görür mü şimdilik: http://www.motosuperstore.net/YAZLIK-BAYAN-veya-ERKEK-3lu-SET-INDIRIMLI,PR-1475.html

Bir de kask tavsiyesi istiyorum 500lira civarı.Teşekkürler.


Selam verdik bir aleykümselam diyen hayırlı olsun diyen çıkmadı:silent:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Selam verdik bir aleykümselam diyen hayırlı olsun diyen çıkmadı:silent:

Aleyküm selam dostum,ben görmedim mesajını atlamışım.Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan.Setin fiyatı gayet iyi bence.
Ben sana full face kask öneririm.500 liraya kadar nolan ın modellerine bakabilirsin.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Birazda biz renklendirelim:)
4wutz.jpg
[/url][/IMG]
4wuvy.jpg
[/url][/IMG][url=http://bit.ly/c25MCx]
[img]http://g1204.hizliresim.com/w/t/4wux6.jpg[/url][/IMG][url=http://bit.ly/c25MCx]
Fırtına sonrası:(
[img]http://g1204.hizliresim.com/w/t/4wurm.jpg[/url][/IMG]
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0

Honda yeni kasayı üretirken bu 600RR farlı kafa tasarımını kullanıp buna 100/130 lastik takıp yeni kasada olduğu gibi grenajları şisirse daha iyi olurdu:cat: Çünkü depo kısmı ve sağ-sol büyük grenajların toplam genişliği 15 cm yakın daha fazla ve gösterişli 2011'lerde.

cbr125 demiş ama VFR sülalesinden almış genlerini, touring- racing yinede iyi bi sentez olmuş aslında:)
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
37
aldığım gün depoyu fulledim hıc yoktu icinde. 55 lira falan tutmustu galiba. simdi 250 km de motor tek çizgi kaldi ve yanıp sönüyor. ne kadar daha gider sizce bu kadar benzinle?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
cbr's biraz sert kullanıyorsun gibime geldi.aman dikkat et o kadar yakmaz.


motoru almaya karar verdiğimde yeni kasalar yoktu daha.600rr kafalı tarafım vardı.çok ama çok heyecanlandırıyordu o farlar beni.yeni kasa gelecek alma bunu dediler, 3-5 ay bkeledik yeni kasayı aldık.ama dediğin gibi vfr sülalesinden çok esinlenme olmuş ön tarafta.açıkcası 1 önceki kasadaki kafa tasarımının heyecanını alamıyorum pek ben. :)

Honda yeni kasayı üretirken bu 600RR farlı kafa tasarımını kullanıp buna 100/130 lastik takıp yeni kasada olduğu gibi grenajları şisirse daha iyi olurdu:cat: Çünkü depo kısmı ve sağ-sol büyük grenajların toplam genişliği 15 cm yakın daha fazla ve gösterişli 2011'lerde.

cbr125 demiş ama VFR sülalesinden almış genlerini, touring- racing yinede iyi bi sentez olmuş aslında:)


böyle bideoları gördükçe motorlara acıyorum :(
http://www.youtube.com/watch?v=komt5Qz2EPA&feature=related

Stunt çı abi aşmış:)

Acayip bi kontrol ve denge var adamda. Böyle kullanabilsem motoruma hiç acımazdım 1-2 sene böyle kullanıp hurdaya ayırmaya razıyım:cherry:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Aga o radar senelerdir sabit duruyor,bilmiyormuydun.Yazık olmuş,geçmiş olsun.Polisle filan konuşmadınmı hiç direk cezayı kesip yolladımı?

SağolasınçHer zaman farkındayım o radarında,bugün okuldan çıktım sınav vardı eve yetişiyim diye bi aceleyle çıktım hiç aklıma geldi.Hiç konuşmadım valla çok yorgundum giren şemsiye çıkmaz diyerek devam ettim
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
17
selamlar arkadaşlar motosikletim hakkında bir soru sorucam ben arada bir boşa atarım boşta gitmesi hoşuma gidiyor hızım 30 oluyor genelde boşta giderken vitesi 2 ye almak istediğimde alamıyorum garip bir ses geliyor şanzımandan arabada debriaja basmadan vites atarkanki sesten nedendir bu şanzımanmı arızalı birde km sayacım bozuldu birden bire
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
selamlar arkadaşlar motosikletim hakkında bir soru sorucam ben arada bir boşa atarım boşta gitmesi hoşuma gidiyor hızım 30 oluyor genelde boşta giderken vitesi 2 ye almak istediğimde alamıyorum garip bir ses geliyor şanzımandan arabada debriaja basmadan vites atarkanki sesten nedendir bu şanzımanmı arızalı birde km sayacım bozuldu birden bire

Vitsi 2 ye atarken tek tek at derim ben.Yani 1 e atınca az debriyajdan çek elini otursun zincir 1 e sonra 2 ye at.Tahminimce sorun kalmayacaktır.
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
37
şuan motor 350 km de ve içinde toplamda 90 liraliık benzin var. 4 çizgi kaldi. bana cok yakıyor gibi geliyor bakalım duzelir ins
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
@CBR'S Sen hangi motordan bahsediyorsun,90 lira benzin alacak depo yok bizim motorda???
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
arda cbr inanılmaz az yakıyor, rodajdan sonra daha da düşer yakıt.ama bizim depo 20 lt benzin almaz.sanırım 11 lt o da 4,5 liradan yaklaşık 50 lira yapıyor.(depo 13 litrede olabilir emin değilim)
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
37
yok ya ilk aldıgım gun fulledim 300 deyken falan tek cizgi kaldi. sonra gidip 20 liralik alcaktim ustune adam ynalislikla rakam yazmayi unuttu oda fulledi 40 lira tuttu yani toplamda 90 lira oldu yani toplamda. 90 a şuan 351 gitti ve 4 çizgi var. 90 a 600 görse yeter heralde bana öyle geliyor ekonomik olur
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
İyice karıştı şimdi:D Anlamadım ama ben 50 tl gibi bir rakamla 400km filan gidiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst