- Katılım
- 2 Tem 2009
- Mesajlar
- 75
arkadaki umut abi değil mi ya
arkadaki umut abi değil mi ya
ustaya göster geçer not verirse al 3500e egzozlu motor alıyorsun hemde honda cbr daha ne olsun:cat:bu motoru alırken bende en başta çok seçici davranmıştım ve 3000kmde 3 aylık motor almıştım gördümkü korkulacak bir motor değil...kazası veya ciddi bir değişeni yoksa kaçırma derim ilk motorun olucaksa biraz dikkatli kullanarak sorunsuz alışabileceğin bir geçiş motorudur:wiinkk:
hadi emre yolun açık olsun arkadaş sağ salim gidersin inşallah memleketine bende malatyaya gidecektim biraz işim çıktı erteledim benım yolum 300 km yola çıkmadan bir bellik almayı düşünüyorum bel ağrısını baya azaltıyormuş tavsiye ederim.
Özel ustalar; 20 TL gibi bir rakam istiyorlar bakma işine...
Servislerde 50 TL gibi bir rakam isteniyor![]()
benimkide 500km de bitti. motorumu bir ay uzak kalmısdım geldiğimde akü şarz tutmuyodu kendi ihmalim yüzünden akü öldür:
ama honda (kusadası mnr) garanti ye bile işlemeden yenisini verdi ( orj. akü: 230tl):queen::bounce:
Arkadaşlar içimizden biri ankara efe honda'da 8000 bakımını yapmıştı. o arkadaş buralardaysa kaça patlamıştı o bakım? dedim babama alalım yağı bujiyi kendim yapayım sökeyim takayım heveslendim. ikna edemedim. balatısına hidrolik ine başka ıvırına zıvırına da bakarlar dedi...
bu arada benim akünün maşallahı varmış. 2006 model 8000de tık de alıo marşı.
teşekkür ederim...
ustaya motor gösterme işi paralı mıdır? hondaya götürsem motoru göstertsem ne kadar isterler acaba..bileniniz var mı?
aynen orjı nal aku 150 dedıler bana
bnm akü 4 sene gotürdü siz pek sürmuyonuz sanırımm 1 kere sarja bagladım aküyü garantisi olmadıgı için 50 ytl lık bı akü aldım adam dedı 2 sene götürür senı bu inş öle olur
he arkadaslar bu arada 15000 bakımına götürecemm yaptıran varmıı varsa ne kadar patladıı
s.a. arkadaşlar..
cbr125 almayı düşünüyorum..bir motor buldum 2008 model, km si 10bin altında, performans egzozu var ama iki kere durduğu yerden yatması varmış...hareket halindeyken düşmedi kesinlikle diyor...bundan dolayıda birkaç yerinde çizikleri varmış...onun dısında hiçbir sorunu yok tertemiz diyor sahibi..ben henüz görmedim motoru....fiyatına da 3500 diyor..paraya ihtiyacı varmış...
siz ne dersiniz bu motora..iki kere düşmesi ve çiziklerinin olması beni biraz düşündürmeli mi yoksa bu paraya düşünmeden almalı mıyım?..veya en azından gidip bakıp bir ustaya göstermeye değer mi? eğer usta derseki bir sorun yok bu motorda, bu fiyata bu motoru kaçırmamalı mıyım?
not: hiç motor tecrübem yok..bir kere arkadasın cbr motosikletine oturmuştum durduğu yerde)) haa birde direksiyon sınavında scooter ile bir tur atmıştım
))
ya bu cbr nasıl telaffuz ediliyor? ce-be-re diye mi si-bi-ar diye mi ?
birde repsol ile düz renk arasında sadece renk farkı var dimi? teknik özellikler değişmiyor yani?
Teşekkür ederim mert sağol.Ama motorla gidemiyecem herhaldeale: havalar soğudu yağmurda yağıyo, ailem sürekli baskı yapıyodu otobüsle gel diye, herhalde otobüsle gitcez gibi :salut: hava güzel olsaydı bugün yoldaydım bendekide şans ya geldiğim gün hava soğuktu gideceğim günde soğudu
ale:
Arkadaşlar içimizden biri ankara efe honda'da 8000 bakımını yapmıştı. o arkadaş buralardaysa kaça patlamıştı o bakım? dedim babama alalım yağı bujiyi kendim yapayım sökeyim takayım heveslendim. ikna edemedim. balatısına hidrolik ine başka ıvırına zıvırına da bakarlar dedi...
bu arada benim akünün maşallahı varmış. 2006 model 8000de tık de alıo marşı.
benim motor 2005 model 20.000 km de ve üzerinde haala orijinal aküsü var maşşallah,zaten sıfır akü de alıp taksanız motoru 1 hafta hiç çalıştırmazsanız aküsü biter aklınızda bulunsun...
Arkadaşlar içimizden biri ankara efe honda'da 8000 bakımını yapmıştı. o arkadaş buralardaysa kaça patlamıştı o bakım? dedim babama alalım yağı bujiyi kendim yapayım sökeyim takayım heveslendim. ikna edemedim. balatısına hidrolik ine başka ıvırına zıvırına da bakarlar dedi...
bu arada benim akünün maşallahı varmış. 2006 model 8000de tık de alıo marşı.
arkadaşlar dediğim motorun sahibiyle tekrar konuştum telefonda..bir kaç kere düştüğünü söylemiştim size..bundan dolayı aynalardan biri çizikmiymiş kırıkmıymış neymiş sorunluymuş biraz galiba..ayna geliyor değişiyor falan dedi hiçbir şey anlamadım..galiba aynalardan biri değişmesi gerekiyor..cbr aynası ne kadardır?
neyse bakalım bu aralar motoru görmeye gidicem...sizce motorun nerelerine dikkat etmem gerekir...motosikletler konusunda pek bilgim yokta...)
arkadaki umut abi değil mi ya![]()
Selam arkadaşlar nasılsınız. Arkadaşlar bir sorum olacak size.Şimdi otosever honda ile görüşüm.2. el motor alacağım ve motoru kontorle ve expertiz raporu almaya götürecektim.ama 2. el motorlara kontrol yapmıyoruz dedi? bu nasıl bir saçmalık? motor hondanın motoru nasıl olur da bakmaz motora.Hayrına bak demiyoruz ki parası neyse vereceğiz.Ben böye sacmalık görmedim. Diğer honda servislerinde de böyle mi?Servisler bakamıyorsa bne nereye göstereceğim motoru.Bildiğim usta da yok ki:silent: