Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2006
Mesajlar
43
Ben daha ilk defa motor kullanacam ama CBR 125 ile başlamak istiyorum BU motor bana çokmu ağır gelir KULLANABİLİRMİYİM daha önceden motor kullanmışlığım var ama böyle büyük yarış motoru kullanmadım motor tipi çok hoşuma gitti ikinci el veya sıfır alabilirm.sizce bu motor yeni kullanıcılar için çokmu tehlikeli öldürümü beni :)

2.sorum ehliyetim ve ruhsatım ne kadara patlar.. ehliyet yok bende.
malatyada cbr 125 honda bulabilirmiyim.
saygılar HAYALİM CBR 125 HONDA

Ben daha ilk defa motor kullanacam ama CBR 125 ile başlamak istiyorum BU motor bana çokmu ağır gelir KULLANABİLİRMİYİM daha önceden motor kullanmışlığım var ama böyle büyük yarış motoru kullanmadım motor tipi çok hoşuma gitti ikinci el veya sıfır alabilirm.sizce bu motor yeni kullanıcılar için çokmu tehlikeli öldürümü beni

2.sorum ehliyetim ve ruhsatım ne kadara patlar.. ehliyet yok bende.
malatyada cbr 125 honda bulabilirmiyim.
saygılar HAYALİM CBR 125 HONDA

Ben daha ilk defa motor kullanacam ama CBR 125 ile başlamak istiyorum BU motor bana çokmu ağır gelir KULLANABİLİRMİYİM daha önceden motor kullanmışlığım var ama böyle büyük yarış motoru kullanmadım motor tipi çok hoşuma gitti ikinci el veya sıfır alabilirm.sizce bu motor yeni kullanıcılar için çokmu tehlikeli öldürümü beni

2.sorum ehliyetim ve ruhsatım ne kadara patlar.. ehliyet yok bende.
malatyada cbr 125 honda bulabilirmiyim.
saygılar HAYALİM CBR 125 HONDA

Ben daha ilk defa motor kullanacam ama CBR 125 ile başlamak istiyorum BU motor bana çokmu ağır gelir KULLANABİLİRMİYİM daha önceden motor kullanmışlığım var ama böyle büyük yarış motoru kullanmadım motor tipi çok hoşuma gitti ikinci el veya sıfır alabilirm.sizce bu motor yeni kullanıcılar için çokmu tehlikeli öldürümü beni

2.sorum ehliyetim ve ruhsatım ne kadara patlar.. ehliyet yok bende.
malatyada cbr 125 honda bulabilirmiyim.
saygılar HAYALİM CBR 125 HONDA

http://www.motorbikestoday.com/reviews/Images/honda_cbr125r_2004_1_large.jpg

Ben daha ilk defa motor kullanacam ama CBR 125 ile başlamak istiyorum BU motor bana çokmu ağır gelir KULLANABİLİRMİYİM daha önceden motor kullanmışlığım var ama böyle büyük yarış motoru kullanmadım motor tipi çok hoşuma gitti ikinci el veya sıfır alabilirm.sizce bu motor yeni kullanıcılar için çokmu tehlikeli öldürümü beni

2.sorum ehliyetim ve ruhsatım ne kadara patlar.. ehliyet yok bende.
malatyada cbr 125 honda bulabilirmiyim.
saygılar HAYALİM CBR 125 HONDA

Ben daha ilk defa motor kullanacam ama CBR 125 ile başlamak istiyorum BU motor bana çokmu ağır gelir KULLANABİLİRMİYİM daha önceden motor kullanmışlığım var ama böyle büyük yarış motoru kullanmadım motor tipi çok hoşuma gitti ikinci el veya sıfır alabilirm.sizce bu motor yeni kullanıcılar için çokmu tehlikeli öldürümü beni

