Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Hmmm o zaman yazması biraz anlamsız olmuş,insan görünce aklına direk bu kadar paraya bu kadar yol hesabı geliyor.Ezbere düşünmüşüm:D
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ben 2011 Temmuz'da motoru aldığımda ilk rodaj zamanında full depo ile 430 km gitmiştim.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
O sıkıcı 1000km den sonra bir daha o rakamı göremeyip,rekorun olarak kalmıştır eminim:D:D

Aynen öyle :) Ya aslında ben devirli kullanıyorum ve bu aralar ulan fazla mı yakmaya başladı diyodum.Ama 3 gün önce Tuzla'dan Kadıköy'e gittim birazda orda dolaştım geldim ve çok sakin kullandım.Tuzla'dan kalktığımda benzin ibresi 4 çizgiydi,tuzlaya geldiğimde hala 4 çizgiydi :) Biraz daha dolaştım tuzlada 5 km filan anca 3 e indi.Ben bunu arabadada yaşadım,basmassan yakmıyo abicim bu kadar basit :)

---------- Post added at 12:33 ---------- Previous post was at 12:30 ----------

Bide gariptir,dün 2 kere tekledi benim motor düz yolda giderken.Benzinden filan mı acaba..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
O çizgiler biraz aldatıcı,dengeli değiller.Uzun bir süre 5 dişin altına düşmüyor gösterge ,sonra hızlıca 1 dişe kadar düşüyor ve oradada baya uzun gidiyor.En iyisi koyduğun benzin ve bitene kadar yaptığın yola göre hesaplamak.Bu arada bu resim güzelmiş,masaüstü arkaplanı yapılır:
MCBR12011A_B.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Tabi şimdi farkettim,benimki bu renk :D,bir tricolor sahibinin bunu arkaplan yapacağını sanmıyorum:D
Merak edene linki:http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2010/12/MCBR12011A_B.jpg
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
dun kocaeli'den canakkale'ye iki motor uc kisi olmak uzere yola ciktik

Forumdan yasin_942 ben ve kiz arkadasim kocaeli'den saat 3 gibi ciktik saat 5 5 bucuk gibi gemlige vardik hizimiz genelde 90 100du

Oldukca rahat gittik problem yasanmadi
Motorlar uzmedi bizi

Gemlikte kisa bir moladan sonra bursa cevre yoluna ciktik orada biraz zorlayalim dedik motorlari ruzgara ragmen motorlar 130u gordu
Yzf biraz daha iyi gidiyordu bizden cunku artcisiz yol aldi

Bandirmaya kadar mola vermeden gittik oldukca guzel bir yolculuktu

Bandirmada yasinden ayrildik o eve gitti biz lapsekiye gitmek uzere yola devam ettik
Aksama kalmayalim diye ortalama 110 km hizla gittik
Yeri geldi 120ye ciktik
Daha yol olsa giderdik ama yol bitti
Aksama kalmayacak olsak 90i gecmeden giderdik

Iyiki almisim diyorum motoru

Deginmeden edemeyecegim
Bursa cevre yolundan cikarken hatali sollama yaptigimdan dolayi Hakki'n rahmetine kavusuyorduk son anda yaptigim kontra ile motoru yatirdim tekerler kesin birakicak dedigim an iyi isindiklarindan dolayi yari yolda birakmadilar uzun yolda guven veriyor lastikler

daha onceden motoru hic o kadar yatirmadim lastikler limitlerine kadar yatmisti
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
@brooklynnn Eminim güzel bir yolculuk olmuştur,kaç km yol yaptınız birde hiç bir şekilde ağrı filan olmadımı,aralıksız ne kadar kalmışsınızdır motor üzerinde?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
araliksiz sure olarak 2 saat surdugumu soyleyebilirim
Bir mola gemlikte digeri bandirmada olmak uzere iki mola verdik
Gemlikteki cayli tavlali molaydi ama bandirmadaki ayak ustu usuyerek hoplayip ziplayarak verilen bir molaydi
Bandirmaya 1 saat kala baslayan siddetli ruzgar yolda bizi mal etti zor gittik diyebilirim

Depo uzerine ters giydigim cantayi yatirarak ustune yattigim icin zorlanma olmadi
Hatta artcim yoruldugunda kafasini sirtima dayadi yata yata geldik yolda
Benzin kontrolu yapacaktim bandirmada 38liralik benzin aldim ama kac litre oldugunu hesaplamadim malesef donerken kesin sonucu yayinlarim
Motorlari bursa bandirma arasi limitlerde kullandigimiz icin 2.7 3 arasidir diye tahmin ediyorum yaktigi (max )

Bandirmada tripmetreye baktigimda 311 km gorunuyordu ve tek dise henuz dusmustu tek dis arti yedek depo ile 360 70i gorurdu diyorum ben ki iki kisi icin ve ruzgara karsi cok iyi bir deger
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
@brooklynn Ben konfor açısından sormuştum,yakıtı artık biliyoruz yaa,bizim motor çok uğraşırsan 2.5 e kadar çekilebilir çok zorlarsanda 3 lt yi belki geçer.Yakıtta sıkıntımız yok çok şükür,motor mükemmel bu konuda.Bende hergün yol yapıyorum ama merak ettiğim bende işte bir çanakkale,veya yakın olarak şile filan yapsam yorarmı düşüncesi işte.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
konfor acisindan da yazmistim aslinda
depoya koydugum canta uzerine yattim gelirken hic problem olmadi

olmasa biraz zorlardi ama 2 saat mola vermeden rahat gidiliyor dahasi senin kondisyonuna kalmis
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
motor uzun yolda insanin yuzunu kara cikartmiyor bende performansindan ve yakitindan cok memnun kalmistim. sadece sollamalarda yolun musaitlik durumunu iyi hesaplamak riskli durumlara girmemek lazim. 110 ustu suratlerde ruzgarda veya hafif rampa varsa sollamayi bitirip bianda seridinize girmek zor oluyor
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
app plaka siparişi vereceğim,bizim motora hangi ölçülerde gider(küçük olsun istiyorum).Aranızda yapan varsa fotoğraf paylaşırsa sevinirim.
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
40
Benim canavar da geldi, parasını ödedik ama motoru alamadık, ötv sini yatırmamışlar(gerçi plakasız yakalanırsak direk bağlıyorlarmış), plaka ruhsat içinde 2-3 gün sürer dediler, kendim halletmeye karar verdim, bununla ilgili başlıklar var okudum da ama yakın zamanda yapan varsa tavsiye rica ediyorum, özellikle uygun sigorta şirketi için.

2b8f2b90911511e1a9f71231382044a1_7.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Benim canavar da geldi, parasını ödedik ama motoru alamadık, ötv sini yatırmamışlar(gerçi plakasız yakalanırsak direk bağlıyorlarmış), plaka ruhsat içinde 2-3 gün sürer dediler, kendim halletmeye karar verdim, bununla ilgili başlıklar var okudum da ama yakın zamanda yapan varsa tavsiye rica ediyorum, özellikle uygun sigorta şirketi için.

http://distilleryimage10.instagram.com/2b8f2b90911511e1a9f71231382044a1_7.jpg

Bu işleri neden bu kadar abartıyorlar anlamıyorum,birde para alıyorlar bunun için sanırım.Yapmanız gereken yarım gününüzü bu işlere ayırmak,hemde kafanızda soru işareti kalmaz.
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
40
Evet 250-300 arası tutarmış sigorta parasına göre, bayii 400+70(noter masrafı) çok fark var arada.Netten buldum hangi sıra ile ne yapacağımı sadece ucuz sigorta yaptıracağım yer tavsiyesi lazım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Şimdi ilk defa plakalanacağı için nasıl bir extra işlem var bilmiyorum ama ben motoru 2. el aldım 1500 deyken.Notere gittim satışı gerçekleştirdik,ondan sonrası çorap söküğü misali. Noter emniyete git dedi,emniyet şunları ver şu gün alırsın dedi,trafik sigortası yap şurda var yakında git yap dedi derken yarım gün içinde bitti.Kendin yapacaksan bayiye sor ilk aşamayı gerisi gelir...
 
Katılım
4 Ocak 2012
Mesajlar
88
Şimdi ilk defa plakalanacağı için nasıl bir extra işlem var bilmiyorum ama ben motoru 2. el aldım 1500 deyken.Notere gittim satışı gerçekleştirdik,ondan sonrası çorap söküğü misali. Noter emniyete git dedi,emniyet şunları ver şu gün alırsın dedi,trafik sigortası yap şurda var yakında git yap dedi derken yarım gün içinde bitti.Kendin yapacaksan bayiye sor ilk aşamayı gerisi gelir...

onu demiyorum sen yanlıs anladın beni=)) app plaka muhursuz falan oldugu için ceza acısından sıkıntısı nedir onu sormuustum=)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst