- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
orjınal lastıkle fazla sorun yasıyacagını sanmıyorum2 sene sonra ehliyet alıcam zaten çevirmeye girmedim sürecede bisiolmaz karakoldan tanıdık war bağlasınlar gine alırım:cherry:
L
CbR ` okadar yüksek bi motor da deil ama
Aynen öyle pat diye satılmıyor.
alıcısına işte kısmet
şimdi inşallah banada 2006-2007 Kawasaki zx-6r veya Suzuki gsxr600 nasip olur![]()
inş.
benım gozumde eskı kasa r6 yada 600f vardı kaza yapmasaydım bu yaza 600le gırcektımde kısmet degılmıs