2.sorum ehliyetim ve ruhsatım ne kadara patlar.. ehliyet yok bende.
malatyada cbr 125 honda bulabilirmiyim.
saygılar HAYALİM CBR 125 HONDA
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
ben ilk vitesli motor kullanmayı cbr 125 r de denedim mükemmel bir motor tavsiye ederim erfer kardeş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben 41 yaşında biri olarak 10 larca makinaya bindim..Gerçekten sınıfında ve katagorisinde Honda CBR 125 kadar mükemmmeli yok..Anti pati duyan kişiler olabilir Egosunu tatmin etmek için makinayı kötüleyenler beğenmeyenler olabilir..Hiç önemi yok bu yüzden Suzuki GS 500 den dahi kıymetli yanımda.Yok neymiş efendim 600 lük 1000 lik makinalar yanına gelip gaz veriyormuş ..Bikere bunu yapan varsa o kişi zaten kendini aşamamış.600 lük bi makinayla 125 lik bir makinaya hava atan kişi zaten komplex bi kişidir..kişiliği gelişmemiş ne oldum delisi olmuş kişidir..Bunların hepsi hikaye CBR 125 Bİ HARİKA..beğenmeğende almasın kimsenin kafasına Nükleer başlıklı füze dayamıyoruz...Daha iyisi yok kardeşimmmmm yooookkkkkkk
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
kilisli hemşom bende islahiyeliyim :) gören seni hondadan sanar :) valla bugun düz asfaltta bi uzim dedim 110 yaptım mecidiyeköy taksim düzlügünde arka cok yalpalıyor yani tek gördügüm kralı gelse deişmeyen olay tekerlekler problem keşke biraz daha tutuşu iyi olsaymış yani motor iyi ama tekerler bence iyi degil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2pac memnun oldum hemşerim islahiyeye çok geldim.güzel yer..Metzeller 110/70/17 arakaya tak sorun kesinlikle O SIFIR..120 ila ip üzerinde gidersin..Hatta sırat köprüsünden müsade olsada onunla geçsek..
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
eyvallah abi.. ya işte ben 2 3 gündür tam adabiyla motoru tanımaya calisiyiroum.. gözüme çarpan bi o gerisi boş makina canavar.. haftaya uzun yola cıkıcam 254km.. test edecem :)) uzun yolda bakam şehir içinde oldugu gibi gene * * * * * yıldızmı alıcak :)
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
24
valla arkadaşlar ne desem boş resmen harikasınız..! yaklaşık 2-3 saattir yazdıklarınızı tek kelime atlamadan okudum.. imrendim yaw size, motor tutkunuza, bilginize vs.. açıkçası ben fazla anlamam motordan sadece güzel yorumu yaparım ama bende de gizli bi tutku var babadan geçen.. ama artık kararlıyım alacam bende bi tane cbr 125r :) katılacam sizin aranıza.. tekrar buraya yazı yazan yorum yapan bilgi paylaşan herkese teşekkürler (özellikle kilisli abinin yorumlarına bayıldım).. en kısa zamanda repsol umla aranızda olmak dileğiyle...
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
55
arkadaslar yazdiginiz butun konulari takip ettim, bende bir cbr 125 kullanicisi olarak listeye katilmak istiyorum.

printman, mavi cbr 125, Eyup Bozkurt, [email protected]

motorum 4600 km.de, sadece 95 oktan benzin kullandim. 130 arka lastik ve performans eksozu taktirdim, buji degistirdim. biraz yakit sarfiyati artmasi disinda bir sorunum yok. buda modifiyeden sonra kacinilmaz ve katlanilabilir makul bir seviyededir.

cekis bayagi iyi oldu. egzost seside mukemmel, hem keyif verici hemde trafikte gorunurluluk ve emniyet acisindan memnunum.

herkese selamlar.

bu arada resimleri koymak istedim, beceremedim.

yardimci olurmusunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
kardeslerim eger benimde evime hırsız girmeseydi benimde su aralar bi cbr125 im olacaktı.bende cbr125 e gönül verenlerdenim.benide aranıza alırsanız sevinirim.msn adresim:
[email protected]:wiinkk:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
sefir67' Alıntı:
kardeslerim eger benimde evime hırsız girmeseydi benimde su aralar bi cbr125 im olacaktı.bende cbr125 e gönül verenlerdenim.benide aranıza alırsanız sevinirim.msn adresim:
[email protected]

SAKAL' Alıntı:
Bende cbr 125 motosiklet yok daha doğrusu motorum yok benide ekleyebilirmisiniz cbr 125 hayranıyım çünkü
msn adresim : [email protected]

Welcome to World Of CBR125R.. :queen:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
yeni arkadaşlar hoşgeldiniz :) burasi geniş bir dünya honda hayat onda :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
PcKopatGhostRider' Alıntı:
ozaktası, abi motorunun yeni lastikleriyle olan fotosunu sana zahmet bir koysan.. ben 130 luk lastik düşünüyorum arkaya.. ama 110 ada bakmak lazım..

bu arada arka lastiği nasıl öne taktın hoca ya..?_ her üstlerinde rear front falan yazıyo.. bir sorn olmadımı takarken?_
kanka arkaya kalın teker takacaksan bu dunlop olmalı digerleri tras ama taktıgında yokus cıkarken hız daha cabuk dusuyor ve yakıtta artma oluyor bılgın olsun baksana gosterım benım kını 130 / 70 / 17 dunlop

abı eksoz olayına son noktayı koyuyorum yosımura eksoz aldım taktım arka bogazı kalındı sesı bozuyordu orasını daraltım oldu sahane sesı duyanlar buyuk makına gelıyor sanıp naısıl bakınıyolar gormenız gerek :D:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
sefir67' Alıntı:
kardeslerim eger benimde evime hırsız girmeseydi benimde su aralar bi cbr125 im olacaktı.bende cbr125 e gönül verenlerdenim.benide aranıza alırsanız sevinirim.msn adresim:
[email protected]:wiinkk:

çok geçmiş olsun, kötü bir durum. inşallah kavuşursun cbr ına.
yeni gelen arkadaşlara hoşgeldin diyorum.

hasan kardeşim, bu okaysen nickli arkadaşı listeye niye ekledin, vatandaş ybr daha kaliteli , cbr balata bozuyo falan gibi acayip şeyler yazmış.
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
10
:salut: motorum daha 98 km de ve arka tekerim yarıldı herhalde nazar değdi .....araştırdım bunlara 120/80 takılıyomuş acaba performansım düşermi:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst