Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
beykurt : bencede öyle saçmalık olmaz hiç değilse plkasını falan verirsin değişeni ve bakımları yapılmışmı diye bakarlar yerinde olsam hondaya şikayet ederdim hemen iglileneceklerdir :cat:

bencede çok saçma.neymiş daha önce sorun yaşamışlar o yuzden bakmazlarmış. başka hangi servisi önerirsiniz kontrol için istanbulda o civarlarda?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------

motorun vergi borcu yok motorun 2.sahibiyim 8 ay dır motor bende herhangi bi kazası yok servis geçmişi olarak 1 kez servise gitmiştir genel bakım için ben aldığımda motor 10.000 km deydi sonraki bakımlarını ben yaptım zaten bakım denilen olayda motorun yağı değişir yağ filtresine bujisine ve hava filtresine bakılır ortalama 200 tl isterler bu işlemler için ama ben götürmedim servise çünkü motor üzerinde iridyum buji var yani bitmeyen bakım gerektirmeyen bi parça ayrıca ngk hava filtresi var buda bakım gerektirmeyen özel performans hava filtresidir servis olayı tamamen gereksiz bu motora verdiğin paraya yazık çin malı motor olsa doğru elin kulağında sürekli servislere gidersin tabi senin bileceğin iş motoru aldıktan sonra hiç sorun yaşamadım sadece yağ değiştirdim zincir fren ayarlarını yaptırdım rutin olarak onun haricinde motoru aldığımda garajda yatıyordu bu yüzden aküsü belli bi zaman sonra bitti servisinden yenisiyle değiştirdim lastikler ve egzos zaten ilanda yazdığı gibi bu tarz motorlarda çok fazla detaya girmene gerek olmaz motoru gördüğünden zaten anlarsın bindiğinde diğerlerinden daha performanslı olduğunu anlayabilirsin bende 16 yaşından beri motor kullanırım acemi sürücü değilim zaten kaza da olmadı çok şükür zaten şuan motor 16.000 de geçen hafta yağ vs bakımlarını yaptırdım tanıdığım motorcular olduğundan en ufak bi ses duysam gider baktırırım sen gelince istanbula bakarsın ama dediğim gibi motor düz cbr 125 değil lastikleri egzos hava filtresi aynaları vs hepsi özel kullanıma göre değiştirilmiş görünce kararını verirsin zaten haberleşiriz mail adresim bu msn de bu eklersen konuşabiliriz görüşmek üzere
Motorla ilgili en son şu bilgileri verdi siz ne düşünüyorsunuz dedikleri hakkında arkadaşlar?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

kimse yok mu forumda neder bizim cıbırcılar heeeyyyy:queen:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
selam chn.snl aynısını cbr125imle ilgili ben de yaşadım. ilk sahibi uzun zaman çalıştırmamıştı ve aküsü boştu. şarj cihazı aldım şarj ettim, bu arada aküyü tak-çıkar deneme yaparken buji ıslanması denen olay olmuş (ustanın yalancısıyım :)) buji değiştirdik neticede önceki akünün randıman vermediğine karar verip yeni akü taktık. orjinali galiba yuasa aküydü ve pahalıydı bunun yerine 40 TL civarı bosch akü aldım taktım. o zamandan beri motosikleti sık sık kullandığım için hiçbir problem yaşamadım.
uzun lafın kısası 3,5 aydır yattığı için akü ölmemiştir diye tahmin ediyorum. ölmüşse de orjinalini almanı önersem de çok fazla para harcamak istemezsen en kötü ihtimalle benim gibi yaparsın :) (hayırlı olsun bu arada.)
ek: benimkinde marş çok zayıftı. motor çalışıyorsa birkaç gün 15'er dakika falan kullanırsan kendini toparlar diye zannediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
9
selam chn.snl aynısını cbr125imle ilgili ben de yaşadım. ilk sahibi uzun zaman çalıştırmamıştı ve aküsü boştu. şarj cihazı aldım şarj ettim, bu arada aküyü tak-çıkar deneme yaparken buji ıslanması denen olay olmuş (ustanın yalancısıyım :)) buji değiştirdik neticede önceki akünün randıman vermediğine karar verip yeni akü taktık. orjinali galiba yuasa aküydü ve pahalıydı bunun yerine 40 TL civarı bosch akü aldım taktım. o zamandan beri motosikleti sık sık kullandığım için hiçbir problem yaşamadım.
uzun lafın kısası 3,5 aydır yattığı için akü ölmemiştir diye tahmin ediyorum. ölmüşse de orjinalini almanı önersem de çok fazla para harcamak istemezsen en kötü ihtimalle benim gibi yaparsın :) (hayırlı olsun bu arada.)
ek: benimkinde marş çok zayıftı. motor çalışıyorsa birkaç gün 15'er dakika falan kullanırsan kendini toparlar diye zannediyorum.

saol dostum bilgilendirdiğin için. Sadece marş ı almıyor çalışmıyor. sonuçta elbette değiştirmek en temizi ama yeni aldığım için kısa bir süre masraftan kaçınmaktan yanayım bu yüzden alternatıf bir çözüm üretme çabasındayım yoksa bayılacağız akü parasını :)
vurdurma oluyormu bu aletlerde yoksa şarj etmek gerekecek mi ilk çalıştırmada? Birde şarj oalyını nasıl yapıyoruz bunuda açıkalrsan çok makbule geçecektir :)
Eyw bu arada.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
ya beyler bana şöle sesi tok çıkan gür çıkan kalın çıkan bi egsoz önerirmisiniz lütfen !!!!
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
saol dostum bilgilendirdiğin için. Sadece marş ı almıyor çalışmıyor. sonuçta elbette değiştirmek en temizi ama yeni aldığım için kısa bir süre masraftan kaçınmaktan yanayım bu yüzden alternatıf bir çözüm üretme çabasındayım yoksa bayılacağız akü parasını :)
vurdurma oluyormu bu aletlerde yoksa şarj etmek gerekecek mi ilk çalıştırmada? Birde şarj oalyını nasıl yapıyoruz bunuda açıkalrsan çok makbule geçecektir :)
Eyw bu arada.

rica ederim. motosiklet aküsü için özel şarj cihazları var. hatta kışın motorunu 3-4 ay garajda falan yatıran kişilerin aküyü söküp 2-3 haftada bir bikaç saat bu cihazlarla şarj ettiğini duymuştum. (hatta ve hatta bunun akü dolunca akımı kesip boşalmaya başlayınca tekrar vereni bile var ama ben ucuzundan aldım) problem akünün zayıflaması ise işini görür.
ya da bu işe girmeyip sanayide eski akünü motosiklet aküsü satan yerlerde akü şarj eden bi vatandaş ararsan bulursun. tekrardan hayırlı olsun Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
beykurt : sen sorununu hondaya bildir onlar seni yönlendirir bence saçmalık resmen servisin yaptığı.


ya beyler bana şöle sesi tok çıkan gür çıkan kalın çıkan bi egsoz önerirmisiniz lütfen !!!!

valla usta bekirde yani sarsılmazda tiger vardı maşallah baya tok bir sesi vardı pek araştırmadım ama egsoz falan tiger iyi gibime geldi :)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
ya beyler bana şöle sesi tok çıkan gür çıkan kalın çıkan bi egsoz önerirmisiniz lütfen !!!!

Boşuna egzoz a para verme arkadasım ne takarsan tak istediğin sesi alamazsın CBR dan...tek silindir ve 125 CC bi motor sonuçta. Ben el yapımı bile taktım ama yine o cılız ses vardı... Tiger egzoz lar tok sesden ziyade bağırma sesi çıkarıyor kötü bi sesi var hoşuma gitmemişti zamanında...

Ama yinede sen bilirsin... CBR 125 e Akrapoviç, Two Brothers, Mivv, İXİL, Yoshimura (Orj.) takmaya değer diyorsan bi dene ama o kadar parayı verip CBR a o masrafı yapmaya değmez bence bu egzozlardan 2 tane alsan 2.el CBR 125 parası ediyo :) :cat::cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam cbrciler uzun zamandan sonra yazmak nasip oldu malum marka olarak suzukiye geçiş yaptım,,benim cbr 125 e 2.el 120 lik bi arka lastik taktırdım,lastik yusyuvarlak,yol tutuşu baya bi arttı,hayretler içinde kaldım makinayı devirmeye çalışıyorum olmuyor :) şimdi sıra suzukide anladım ki orijinal lastik hiçbir işe yaramıyormuş,hemen değiştirmek lazım,hani bazıları diyor ya 120lik lastik takma motora hamallık ettirirsin hiç alakası yok,2 kişi binince bile sağlam oluyor,tuttum bu işi beyler herkese tavsiye ederim,kaç paraya taktırdığımı merak ediyorsanız malum çıkma lastik ama tertemizzzz sadece 80 tl..........
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
S.a Arkadaşlar Bende uzun zamandır Giremiyordum Nasılsınız iyimisiniz Bu arada Leovince en güzel sesi verir bizim makinalar için. bi ara sahibindende 2. el vardı 350 tl ye denk getirirseniz ordan alın derim ben..
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125 için beyaz renkli sinyalleri nerden temin edecez
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
arkadaşın birisi doğru söylemiş,eksoz olarak tiger de alsan yoşi de alsan ne alırsan al 600 lük gibi bi ses bekleme,400 tl lik tiger dende hemen hemen aynı ses çıkıyor 1000 tl lik yoşi den falanda hemen hemen aynı ses çıkıyor aynı ses derken marka eksozlar hemen hemen aynı sesi veriyolar,oyüzden hem en ucuz tiger hemde sesi bence çok güzel makinadan 250 cc gibi ses çıkıyo,tiger i tavsiye ederim çok güzel çok tok bi sesi var,mert ve halil benim eksozun sesini dinlediler onlardan bilgi alabilirsin,ama 1000 tl verip yoşi leovinci faln alma git tiger al hemen hemen aynı ses çıkıyo 400-500 tl de cebinde kalsın,ayrıcada 1 günde 500 km yol yaptım eksoza elini yapıştır hayatta elini yakmaz,arkadaşın birisi çok ısınıyo demiş ama benimkinde kesinlikle öyle bişey yok ama belkide hyo da nasıldır onu bilemem...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Yaza yaklaşırken cbr125 topiğide bakıyorum coşmaya başlamış :),Arkadaşlar Ngk diye bir hava filtresi yoktur ilk önce bunu bilin.Honda da ekseprtiz yapmama saçmalığıda cok komiğime geldi Honda sıfır araca mı ekseprtiz yapıyor bu kadar saçma bir açıklama olamaz :).Egzost içinde takmaya değmez,takcaksanız da öyle 200 lira üstünde para vermeyin derim motor belli güç belli.

Lastik konusundada ya arkaya çıkma 120/70 pist lastiklerinden yada pirelli MT75 ön arka çift olarak taktırın.Ben sattığımda arka 130 ön 90 vardı accaip şekilde yol tutuşunu hissediyordunuz.

Dişli seti de 200 civarı normal bir fiyattır orjinali DID marka hondada bunu kullanıyor.

Debriyaj balatası deiştirecek arkadaşlar var ise Ybr125in orjinal debriyaj balatası Cbr125 ile aynıdır.Hondaya bir ton para vermenize gerek yok arkadaşlar :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
bu markayı önermiyorum o-ringli DID bak,Lastik ben yaklaşık 4-5 ay önce taktırmıştım 290 liraya gelmşti bana toplam.Ancak ben izmirde ikamet ediyorum
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
ya ben araştırdım da beyler LASER HOTCAM diye bir egzos markası var hoşumada gitti yani sesi güzel nasıl sizce değer mi 600 tl filan vermeye??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst