Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
2 sene sonra ehliyet alıcam zaten çevirmeye girmedim sürecede bisiolmaz karakoldan tanıdık war bağlasınlar gine alırım:cherry:
L

CbR ` okadar yüksek bi motor da deil ama
orjınal lastıkle fazla sorun yasıyacagını sanmıyorum

Aynen öyle pat diye satılmıyor.

alıcısına işte kısmet :)

şimdi inşallah banada 2006-2007 Kawasaki zx-6r veya Suzuki gsxr600 nasip olur :)

inş.
benım gozumde eskı kasa r6 yada 600f vardı kaza yapmasaydım bu yaza 600le gırcektımde kısmet degılmıs
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
boydan tabiki yükselir ama alstikle oynama qibi bi niyetim yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

yinede saol abi
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
dynner neden onların içinde cbr600rr yada f yada r6 yok merak ettımde ozellikle kawasakiyi cok sevıyor gibisin

Büyüklerimin engin tecrübesi ve akrabalarımında avrupada en çok suzuki ve kawasaki ile sorun yaşamamaları diyelim :).

herkeste olan motor her zaman r6 ve 600rr dır.Ben biraz farklılığı seviyorum :p
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 zamanlı fakat 21000 devirde redlineye giriyor:queen::queen::queen:cılgın bi motor

böyle motorların üretimin niye durdururlar ki canavar gibi motor,125 cc ye mahkum ediyolar milleti,ithalatı bile olmamış,21000 devir ne demek yaaaaa
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
merhaba temiz cbr 125 arıyorum satmak isteyen arkadaşlar bana özelden msj atabilir.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
4 zamanlı fakat 21000 devirde redlineye giriyor:queen::queen::queen:cılgın bi motor

abi tam bi canavar o zaman bu hem 4 zamanlı hem 250cc hemde 21.000 devir :queen:tam benlik makina işte:cherry:600cc buraya çok geliyor(Alaçatı yolları öyle berbat ki) tam ideal bir makine bittim :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 ----------

böyle motorların üretimin niye durdururlar ki canavar gibi motor,125 cc ye mahkum ediyolar milleti,ithalatı bile olmamış,21000 devir ne demek yaaaaa

sonuna kadar katılıyorum insanları 125cc ye mahkum ediyorlar 600cc kullanamıyacak tecrübeye herkes mi sahip hayır değil hatta yanlış anlaşılmasın ama üstündekileriden bile o tecrübeye sahip olmayanlar var:queen:250ccde bi kawa var birde hyo honda neden böyle bi cihaz getirmez anlamış değilim...illa marka mı değiştireceğiz kardeşim:farao:
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
aynen valla katılıorum 250 lik getirseler cok güzel olur patlama yasanır hyo yerine honda olsa hemen para biriktirmeye baslarım valla :mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar motorunuzun 8000 bakımına ne kadar para gidiyor önümüzdeki günlerde 8000 bakımına sokacamda önerileriniz falan varmı
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorunuzun 8000 bakımına ne kadar para gidiyor önümüzdeki günlerde 8000 bakımına sokacamda önerileriniz falan varmı

ben daha 6000 kmdeyim ama bildiğim kadarıyla servisim makinanın ağır bakıma sokulacağını söylemişti motor aksamıyla ilgili olabilir,masrafını bilmiyorum ama pazarbaşında 1 saat işçilik parası 25 tl,
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
1
abi sen kulaktan dolma bilgilerlere inanma.. özellikle sonu miş ve muşla biten cümlelerin çoğu yalandır.. :p ben iki kişi ile 125, tek kişi ile 135 görüyorum.. ama son 1000 kmdir hiç otobana çıkıpta basmadım.. denemek lazım..
valla benim abimde de var honda cbr 125 abimle 2 kişi otobanda 175 i gördü ....:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst