Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
@anildurmaz Ortalık karışmış:D ben onu AriGold a yazmıştım:D app plakaya gelince daha öncede söylemiştim ben sürekli sırt çantası kullanıyorum gerçek plakayı çantanın içine entegre ederim yerde kaplamaz çevirirlersede onun için gösteririm sorun çıkmaz.Yasal olarak cezası 60-65tl bişeydi.Ama çok küçük bir ihtimal bunu sorun etmeleri.Sonuçta ruhsatında şasi no ve plakan yazıyor bakar karşılaştırır sorun kalmaz.İllede ceza yazmak istiyorsa kaçarı yok tabi:D Forumda bu konda başlıklar açılmış daha önce yakalananda varmış aralarında...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

@AriGold Zorunlu trafik sigortası sayfalarca tartışıldı,aratırsan birsürü bilgi çıkar.Kısaca fiyat tamamen sana göre değişiyor daha önce ceza yedinmi,daha önceki sigorta geçmişlerine göre fiyat çıkıyor ve sanırım zorunlu sigortada her firma aşağı yukarı aynı fiyatı çıkarıyor.Benim mesela ilk kendi üzerime zorunlu trafik sigortam olduğu için 240 tl gibi bir fiyat çıkmıştı ama buradaki başka arkadaşlardan daha önce defalarca kez sigorta yaptırmış olanlar vardı,ve ceza ve kazasızlıklarına göre 40-50 tl ye kadar sigorta yaptıran vardı...
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
40
Benim de ilk ruhsatım olacak, ama ehliyetimde hiç ceza yok uzun süre araba ve arada scooter kullandım, bir de bu kadar yüksek çıkma ihtimali varsa bayii bile daha ucuza geliyor, onlar nasıl fix fiyat verebiliyor?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
@AriGold muhtemelen sabit kriterleri vardır,bende senelerce araba kullandım ve tek bir cezam bile yok ama,bunun kendi üzerine ilk sigortayada hiç bir etkisi yok:).Sanada muhtemelen sağlam bir fatura çıkaracaklar...
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
40
@Pain felaket tellalı mısın kardeşim :)
O zaman ben bayiiye vereyim vekaletnameyi uğraşmayim.
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
arkadaşlar 240 lira çok fazla.bulunduğun şehire göre değişiyor ama yine de 240 lira fazla geldi iyi araştırmak lazım.benim cross istanbul plaka ve 7 yıllık olduğu için bir çok şirket 250 liranın üzerinde çıkarmıştı en son 140 liraya mı ne anadolu sigortayla anlaştım.cbr adana plaka 45 lira ödedim.sizinde 100 lirayı geçmemesi lazım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
arkadaşlar 240 lira çok fazla.bulunduğun şehire göre değişiyor ama yine de 240 lira fazla geldi iyi araştırmak lazım.benim cross istanbul plaka ve 7 yıllık olduğu için bir çok şirket 250 liranın üzerinde çıkarmıştı en son 140 liraya mı ne anadolu sigortayla anlaştım.cbr adana plaka 45 lira ödedim.sizinde 100 lirayı geçmemesi lazım.

Dostum bende anadolu sigortada yaptırdım 240 tl istediler babalar gibi:D,ama dediğim gibi benim ilk ruhsatım.
Peder arabayı axa oyak ta yaptırıyordu hep bende orada yaptırayım dedim,yanımda arkadaş vardı orda birde anadolu vardı.Arkadaş dedik olm gel adam gibi anadolu sigortada yaptıralım dedi(sadece adı anadolu olduğu için).Sonra kendisine çok küfür etmiştim:D
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Slm beyler internet hakkım bittiği için bayadır giremiyordum foruma. Cuma akşamı memleketime geldim dün ve bugün toplamda 250 km gezmişim motor kullanmayı çok özlemişim hala doyamadım tadına :)
Bugün kozak yaylasının virajlı yollarını salcano wolf ve bizim cbr ile dolandık, hakikatten cbr virajlarda sıradan bir commutere göre çok iyiymiş bunu kendim bizzat bugün test ettim.
Ve ilk defa bugün 2 kez arka lastiği virajda kaydırdım, ama hiç tehlike yaşamadım, aksine çok hoşuma gitti. Çünkü çok kontrollü kaydı, zaten ikisindede asvaltın kaymak olduğu kısımlarda kaydı. Yani kaliteli asvaltta baya yatırabiliyorsun motoru ama yinede zevk almak istiyorsan daha yumuşak bir lastik şart. Fakat standart bir sürücü gibi sadece gezmek için kullanılırsa gayet yeterli bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

Yarında 4000 bakımı için balıkesire gidiyorum. İşçilik ve fiyat durumlarını yarın buraya yazarım
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
233
Semih gerçekten çok iyi olur balıkesirdeki servis hakkında bilgi, fiyat, nasıl iyi çalışıyorlar mı diye bilgi verirsen. Bende götürücem 4400 km ye geldim vakit bulamıyorum 130 kmlik yol için :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
İlkay ben 1000 bakımınada oraya gitmistim cok memnun kalmıstım ama yarında yazarım yine.
Ekrem bakım 7000 de degil mi ?
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
233
Ben 4000 km de kendim değiştirdim Castrol 10-40 4T Trizone Power1 Kullandım 21 TL. 1 Litre.

castrolpower14t%2010w40.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motorunuzun toplam sıvılarla birlikte kaç kg olduğunu yazabilirmisiniz arkadaşlar? Pain arkadaşım 150 kusur kilo olduğunu idda ediyor. Ben teknik verilerde 124 kg görüyorum. Biri beni bu motorun 150 küsur kg olduğuna ikna etsin. Pain arkadaşım hariç. Sıvılar dahil.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
sıvılar hariç 125r 137 kg 250r 165 kg. senin elindeki veri muhtemelen eski cbr için yani 2005 kasası için :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
motorunuzun toplam sıvılarla birlikte kaç kg olduğunu yazabilirmisiniz arkadaşlar? Pain arkadaşım 150 kusur kilo olduğunu idda ediyor. Ben teknik verilerde 124 kg görüyorum. Biri beni bu motorun 150 küsur kg olduğuna ikna etsin. Pain arkadaşım hariç. Sıvılar dahil.

Dostum rahatladınmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst