- Katılım
- 24 Nis 2012
- Mesajlar
- 40
Herkese Selamlar,
Ben de bir aylık 2.el arayışından sonra sıfır almaya karar verdim ve bugün itibariyle kaporamı vererek CBR'a ilk adımımı attım.Bir aksilik çıkmazsa Mayıs'ın ilk haftası teslim alacağım.(Otosever-Bahçelievler)Buradaki yazıların büyük bölümünü okudum, herkese bilgilendirmeler için teşekkür ediyorum.Daha önce scooter kullandım, bu ilk vitesli motorum olacak, Honda Güvenli Sürüş eğitimine de kayıt oldum ancak yakın zamanda eğitimi alamayacağım gibi görünüyor.Haftasonu kayıtları dolu.Bana ücreti karşılığı bu haftasonu birkaç saat eğitim verecek birine ihtiyacım var.İstanbul-Mecidiyeköy'e yakın birisi olursa tercihim tabii ki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------
Bu set işimi görür mü şimdilik: http://www.motosuperstore.net/YAZLIK-BAYAN-veya-ERKEK-3lu-SET-INDIRIMLI,PR-1475.html
Bir de kask tavsiyesi istiyorum 500lira civarı.Teşekkürler.
Selam verdik bir aleykümselam diyen hayırlı olsun diyen çıkmadı:silent: