Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
1.jpg


arkadaşlar fotoda işaretlediğim yer kırık gibi görünüyor ama sordum kırık değilmiş.... sahibi oranın tazyikli su yüzünden yapışkanının çıktığını söyledi..motorun oraları yapıştırma mı? boya değil mi..
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
tamamiyle yapıştırma hatta deponun üstünde ki siyah kuşaklar bile...reklamcı da halledilebicek basit bir görüntü yüzünden motordan soğuma derim...
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
tamamiyle yapıştırma hatta deponun üstünde ki siyah kuşaklar bile...reklamcı da halledilebicek basit bir görüntü yüzünden motordan soğuma derim...

teşekkür ederim..deponun üstünde siyah yerlerin yapıştırma oldugunu biliyordumda kırmızı yerler boya sanıyordum...cahillik işte :p:p
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
teşekkür ederim..deponun üstünde siyah yerlerin yapıştırma oldugunu biliyordumda kırmızı yerler boya sanıyordum...cahillik işte :p:p

estafurullah ...
grenajın üstü yapışkandır bence motor katien tazzikli suyla yıkanmamalıdır...boyası zarar görebleceği gibi zinciride zamanla bozar üzerindeki yağı akıtıp gider zamanla zincir deforme olur!zincir deforme olursa dişli bozulur bu böyle gider...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
evet o sorun edilcek bir şey değil benim repsoldede oluştu öyle harbi onu nasıl yaptıtırz? reklamcıdan aynı renk yapabilirlermi?? ben yaptırmak istiyorumda ortalama ne kadar tutar bilginiz varmı
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
evet o sorun edilcek bir şey değil benim repsoldede oluştu öyle harbi onu nasıl yaptıtırz? reklamcıdan aynı renk yapabilirlermi?? ben yaptırmak istiyorumda ortalama ne kadar tutar bilginiz varmı

yaptıracağın boyuta göre para alırlar ama pek birşey tutacağını zannetmem...rahatsız olmuyorsan öyle bin gitsin
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
valal rahatsız oluyorum yaa kötü duruyor ufak defter kağıdı boyunda yada a4 kağıdı boyunca yaptırsam ne kadar yaparlar ortalama kazık yemeyelim:D:D birde aynı rengi yaparlarmı varmı öyle yaptıranız?
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Merhaba arkadaşlar motorun kırılan parcalarının fotolarını çekmiştim, fotoları pcye attım.Motorun değişen parçalarını gösteriyim size

Bu servisteki haliydi
35jicrr.jpg

Buda kırılan parça
6psx02.jpg

ve buda yapıldıktan sonraki hali
2ropz0k.jpg

kbzhv9.jpg
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
valal rahatsız oluyorum yaa kötü duruyor ufak defter kağıdı boyunda yada a4 kağıdı boyunca yaptırsam ne kadar yaparlar ortalama kazık yemeyelim:D:D birde aynı rengi yaparlarmı varmı öyle yaptıranız?

hocam sorun edilecek birşey değil demiştin ama ben konuyu açtıktan sonra gözüne batmaya başladı heralde rahatsız olmaya basladın.. benim suçum :D:D
şaka maka alırsam o motoru ben de o soyulan yerleri yaptırmak isterim..heralde kimsede daha önce oluşmadı böyle bir sorun ve yaptırmadı..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
asla asla:D:D ya şimdiden çağresine bakmam lazım yoksa git gide büyüyecek :DD: aslında o garantiden değişir tabi bize kalmış:D
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
1.jpg


arkadaşlar fotoda işaretlediğim yer kırık gibi görünüyor ama sordum kırık değilmiş.... sahibi oranın tazyikli su yüzünden yapışkanının çıktığını söyledi..motorun oraları yapıştırma mı? boya değil mi..

kırmızı renk cbr lerde nasıl bilmiyorum ama benim repsoldede bikaçdefa yıkamacıda tazyikli su yüzünden aynı o bölümdeki yapıştırma çıktı,ben görüntüden rahatsız olduğum için bizim burda bi damacı var o her türlü böyle şeyleri yapıyor,ben en kısa zamanda yaptırcam en fazla alacağı 20-30 tl dir,ayrıca motorumu bikaçdefa yıkamacıya verdim etiketleri tazyikli su kaldırdığı için motorumu ben kendim yıkıyorum,hortumu çekiyorum her 3 güne bir yıkıyorum hemde bedava :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
tazzikli su çıkartyor ya yıkatın yada yıkatmayın ama yıkatırsanızda ben şöyle diyorum abiye uzaktan tutturuyorum suyu hiç bişi olmuyor;) sizde öyle yapın 1.5 metre uzaklıktan vursun suyu hiç bişi olmuyor hemde motor içinde sağlıklı oluyor ;) evet bende en kısa zamanda gidicem herhangi bir reklamcıya yaptrıcam turuncu sticker;) yrdımlarınız için sağolun;) Cakalaz abim öylede temiz olmuyor çiziliyor motor üstünde toz kalıyor o tozla ovmuş oluyoruz motoru.D dairesel şekillerde çizk oluyor.D
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Slm arkadaşlar nasılsınız.Bu sabah bir motor bakmaya gittik.motorda sorun yok.yarın da servise götürüp kontolu yaptırdıktan sonra doğruuuu notereeeee:mrgreen:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Slm arkadaşlar nasılsınız.Bu sabah bir motor bakmaya gittik.motorda sorun yok.yarın da servise götürüp kontolu yaptırdıktan sonra doğruuuu notereeeee:mrgreen:

hadi hayırlı olsun dostum...inşallah bir sorun çıkmaz..ben de önümüzdeki hafta motora bakmaya gidebileceğim ancak...
 
Katılım
11 Nis 2010
Mesajlar
2
Arkadaşlar geçtiğimiz pazartesi (05.04.2010) bende aranıza katıldım. 2005 model siyah honda cbr 125 aldım. motor dünyasınada yeni girdim sayılır bu zevk bende kendliğinden oluştu çevremde hiç kimse kullanmıyo ama ben tutkunu oldum çıktım :D motor çok iyi ama çekiş konusunda biraz daha çalışmayı düşünüyorum zamanla.. motorun çekişi çok iyi 125liklere göre mükemmel fakat beni tatmin etmedi biraz daha hızlandırmak istiyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:45 ----------

Arkadaşlar motorun sürati birazda kulanıcıya bağlı.. Örneğin benimki 110u zor görüyo çünkü bi hocadan aldım motoru oda doru dürüst yol gitmemiş (motorum 2005 model 8binde) hic basmamış böyle tın tın gezmiş aldığından beri.. yani motor hiç açılmamış..ama rodajı salam yapıldıktan soraki kullanımda motoru iyi açarsanızda motorun son sürati tabi farklı olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst