Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
Arkadaşlar içimizden biri ankara efe honda'da 8000 bakımını yapmıştı. o arkadaş buralardaysa kaça patlamıştı o bakım? dedim babama alalım yağı bujiyi kendim yapayım sökeyim takayım heveslendim. ikna edemedim. balatısına hidrolik ine başka ıvırına zıvırına da bakarlar dedi...

bu arada benim akünün maşallahı varmış. 2006 model 8000de tık de alıo marşı.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
ustaya göster geçer not verirse al 3500e egzozlu motor alıyorsun hemde honda cbr daha ne olsun:cat:bu motoru alırken bende en başta çok seçici davranmıştım ve 3000kmde 3 aylık motor almıştım gördümkü korkulacak bir motor değil...kazası veya ciddi bir değişeni yoksa kaçırma derim ilk motorun olucaksa biraz dikkatli kullanarak sorunsuz alışabileceğin bir geçiş motorudur:wiinkk:

teşekkür ederim...

ustaya motor gösterme işi paralı mıdır? hondaya götürsem motoru göstertsem ne kadar isterler acaba..bileniniz var mı?
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
hadi emre yolun açık olsun arkadaş sağ salim gidersin inşallah memleketine bende malatyaya gidecektim biraz işim çıktı erteledim benım yolum 300 km yola çıkmadan bir bellik almayı düşünüyorum bel ağrısını baya azaltıyormuş tavsiye ederim.

Teşekkür ederim mert sağol.Ama motorla gidemiyecem herhalde :pale: havalar soğudu yağmurda yağıyo, ailem sürekli baskı yapıyodu otobüsle gel diye, herhalde otobüsle gitcez gibi :salut: hava güzel olsaydı bugün yoldaydım bendekide şans ya geldiğim gün hava soğuktu gideceğim günde soğudu :pale:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Özel ustalar; 20 TL gibi bir rakam istiyorlar bakma işine...

Servislerde 50 TL gibi bir rakam isteniyor :)
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
benimkide 500km de bitti. motorumu bir ay uzak kalmısdım geldiğimde akü şarz tutmuyodu kendi ihmalim yüzünden akü öldü :pr:
ama honda (kusadası mnr) garanti ye bile işlemeden yenisini verdi ( orj. akü: 230tl):queen::bounce:

aynen orjı nal aku 150 dedıler bana
bnm akü 4 sene gotürdü siz pek sürmuyonuz sanırımm 1 kere sarja bagladım aküyü garantisi olmadıgı için 50 ytl lık bı akü aldım adam dedı 2 sene götürür senı bu inş öle olur :D


he arkadaslar bu arada 15000 bakımına götürecemm yaptıran varmıı varsa ne kadar patladıı
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Arkadaşlar içimizden biri ankara efe honda'da 8000 bakımını yapmıştı. o arkadaş buralardaysa kaça patlamıştı o bakım? dedim babama alalım yağı bujiyi kendim yapayım sökeyim takayım heveslendim. ikna edemedim. balatısına hidrolik ine başka ıvırına zıvırına da bakarlar dedi...

bu arada benim akünün maşallahı varmış. 2006 model 8000de tık de alıo marşı.

dün 2005 model repsolümün 20.000 km bakımını honda sucularda yaptırdım komple bakıma 50 tl verdim,yağıydı subap ayarıydı hava filitresi temizlemeydi zincir temizleme ve yağlama vs... makina zaten canavar gibiydi dahada manyaklaştı :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------

teşekkür ederim...

ustaya motor gösterme işi paralı mıdır? hondaya götürsem motoru göstertsem ne kadar isterler acaba..bileniniz var mı?

ben daha önce honda servise çok motor götürdüm baktırdım hiçde para vermedim,yok illa para vercem diyosanız atarsınız bi 15-20 tl,yani bizim burdaki adanadaki servis böyle:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------

aynen orjı nal aku 150 dedıler bana
bnm akü 4 sene gotürdü siz pek sürmuyonuz sanırımm 1 kere sarja bagladım aküyü garantisi olmadıgı için 50 ytl lık bı akü aldım adam dedı 2 sene götürür senı bu inş öle olur :D


he arkadaslar bu arada 15000 bakımına götürecemm yaptıran varmıı varsa ne kadar patladıı

benim motor 2005 model 20.000 km de ve üzerinde haala orijinal aküsü var maşşallah,zaten sıfır akü de alıp taksanız motoru 1 hafta hiç çalıştırmazsanız aküsü biter aklınızda bulunsun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:50 ----------

beyler bu alarmlı disk kiltlerinden kullanan varmı,kullanan arkadaşlar memnunlarmı,memnun değillerse neden memnun değiller ? kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse çok makbule geçer...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
s.a. arkadaşlar..
cbr125 almayı düşünüyorum..bir motor buldum 2008 model, km si 10bin altında, performans egzozu var ama iki kere durduğu yerden yatması varmış...hareket halindeyken düşmedi kesinlikle diyor...bundan dolayıda birkaç yerinde çizikleri varmış...onun dısında hiçbir sorunu yok tertemiz diyor sahibi..ben henüz görmedim motoru....fiyatına da 3500 diyor..paraya ihtiyacı varmış...
siz ne dersiniz bu motora..iki kere düşmesi ve çiziklerinin olması beni biraz düşündürmeli mi yoksa bu paraya düşünmeden almalı mıyım?..veya en azından gidip bakıp bir ustaya göstermeye değer mi? eğer usta derseki bir sorun yok bu motorda, bu fiyata bu motoru kaçırmamalı mıyım? :)
not: hiç motor tecrübem yok..bir kere arkadasın cbr motosikletine oturmuştum durduğu yerde:))) haa birde direksiyon sınavında scooter ile bir tur atmıştım:)))

cbr ss başlangıç için gerçekten güzel motor bende bu motorda öğrendim motosiklet kullanmasını tek sorunum yedek parçası çok pahalıydı korka korka öğrendim. ama motor fiyat olarak hiç birşey değil bir ustaya falan göster kafana yatmayan brşey olursa burdanda söyle yanıtlarız :)

ya bu cbr nasıl telaffuz ediliyor? ce-be-re diye mi si-bi-ar diye mi ?

birde repsol ile düz renk arasında sadece renk farkı var dimi? teknik özellikler değişmiyor yani?

ben si bi ar diye telaffuz ediyorum. repsolle diğer cıbırlar arasındaki tek fark renk değişimi :)

Teşekkür ederim mert sağol.Ama motorla gidemiyecem herhalde :pale: havalar soğudu yağmurda yağıyo, ailem sürekli baskı yapıyodu otobüsle gel diye, herhalde otobüsle gitcez gibi :salut: hava güzel olsaydı bugün yoldaydım bendekide şans ya geldiğim gün hava soğuktu gideceğim günde soğudu :pale:

hayırlısı olsun emre herşeyde bir hayır vardır memleketine gidince doya doya binersin. ama yine dağa taşa vurma motoru yazık :mrgreen:

Arkadaşlar içimizden biri ankara efe honda'da 8000 bakımını yapmıştı. o arkadaş buralardaysa kaça patlamıştı o bakım? dedim babama alalım yağı bujiyi kendim yapayım sökeyim takayım heveslendim. ikna edemedim. balatısına hidrolik ine başka ıvırına zıvırına da bakarlar dedi...

bu arada benim akünün maşallahı varmış. 2006 model 8000de tık de alıo marşı.

usta ben 60 lira vermiştim bir ay falan oluyor motor şu anda 9500 kmde falan bu bakımın farkı çok oluyor bence yada bana öyle geldi bilmiyorum motorun gidişi sesi falan baya değişti iyi yönde tabi :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
benim motor 2005 model 20.000 km de ve üzerinde haala orijinal aküsü var maşşallah,zaten sıfır akü de alıp taksanız motoru 1 hafta hiç çalıştırmazsanız aküsü biter aklınızda bulunsun...


aynı benimde orjinal aküsü 2005 model kışın iki hafta hiç basmadım daha sonra tek marşta aldı hala canavar maşallah:rendeer:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
arkadaşlar dediğim motorun sahibiyle tekrar konuştum telefonda..bir kaç kere düştüğünü söylemiştim size..bundan dolayı aynalardan biri çizikmiymiş kırıkmıymış neymiş sorunluymuş biraz galiba..ayna geliyor değişiyor falan dedi hiçbir şey anlamadım..galiba aynalardan biri değişmesi gerekiyor..cbr aynası ne kadardır?

neyse bakalım bu aralar motoru görmeye gidicem...sizce motorun nerelerine dikkat etmem gerekir...motosikletler konusunda pek bilgim yokta...:))
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar içimizden biri ankara efe honda'da 8000 bakımını yapmıştı. o arkadaş buralardaysa kaça patlamıştı o bakım? dedim babama alalım yağı bujiyi kendim yapayım sökeyim takayım heveslendim. ikna edemedim. balatısına hidrolik ine başka ıvırına zıvırına da bakarlar dedi...

bu arada benim akünün maşallahı varmış. 2006 model 8000de tık de alıo marşı.

Benim akü 25binde 2006 model sattım hala tık yok aküsüde rahat ol o konuda :)

8bin bakımınıda kendn yap derim hidroligine balatasına falan baktıkları yok deişcek sey yag ve buji belki filtreyide temzlerler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

arkadaşlar dediğim motorun sahibiyle tekrar konuştum telefonda..bir kaç kere düştüğünü söylemiştim size..bundan dolayı aynalardan biri çizikmiymiş kırıkmıymış neymiş sorunluymuş biraz galiba..ayna geliyor değişiyor falan dedi hiçbir şey anlamadım..galiba aynalardan biri değişmesi gerekiyor..cbr aynası ne kadardır?

neyse bakalım bu aralar motoru görmeye gidicem...sizce motorun nerelerine dikkat etmem gerekir...motosikletler konusunda pek bilgim yokta...:))

Motosikleti görmeden asla hiçbir yoruma inanma derm.

Genelde çoğu saptırılmış ve alakasız şeyler olmakta git kendi gözünle gör ve ustaya göster ok alırsan,sorun yok demektir :cat:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
@sarsılmaz, dynner, mertka

teşekkürler arkadaşlar. bu arada ankarada bakım yapacak arakadaşlar varsa, beraber yapabiliriz. Kendim yapıcam. belki pederden servis parasını da alırım. :cherry: :wiinkk:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Slm arkadaşlar.Bende ikinci el 13000 km de 2008 model siyah bi cbr buldum.bu haftasonu değil diğer haftasonu motora bakmaya gidicem.Motoru otosever e götürüp orda baktırıcam.Arkadaş expertiz raporu gibi bişi dedi.tam olarak anlamadım ne oldugunu birazdan netten ögrenecem.onu da al dedi.Bunları yaptırıcam.Daha başka eklemek istediğiniz bişi var mı şunu yaptır falan diye?
Eğer Otosever tmm sorun yok derse de haftaici alımı gerçekleştireceğim
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Selam arkadaşlar nasılsınız. Arkadaşlar bir sorum olacak size.Şimdi otosever honda ile görüşüm.2. el motor alacağım ve motoru kontorle ve expertiz raporu almaya götürecektim.ama 2. el motorlara kontrol yapmıyoruz dedi? bu nasıl bir saçmalık? motor hondanın motoru nasıl olur da bakmaz motora.Hayrına bak demiyoruz ki parası neyse vereceğiz.Ben böye sacmalık görmedim. Diğer honda servislerinde de böyle mi?Servisler bakamıyorsa bne nereye göstereceğim motoru.Bildiğim usta da yok ki:silent:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Selam arkadaşlar nasılsınız. Arkadaşlar bir sorum olacak size.Şimdi otosever honda ile görüşüm.2. el motor alacağım ve motoru kontorle ve expertiz raporu almaya götürecektim.ama 2. el motorlara kontrol yapmıyoruz dedi? bu nasıl bir saçmalık? motor hondanın motoru nasıl olur da bakmaz motora.Hayrına bak demiyoruz ki parası neyse vereceğiz.Ben böye sacmalık görmedim. Diğer honda servislerinde de böyle mi?Servisler bakamıyorsa bne nereye göstereceğim motoru.Bildiğim usta da yok ki:silent:

bakar ya neden bakmasın..bende ordu hondayı arıyım bakalım onlar ne dicek..onlarda bakmazsa boşuna motosikleti bakmaya gitmiyim..oralarda usta tanımam etmem..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
beykurt : bencede öyle saçmalık olmaz hiç değilse plkasını falan verirsin değişeni ve bakımları yapılmışmı diye bakarlar yerinde olsam hondaya şikayet ederdim hemen iglileneceklerdir :cat:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
9
Arkdaşlar Selam.
Dün itibariyle bir motor la anlaştım ve kaporasını bıraktım inş salı akşamı üstünde olacam motorun. Fakat motor yaklasık 3 5 aydır yatıyor garajda. dolayısıyla akü bitik. bunu nasıl çalıştırabilirim ve çalıştırdıktan sonra bir süre dursa kendini şarj edermi ? yoksa değiştirmelimiyim aküyü ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst